met jou kan ik praten!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij PSV doet VoH het goed en momenteel is hij een betere keus dan RvN, aangezien RvN erg slecht bezig is. Veel andere spitsen blijven er niet over overigens, of het moet zijn dat Van Basten Kuijt in de spits wil posteren in plaats van op de positie van buitenspeler.
Babel - VoH/Kuijt - Castelen
Tegen Armenië is dat het proberen waard. Veel alternatieven zijn er momenteel ook niet.
Dat is ook zo'n beetje het enigste waarvoor hij nuttig is en scoren uit een corner konden we afgelopen wedstrijd ook al(zonder voh).quote:Op maandag 28 maart 2005 01:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Met Vennegoor erbij kun je ook makkelijker uit corners scoren.
Hij kan ook nog penalty's nemenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n beetje het enigste waarvoor hij nuttig is en scoren uit een corner konden we afgelopen wedstrijd ook al(zonder voh).
Ik hoop het. Met Kuyt als spits en Castelen rechtsbuiten.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:48 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Hij kan ook nog penalty's nemen![]()
Maar het is wel een afmaak-spits, dat is ook belangerijk.
Maar denk niet dat ie in de basis begint, maar dat Babel start. Zeker na z'n goal gisteren
waarom wil jij ruud op dit moment zo graag in de spits ?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik hoop het. Met Kuyt als spits en Castelen rechtsbuiten.
Of Ruud in de spits en Kuyt op rechts.
Dat zeg ik toch, als het niet Ruud is dan Kuyt, 10 keer beter dan die boomstam.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:57 schreef s0d het volgende:
[..]
waarom wil jij ruud op dit moment zo graag in de spits ?
prima spits, mits in vorm.. en dat is hij nu niet!
vorige wedstrijden manchester gezien.. dat was echt DRA-MA-TISCH
deze wedstrijd lijkt mij perfect om kuijt en VOH te toetsen als centrumspitsen!
Ja, en een spits die even uit vorm is, moet je vooral op de bank laten zitten. Komt ie zeker weer in vormquote:Op maandag 28 maart 2005 01:57 schreef s0d het volgende:
[..]
waarom wil jij ruud op dit moment zo graag in de spits ?
prima spits, mits in vorm.. en dat is hij nu niet!
vorige wedstrijden manchester gezien.. dat was echt DRA-MA-TISCH
deze wedstrijd lijkt mij perfect om kuijt en VOH te toetsen als centrumspitsen!
Bij belangrijke wedstrijden als deze wel ja...quote:Op maandag 28 maart 2005 02:14 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ja, en een spits die even uit vorm is, moet je vooral op de bank laten zitten. Komt ie zeker weer in vorm
Ik zie hem denk ik liever dan Kuytquote:Op maandag 28 maart 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Leuk voor Jan Vennegoor, maar het is toch niet te hopen dat hij speeltijd krijgt, zeg...
Waarom niet? Samen met Ruud in de spits, Babel vanaf links, Kuijt vanaf rechts.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Leuk voor Jan Vennegoor, maar het is toch niet te hopen dat hij speeltijd krijgt, zeg...
Wat een neger-Nederlands MMquote:Op maandag 28 maart 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Vennegoor zal door Dokhoyan worden geklaard.
Waarom zou je die boer in godsnaam alleen opstellen tegen Armenie. Ik bedoel: stel hem dan nooit op. Tegen Armenie is ie goed genoeg maar tegen Tjechie niet? Niet selecteren dan he!quote:Op maandag 28 maart 2005 16:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom niet? Samen met Ruud in de spits, Babel vanaf links, Kuijt vanaf rechts.
Tegen Armenie kun je best met 4 spitsen spelen hoor, is goed voor het doelsaldo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |