joh, als hun tijd gekomen is, dan is het tijd voor een pilletje zou ik zo zeggen, ze hebben nog een paar jaartjes (niet veel, maar wel wat).quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:25 schreef Adsum het volgende:
En jouw ouders dan, kunnen die ook zo optyfen ??
Kloon? Wasda??quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:27 schreef Litso het volgende:
Toffe avatar trouwens.
Van wie was je ookalweer een kloon?
Stelletje aso'squote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef Botje96 het volgende:
Wat ik gruwelijk irritant vind aan ouderen is de manier waarop zij zich positioneren op een fietspad, roltrap, etc. Altijd midden op het pad waardoor het snellere verkeer er niet langs kan zonder met de dejeugdvantegenwoordig-blik te worden aangekeken. Stelletje ruziezoekers.
Ja inderdaad, wil je met je fitte lijf langs dat verlept zooitje vlees lopen, wordt je meteen moeilijk aangekeken, alsof JIJ degene bent die geen recht heeft tot bestaan...quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef Botje96 het volgende:
Wat ik gruwelijk irritant vind aan ouderen is de manier waarop zij zich positioneren op een fietspad, roltrap, etc. Altijd midden op het pad waardoor het snellere verkeer er niet langs kan zonder met de dejeugdvantegenwoordig-blik te worden aangekeken. Stelletje ruziezoekers.
Hoe weet je de code voor die smiley? Die staat niet onder het invoerveld.quote:
Combineer het! Oudere Negers bashen!quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:39 schreef BrauN het volgende:
Ouderen bashen.
Weer eens wat anders dan negers.
on topic:quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe weet je de code voor die smiley? Die staat niet onder het invoerveld.
En je gebruikt PI's
En je suggereert dat je vaker negerposts hebt gelezen..
laat me raden: je hebt 'heel lang gelurkt'?
tegen wie heb je het nu?quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:56 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
on topic:
Jij bent vast ook wel een borderline lijk of niet??
quote:off topic:
huh??
Ga jij effe Saw kijken, geile kloonneger dat je er bent.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:05 schreef Mendelevium het volgende:
ben Saw kijken, geen oude mensen te zien daar...
Wat een mooie, en verschrijkelijk irrelevante opmerking van je...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:20 schreef Beach het volgende:
Als jouw ouders er niet waren, was jij er ook nooit geweest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |