Hehe... Lijkt me dat de RvN nog wel een stukkie beter is dan dat werkpaard van nu...quote:
Goed tochquote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef Yeahinho het volgende:
Van Basten is er nog niet helemaal uit. Hij wil Vennegoor of Hesselink oproepen i.p.v. Robben.
Jantje moet een kans krijgenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hehe... Lijkt me dat de RvN nog wel een stukkie beter is dan dat werkpaard van nu...
Ja maar niet als linksbuiten, dit slaat natuurlijk nergens op, dan tien keer liever Kuyt en dat terwijl dat een feyenoorder is.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jantje moet een kans krijgen
Triestquote:Op maandag 28 maart 2005 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ga terug naar moordenaars topic
Waarom vind iedereen toch dat die middelmatige elleboogstoter zo goed is?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar niet als linksbuiten, dit slaat natuurlijk nergens op, dan tien keer liever Kuyt en dat terwijl dat een feyenoorder is.
Jantje zal neem ik aan ook niet linksbuiten staan...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar niet als linksbuiten, dit slaat natuurlijk nergens op, dan tien keer liever Kuyt en dat terwijl dat een feyenoorder is.
Laat hem maar, hij was volgens mij de eerste die zat te klagen toen v Basten voor Babel en Maduro koos. Nu maakt Marco een misschien nog wel vreemdere keuze en nu is het opeens geweldig wat hij doet.quote:
Heb je ook nog bewijzen trouwens in dat topic?quote:
Roep hem dan ook niet op ipv een linksbuiten.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jantje zal neem ik aan ook niet linksbuiten staan...
Ik ook hoorquote:
* pliesiequote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je ook nog bewijzen trouwens in dat topic?
Moet je wel meteen de plisie bellen in plaats van zwaaien he!
VoH doet het al een tijd goed.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laat hem maar, hij was volgens mij de eerste die zat te klagen toen v Basten voor Babel en Maduro koos. Nu maakt Marco een misschien nog wel vreemdere keuze en nu is het opeens geweldig wat hij doet.
Maduro heeft 3 wedstrijden gespeeld voor Ajax en niet eens zo geweldig, dat is een merkwaardige keuze inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laat hem maar, hij was volgens mij de eerste die zat te klagen toen v Basten voor Babel en Maduro koos. Nu maakt Marco een misschien nog wel vreemdere keuze en nu is het opeens geweldig wat hij doet.
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maduro heeft 3 wedstrijden gespeeld voor Ajax en niet eens zo geweldig, dat is een merkwaardige keuze inderdaad.
Tegen Armenië wil ik best VoH zien spelen ipv de steeds maar weer falende RvN.
quote:
Steeds falende? Zo slecht vond ik m niet spelen zaterdag CMT...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maduro heeft 3 wedstrijden gespeeld voor Ajax en niet eens zo geweldig, dat is een merkwaardige keuze inderdaad.
Tegen Armenië wil ik best VoH zien spelen ipv de steeds maar weer falende RvN.
Zucht, als spits, niet als linksbuiten, roep het dan ook niet op ipv een linksbuiten. Maar goed dit was de laatste keer, volgende keer is Makaay er weer gewoon bij en dan valt ie er weer buiten.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VoH doet het al een tijd goed.
Dat valt te bezien. RvN zit in een rampzalige vormcrisis, niet alleen bij Oranje, ook bij Man Utd. Alleen dat laatste is nieuw overigens, bij Oranje heeft hij nooit een deuk in een pakje boter geschopt.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hehe... Lijkt me dat de RvN nog wel een stukkie beter is dan dat werkpaard van nu...
Ik vond RvN als vanouds weer een ramp in het Nederlands elftal. Op de een of andere manier lukt het hem niet goede prestaties te leveren in het Nederlands elftal. De laatste tijd speelt hij bij Man Utd ook al baggerslecht. Tegen Armenië kan VoH best spelen denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Steeds falende? Zo slecht vond ik m niet spelen zaterdag CMT...
ALS hij ipv van een linksbuiten wordt opgeroepen wil nog niet zeggen dat hij ook als linksbuiten gaat spelen.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zucht, als spits, niet als linksbuiten, roep het dan ook niet op ipv een linksbuiten. Maar goed dit was de laatste keer, volgende keer is Makaay er weer gewoon bij en dan valt ie er weer buiten.
Op basis van de tegenstander verdient VoH misschien wel een kans ja, maar dat geldt voor meerdere spelers...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vond RvN als vanouds weer een ramp in het Nederlands elftal. Op de een of andere manier lukt het hem niet goede prestaties te leveren in het Nederlands elftal. De laatste tijd speelt hij bij Man Utd ook al baggerslecht. Tegen Armenië kan VoH best spelen denk ik.
Waarom wordt ie dan opeens opgeroepen? Dan had hij hem er al voor de blessure van Robben bij kunnen halen.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALS hij ipv van een linksbuiten wordt opgeroepen wil nog niet zeggen dat hij ook als linksbuiten gaat spelen.
Babel gaat daar weer spelen...
quote:
Waar heb jij gezeten dan de afgelopen 5 jaar?quote:
Bij PSV doet VoH het goed en momenteel is hij een betere keus dan RvN, aangezien RvN erg slecht bezig is. Veel andere spitsen blijven er niet over overigens, of het moet zijn dat Van Basten Kuijt in de spits wil posteren in plaats van op de positie van buitenspeler.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op basis van de tegenstander verdient VoH misschien wel een kans ja, maar dat geldt voor meerdere spelers...
Ik hoop het nietquote:Op maandag 28 maart 2005 01:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waar heb jij gezeten dan de afgelopen 5 jaar?![]()
Maaruh...over 3 jaarwordt ie wereldvoetballer van het jaar.
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij PSV doet VoH het goed en momenteel is hij een betere keus dan RvN, aangezien RvN erg slecht bezig is. Veel andere spitsen blijven er niet over overigens, of het moet zijn dat Van Basten Kuijt in de spits wil posteren in plaats van op de positie van buitenspeler.
Babel - VoH/Kuijt - Castelen
Tegen Armenië is dat het proberen waard. Veel alternatieven zijn er momenteel ook niet.
quote:
Die had gisteren langer moeten spelen. Speelde 1 minuut en gaf meteen zeer goede voorzet naar van Nistelrooy/Babel.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop op
Kuyt - VoH - Babel
Castelen vind ik niks
Ik zie liever Castelen dan een of andere spits die eigenlijk helemaal geen buitenspeler is. Tegen Armenië moet dat kunnen, voor de toekomst wordt het een probleem om het systeem met 3 aanvallers te handhaven aangezien we nauwelijks beschikken over buitenspelers die op internationaal niveau meekunnen. De blessuregevoelige Robben kan dat, Babel misschien over een tijdje, maar dan heb je het wel gehad.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop op
Kuyt - VoH - Babel
Castelen vind ik niks
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:38 schreef ferrarifreak het volgende:
Met Vennegoor erbij kun je ook makkelijker uit corners scoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |