Dan gaan ze je ook op xo'n irritante manier aankijken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Oudjes in het openbaar vervoer die verwachten dat je meteen opstaat.
iddquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:46 schreef rena het volgende:
[..]
Dan gaan ze je ook op xo'n irritante manier aankijken.![]()
Als ze het nou netjes vragen, dan sta ik wel op.
Waarom zou ik zo'n afgetakeld hoopje mens willen worden??quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:27 schreef Hanneke1983 het volgende:
Mendelevium, zo wordt je zelf later ook, oud, mag je hopen..zeikmens [afbeelding]
Die ouwe die alleen maar zeuren en klagenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:27 schreef heiden6 het volgende:
Zoals de stereotype bejaarde, die hier wordt beschreven, zou ik überhaupt niet willen leven. Bij die lui klopt het hart nog, maar daar is alles mee gezegd.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:25 schreef Mendelevium het volgende:
oude mensen zorgen er gewoon voor dat de vooruitgang van een heel volk wordt vertraagd...
Bah
je hebt wel een heel beperkt zicht zie ikquote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:25 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo'n afgetakeld hoopje mens willen worden??
Ik ben al gek dat ik ooit zo zou worden, laat staan oud, ik zal er voor zorgen dat waardig aan mijn einde kom en dat ik niet in een neerwaartse spiraal van ziekten en zeiken terech kom, oude mensen zorgen er gewoon voor dat de vooruitgang van een heel volk wordt vertraagd...
Bah
Ze hebben deze maatschappij gemaakt tot wat die is en waarvan jij nu de voordelen trekt. Ze hebben je gekleed en gevoed. Ze hebben je stomme kutcomputer betaald en ervoor gezorgd dat je een redelijk bestaan kunt leiden. Maar blijkbaar hebben ze je geen normen en respect bijgebracht.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:52 schreef DeLeider het volgende:
Dat stukje over respect vind ik wel een goeie, het is onzin dat mensen respect willen omdat ze ouder zijn. Als ze iets gepresteerd hebben, dan verdienen ze respect, niet als ze oud zijn geworden
Laat jij je dan opzij duwen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Oudjes die zonder te vragen je aan de kant duwen in de supermarkt, alleen omdat ze oud zijn.
Ga jij je kamertje eens opruimen en je huiswerk maken ja!quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:23 schreef Mendelevium het volgende:
Ik wil ff kankeren over het feit dat er oude mensen bestaan. En het respect dat ze menen te verdienen van jongeren, als je niet meer mee over kan met de rest van de samenleving, maak er dan geen deel van uit..
Als men boven een bepaalde leeftijd komt (zeg 55 ofzo) pleit ik voor verplichte euthanasie...
Dank voor aandacht.
Als ze iemand succesvol hebben opgevoed en meegeholpen hebben aan de maatschappij zoals die nu is, dan hebben ze dus wel iets gepresteerd en heeft DeLeider dus gelijk in zijn post toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze hebben deze maatschappij gemaakt tot wat die is en waarvan jij nu de voordelen trekt. Ze hebben je gekleed en gevoed. Ze hebben je stomme kutcomputer betaald en ervoor gezorgd dat je een redelijk bestaan kunt leiden. Maar blijkbaar hebben ze je geen normen en respect bijgebracht.
Ontzettende zak tabak.
Ik heb geen kamer en ik heb momenteel ook geen huiswerk, ik heb gewoon een beetje een bier-roes. Lekker de kroeg in, de enige plaats waar je nog geen last hebt van oude zeikende vergane hoopjes vlees, die zich hardop afvragen of ze nog een pruimensap moeten drinken, of andere mensen moeten gaan irriteren, met hun kwaaltjes...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:54 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ga jij je kamertje eens opruimen en je huiswerk maken ja!
Mee eens, oude mensen zijn gewoon vervelend...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als ze iemand succesvol hebben opgevoed en meegeholpen hebben aan de maatschappij zoals die nu is, dan hebben ze dus wel iets gepresteerd en heeft DeLeider dus gelijk in zijn post toch?
Het blijft een fokking rechts forum, of de moslims, of de dikke mensen en oudere mensen doen iets verkeerds en moeten opdonderen, zolang het van mijn voortuintje tot achtertuintje maar goed gaat is de algemene gedachte hier.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:23 schreef Mendelevium het volgende:
Ik wil ff kankeren over het feit dat er oude mensen bestaan. En het respect dat ze menen te verdienen van jongeren, als je niet meer mee over kan met de rest van de samenleving, maak er dan geen deel van uit..
Als men boven een bepaalde leeftijd komt (zeg 55 ofzo) pleit ik voor verplichte euthanasie...
Dank voor aandacht.
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:57 schreef Rieuwert het volgende:
Vandaag zo'n figuur bij de kassa, stond iets van 2 minuten kleingeld uit te tellen en toen bleek 'ie zich verrekend te hebben waarna er nog een andere portemonnee aan te pas kwam, na weer een minuut was het eindelijk klaar. Kassameisje's gezicht stond op onweer (ze was de enige en er stond al een flinke rij) maar meneer presteerde het om uitgebreid te proberen een praatje aan te knopen en ook boodschappen inpakken duurde opmerkelijk lang. Nadat 3 klanten, inclusief ik, al weer weg waren stond die kerel nog de band bezet te houden![]()
Normaal gesproken vind ik het niet zo erg dat die mensen er wat langer over doen, het loopt allemaal niet meer zo soepel tenslotte, maar deze bejaarde maakte het wel erg bont en had daarbij nog een bord voor de kop ook en dan wordt het wel erg irritant.
3 minuten muntjes uittellen, nee ik heb het niet opgenomen maar geschat dat het iets minder dan 5 was, vind ik veel ja, vooral als het totaalbedrag iets van 5 euro is. Bovendien was die vent al bezig toen ik bij de rij aansloot en keek men toen al danig verveeld. Mocht je niet begrijpen dat dit inderdaad lang is, kijk dan maar even een paar minuten alleen maar naar je horloge.quote:
**Ik begrijp dat je student bent en nog niet zo oud.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:25 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo'n afgetakeld hoopje mens willen worden??
Ik ben al gek dat ik ooit zo zou worden, laat staan oud, ik zal er voor zorgen dat waardig aan mijn einde kom en dat ik niet in een neerwaartse spiraal van ziekten en zeiken terech kom, oude mensen zorgen er gewoon voor dat de vooruitgang van een heel volk wordt vertraagd...
Bah
**Daar hoef je geen bejaarde voor te zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:57 schreef Rieuwert het volgende:
Vandaag zo'n figuur bij de kassa, stond iets van 2 minuten kleingeld uit te tellen en toen bleek 'ie zich verrekend te hebben waarna er nog een andere portemonnee aan te pas kwam, na weer een minuut was het eindelijk klaar. Kassameisje's gezicht stond op onweer (ze was de enige en er stond al een flinke rij) maar meneer presteerde het om uitgebreid te proberen een praatje aan te knopen en ook boodschappen inpakken duurde opmerkelijk lang. Nadat 3 klanten, inclusief ik, al weer weg waren stond die kerel nog de band bezet te houden![]()
Normaal gesproken vind ik het niet zo erg dat die mensen er wat langer over doen, het loopt allemaal niet meer zo soepel tenslotte, maar deze bejaarde maakte het wel erg bont en had daarbij nog een bord voor de kop ook en dan wordt het wel erg irritant.
Ik weet dat 'mijn tijd komt' maar het is aan mij hoe ik daar mee om zal gaan, en of ik er uberhaupt mee om wil gaan zie ik dan wel, ik wil geen sociaal blok aan het been worden. Andere mensen voor mijn kosten laten opdraaien omdat ik zou gaan aftakelen, als je jezelf niet kunt onderhouden ben je zwak, punt. Dat leer ik ook bij genetica. Recht van de sterkste, ik hoop dan ook dat ik sterke genen heb.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:19 schreef nezumi het volgende:
[..]
**Ik begrijp dat je student bent en nog niet zo oud.
Maar het zeiken kan je al goed.!!
Daar hoef jij dus niet oud voor te zijn.
En als je niet oud wil worden, met alle gebreken van dien,
zoek ff een hele hoge flat en denk dat je een hamster bent die kan vliegen ofzo.
Want je zit nou al in een spiraal van zeiken.
Ook jou tijd komt. Dat is de wet van de natuur. Zou jij toch moeten weten met je studie genetica.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |