joh, als hun tijd gekomen is, dan is het tijd voor een pilletje zou ik zo zeggen, ze hebben nog een paar jaartjes (niet veel, maar wel wat).quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:25 schreef Adsum het volgende:
En jouw ouders dan, kunnen die ook zo optyfen ??
Kloon? Wasda??quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:27 schreef Litso het volgende:
Toffe avatar trouwens.
Van wie was je ookalweer een kloon?
Stelletje aso'squote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef Botje96 het volgende:
Wat ik gruwelijk irritant vind aan ouderen is de manier waarop zij zich positioneren op een fietspad, roltrap, etc. Altijd midden op het pad waardoor het snellere verkeer er niet langs kan zonder met de dejeugdvantegenwoordig-blik te worden aangekeken. Stelletje ruziezoekers.
Ja inderdaad, wil je met je fitte lijf langs dat verlept zooitje vlees lopen, wordt je meteen moeilijk aangekeken, alsof JIJ degene bent die geen recht heeft tot bestaan...quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef Botje96 het volgende:
Wat ik gruwelijk irritant vind aan ouderen is de manier waarop zij zich positioneren op een fietspad, roltrap, etc. Altijd midden op het pad waardoor het snellere verkeer er niet langs kan zonder met de dejeugdvantegenwoordig-blik te worden aangekeken. Stelletje ruziezoekers.
Hoe weet je de code voor die smiley? Die staat niet onder het invoerveld.quote:
Combineer het! Oudere Negers bashen!quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:39 schreef BrauN het volgende:
Ouderen bashen.
Weer eens wat anders dan negers.
on topic:quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe weet je de code voor die smiley? Die staat niet onder het invoerveld.
En je gebruikt PI's
En je suggereert dat je vaker negerposts hebt gelezen..
laat me raden: je hebt 'heel lang gelurkt'?
tegen wie heb je het nu?quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:56 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
on topic:
Jij bent vast ook wel een borderline lijk of niet??
quote:off topic:
huh??
Ga jij effe Saw kijken, geile kloonneger dat je er bent.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:05 schreef Mendelevium het volgende:
ben Saw kijken, geen oude mensen te zien daar...
Wat een mooie, en verschrijkelijk irrelevante opmerking van je...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:20 schreef Beach het volgende:
Als jouw ouders er niet waren, was jij er ook nooit geweest![]()
Oh sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:44 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Wat een mooie, en verschrijkelijk irrelevante opmerking van je...
Ik heb het over oude mensen in het algemeen, niet alleen mijn ouders...
Geinporum!!
Oudjes die zonder te vragen je aan de kant duwen in de supermarkt, alleen omdat ze oud zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:52 schreef DeLeider het volgende:
Dat stukje over respect vind ik wel een goeie, het is onzin dat mensen respect willen omdat ze ouder zijn. Als ze iets gepresteerd hebben, dan verdienen ze respect, niet als ze oud zijn geworden
Niet. Die waren fout in de oorlog.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Ouderen zijn irritant.
Behalve mijn opa's en oma's. Die zijn tof.
nee jouw opa is lekker, de vuile landverraderquote:
Hahaha, ik ben een aangepaste student die hard werkt en zijn dienst aan de samenleving zal leveren als de tijd daar is, voor mijn 55e. Mij zul je niemand met de nek aan zien kijken zoals die lopende lijken, ik heb respect voor iedereen, ik uit alleen mijn ongenoegen op een forum.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:11 schreef Mikkie het volgende:
Heb je er ooit wel eens over nagedacht dat het ook wel eens aan jouw instelling kan liggen. Dat jij dus niet overweg kan met de samenleving?
en het is geinponem
Mooi dat je het dan uiteindelijk toch nog zelf beredeneert waarom ouderen boven de 55e alleen maar problemen veroorzaken(of in het AOW geval boven de 65). De leeftijd zou eventueel iets naar boven mogen maar niet veel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En op dit moment krijg je nog lekker stufi enzo
Ik ben zelf ook student, je hoeft mij op dat gebied niks te vertellen.
En weet je wat nog het ergste is, om jouw punt toch nog ff aan te sterken? Tegen de tijd dat jij een baan hebt (dit geldt dus ook voor mij), dan mag je een fortuin aan premies afdragen in verband met de vergrijzing, AOW enzo... zodat de ouderen en goede oude dag kunnen hebben. Maar tegen de tijd dat je zelf aan de beurt ben om nou eindelijk eens te profiteren van die AOW die je altijd hebt betaald voor anderen, wordt het afgeschaft en moet je proberen rond te komen van de bijstand (als die dan nog bestaat) of van je spaar- of bedelcenten. Wat is dat toch een mooi toekomstperspectief
"Ik ben je bitch niet"quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
Ouderen.
Een beetje geduld met ze en je zult zien dat er te gek kewl wreed gave bejaarden bestaan.
Neequote:Op donderdag 10 maart 2005 00:44 schreef Beach het volgende:
[..]
"Ik ben je bitch niet"
Dat bedoel je?
bij nader inzien, ik denk dat je toch maar publiekelijk gefeliciteerd moet worden met je verjaardag straks..quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
Ouderen.
Een beetje geduld met ze en je zult zien dat er te gek kewl wreed gave bejaarden bestaan.
Inderdaad, maar een pilletje van drion voor het uit zijn lijden verlossen van TS kan altijd nogquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
Ouderen.
Schijt aan jou vast ook, net als ikquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:53 schreef Nagz het volgende:
Looprekken en een grote bek...
Enige wat ze hebben!
Wij artsen worden betaald om helderziend doortastend en objectief-onderzoekend te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:56 schreef Nagz het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn opa zei het laatst zelfs letterlijk
Dan gaan ze je ook op xo'n irritante manier aankijken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Oudjes in het openbaar vervoer die verwachten dat je meteen opstaat.
iddquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:46 schreef rena het volgende:
[..]
Dan gaan ze je ook op xo'n irritante manier aankijken.![]()
Als ze het nou netjes vragen, dan sta ik wel op.
Waarom zou ik zo'n afgetakeld hoopje mens willen worden??quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:27 schreef Hanneke1983 het volgende:
Mendelevium, zo wordt je zelf later ook, oud, mag je hopen..zeikmens [afbeelding]
Die ouwe die alleen maar zeuren en klagenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:27 schreef heiden6 het volgende:
Zoals de stereotype bejaarde, die hier wordt beschreven, zou ik überhaupt niet willen leven. Bij die lui klopt het hart nog, maar daar is alles mee gezegd.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:25 schreef Mendelevium het volgende:
oude mensen zorgen er gewoon voor dat de vooruitgang van een heel volk wordt vertraagd...
Bah
je hebt wel een heel beperkt zicht zie ikquote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:25 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo'n afgetakeld hoopje mens willen worden??
Ik ben al gek dat ik ooit zo zou worden, laat staan oud, ik zal er voor zorgen dat waardig aan mijn einde kom en dat ik niet in een neerwaartse spiraal van ziekten en zeiken terech kom, oude mensen zorgen er gewoon voor dat de vooruitgang van een heel volk wordt vertraagd...
Bah
Ze hebben deze maatschappij gemaakt tot wat die is en waarvan jij nu de voordelen trekt. Ze hebben je gekleed en gevoed. Ze hebben je stomme kutcomputer betaald en ervoor gezorgd dat je een redelijk bestaan kunt leiden. Maar blijkbaar hebben ze je geen normen en respect bijgebracht.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:52 schreef DeLeider het volgende:
Dat stukje over respect vind ik wel een goeie, het is onzin dat mensen respect willen omdat ze ouder zijn. Als ze iets gepresteerd hebben, dan verdienen ze respect, niet als ze oud zijn geworden
Laat jij je dan opzij duwen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Oudjes die zonder te vragen je aan de kant duwen in de supermarkt, alleen omdat ze oud zijn.
Ga jij je kamertje eens opruimen en je huiswerk maken ja!quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:23 schreef Mendelevium het volgende:
Ik wil ff kankeren over het feit dat er oude mensen bestaan. En het respect dat ze menen te verdienen van jongeren, als je niet meer mee over kan met de rest van de samenleving, maak er dan geen deel van uit..
Als men boven een bepaalde leeftijd komt (zeg 55 ofzo) pleit ik voor verplichte euthanasie...
Dank voor aandacht.
Als ze iemand succesvol hebben opgevoed en meegeholpen hebben aan de maatschappij zoals die nu is, dan hebben ze dus wel iets gepresteerd en heeft DeLeider dus gelijk in zijn post toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze hebben deze maatschappij gemaakt tot wat die is en waarvan jij nu de voordelen trekt. Ze hebben je gekleed en gevoed. Ze hebben je stomme kutcomputer betaald en ervoor gezorgd dat je een redelijk bestaan kunt leiden. Maar blijkbaar hebben ze je geen normen en respect bijgebracht.
Ontzettende zak tabak.
Ik heb geen kamer en ik heb momenteel ook geen huiswerk, ik heb gewoon een beetje een bier-roes. Lekker de kroeg in, de enige plaats waar je nog geen last hebt van oude zeikende vergane hoopjes vlees, die zich hardop afvragen of ze nog een pruimensap moeten drinken, of andere mensen moeten gaan irriteren, met hun kwaaltjes...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:54 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ga jij je kamertje eens opruimen en je huiswerk maken ja!
Mee eens, oude mensen zijn gewoon vervelend...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als ze iemand succesvol hebben opgevoed en meegeholpen hebben aan de maatschappij zoals die nu is, dan hebben ze dus wel iets gepresteerd en heeft DeLeider dus gelijk in zijn post toch?
Het blijft een fokking rechts forum, of de moslims, of de dikke mensen en oudere mensen doen iets verkeerds en moeten opdonderen, zolang het van mijn voortuintje tot achtertuintje maar goed gaat is de algemene gedachte hier.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:23 schreef Mendelevium het volgende:
Ik wil ff kankeren over het feit dat er oude mensen bestaan. En het respect dat ze menen te verdienen van jongeren, als je niet meer mee over kan met de rest van de samenleving, maak er dan geen deel van uit..
Als men boven een bepaalde leeftijd komt (zeg 55 ofzo) pleit ik voor verplichte euthanasie...
Dank voor aandacht.
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:57 schreef Rieuwert het volgende:
Vandaag zo'n figuur bij de kassa, stond iets van 2 minuten kleingeld uit te tellen en toen bleek 'ie zich verrekend te hebben waarna er nog een andere portemonnee aan te pas kwam, na weer een minuut was het eindelijk klaar. Kassameisje's gezicht stond op onweer (ze was de enige en er stond al een flinke rij) maar meneer presteerde het om uitgebreid te proberen een praatje aan te knopen en ook boodschappen inpakken duurde opmerkelijk lang. Nadat 3 klanten, inclusief ik, al weer weg waren stond die kerel nog de band bezet te houden![]()
Normaal gesproken vind ik het niet zo erg dat die mensen er wat langer over doen, het loopt allemaal niet meer zo soepel tenslotte, maar deze bejaarde maakte het wel erg bont en had daarbij nog een bord voor de kop ook en dan wordt het wel erg irritant.
3 minuten muntjes uittellen, nee ik heb het niet opgenomen maar geschat dat het iets minder dan 5 was, vind ik veel ja, vooral als het totaalbedrag iets van 5 euro is. Bovendien was die vent al bezig toen ik bij de rij aansloot en keek men toen al danig verveeld. Mocht je niet begrijpen dat dit inderdaad lang is, kijk dan maar even een paar minuten alleen maar naar je horloge.quote:
**Ik begrijp dat je student bent en nog niet zo oud.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:25 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo'n afgetakeld hoopje mens willen worden??
Ik ben al gek dat ik ooit zo zou worden, laat staan oud, ik zal er voor zorgen dat waardig aan mijn einde kom en dat ik niet in een neerwaartse spiraal van ziekten en zeiken terech kom, oude mensen zorgen er gewoon voor dat de vooruitgang van een heel volk wordt vertraagd...
Bah
**Daar hoef je geen bejaarde voor te zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:57 schreef Rieuwert het volgende:
Vandaag zo'n figuur bij de kassa, stond iets van 2 minuten kleingeld uit te tellen en toen bleek 'ie zich verrekend te hebben waarna er nog een andere portemonnee aan te pas kwam, na weer een minuut was het eindelijk klaar. Kassameisje's gezicht stond op onweer (ze was de enige en er stond al een flinke rij) maar meneer presteerde het om uitgebreid te proberen een praatje aan te knopen en ook boodschappen inpakken duurde opmerkelijk lang. Nadat 3 klanten, inclusief ik, al weer weg waren stond die kerel nog de band bezet te houden![]()
Normaal gesproken vind ik het niet zo erg dat die mensen er wat langer over doen, het loopt allemaal niet meer zo soepel tenslotte, maar deze bejaarde maakte het wel erg bont en had daarbij nog een bord voor de kop ook en dan wordt het wel erg irritant.
Ik weet dat 'mijn tijd komt' maar het is aan mij hoe ik daar mee om zal gaan, en of ik er uberhaupt mee om wil gaan zie ik dan wel, ik wil geen sociaal blok aan het been worden. Andere mensen voor mijn kosten laten opdraaien omdat ik zou gaan aftakelen, als je jezelf niet kunt onderhouden ben je zwak, punt. Dat leer ik ook bij genetica. Recht van de sterkste, ik hoop dan ook dat ik sterke genen heb.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:19 schreef nezumi het volgende:
[..]
**Ik begrijp dat je student bent en nog niet zo oud.
Maar het zeiken kan je al goed.!!
Daar hoef jij dus niet oud voor te zijn.
En als je niet oud wil worden, met alle gebreken van dien,
zoek ff een hele hoge flat en denk dat je een hamster bent die kan vliegen ofzo.
Want je zit nou al in een spiraal van zeiken.
Ook jou tijd komt. Dat is de wet van de natuur. Zou jij toch moeten weten met je studie genetica.
![]()
Inderdaad. En bovendien is het ook niet echt een leven te noemen wat die overgewaardeerde kamerplantjes leiden, dus is het ook in hun belang om eindelijk een keer dood te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:32 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Ik weet dat 'mijn tijd komt' maar het is aan mij hoe ik daar mee om zal gaan, en of ik er uberhaupt mee om wil gaan zie ik dan wel, ik wil geen sociaal blok aan het been worden. Andere mensen voor mijn kosten laten opdraaien omdat ik zou gaan aftakelen, als je jezelf niet kunt onderhouden ben je zwak, punt. Dat leer ik ook bij genetica. Recht van de sterkste, ik hoop dan ook dat ik sterke genen heb.
De wereld is al druk genoeg, meer mensen (en laat staan mensen die zichzelf niet eens kunnen onderhouden) zijn meer problemen.
Dat kwijlend en dement rotvolk dat de voorzieningen van ons opmaken, heeft evolutionair gezien geen bestaansrecht.
Ga maar ergens anders heen met je wazige ouderenknuffel opmerkingen...
Niets meer dan lof !quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. En bovendien is het ook niet echt een leven te noemen wat die overgewaardeerde kamerplantjes leiden, dus is het ook in hun belang om eindelijk een keer dood te gaan.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:24 schreef Chriz2k het volgende:
Oorlogsveteranen zijn ok.
**Tjonge jonge stoere taal allemaal hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:32 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Ik weet dat 'mijn tijd komt' maar het is aan mij hoe ik daar mee om zal gaan, en of ik er uberhaupt mee om wil gaan zie ik dan wel, ik wil geen sociaal blok aan het been worden. Andere mensen voor mijn kosten laten opdraaien omdat ik zou gaan aftakelen, als je jezelf niet kunt onderhouden ben je zwak, punt. Dat leer ik ook bij genetica. Recht van de sterkste, ik hoop dan ook dat ik sterke genen heb.
De wereld is al druk genoeg, meer mensen (en laat staan mensen die zichzelf niet eens kunnen onderhouden) zijn meer problemen.
Dat kwijlend en dement rotvolk dat de voorzieningen van ons opmaken, heeft evolutionair gezien geen bestaansrecht.
Ga maar ergens anders heen met je wazige ouderenknuffel opmerkingen...
**Die kamerplantjes lopen niet meer in de winkels of op straat om de boel op te houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. En bovendien is het ook niet echt een leven te noemen wat die overgewaardeerde kamerplantjes leiden, dus is het ook in hun belang om eindelijk een keer dood te gaan.![]()
Stoere praat?? wat dacht je van?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:34 schreef nezumi het volgende:
[..]
**Tjonge jonge stoere taal allemaal hoor.
Jou zijn ze vergeten tijdens je geboorte tegen de muur te gooien.
Als jij straks van school af komt kan jij jezelf ook niet onderhouden, moet je ook je hand ophouden omdat er geen werk is. Iets waar ik nou ook voor betaal, zodat jij ook je uitkering aan kan vragen en kan krijgen.
Jou ook maar kapot slaan dan denk ik.
En je ouders ook maar, dat ze zo'n gedrocht als jij op de wereld hebben durven zetten.
Oh nee, dat zijn goede ouderen natuurlijk.
Jammer dat ze je opa en oma vergeten zijn in '40-45.
Dat waren zeker ook zulke nsb'ers net als jij.
Uitroeien bij de wortel.
![]()
Mens je hebt geen respect voor alles wat leeft. Van zulke gasten als jij gaat de wereld wel van kapot.
Niet door de ouderen, maar door domme mensen zoals jij.
En jammer genoeg zitten hier van dezelfde domme kippen jou na te wouwelen.
Daarvan gaat de wereld kapot, dat zijn een blok aan het been. Mensen met zo'n bekrompen gedachte. Niet verder kijkend en denkend dan hun neus lang is.
En ik geef geen wazige ouderenknuffels. Maar ik heb respect voor alles wat leeft en bloeit.
Iets wat jij niet geleerd hebt schijnbaar.
Volgens mij zit jij op de universiteit in een potje met sterk water .![]()
enquote:Jou ook maar kapot slaan dan denk ik.
Daar straalt het respect voor elk levend wezen vanaf hoor.quote:Jammer dat ze je opa en oma vergeten zijn in '40-45.
Dat waren zeker ook zulke nsb'ers net als jij.
Uitroeien bij de wortel.
sjongejonge, ik ben echt een vleesgeworden duivel in jouw ogen he?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:00 schreef nezumi het volgende:
[quote]Op woensdag 23 maart 2005 09:30 schreef Mendelevium het volgende:
[knip geblaat van een schaapje]
**Goh niet leuk he die stoere praat van mij.
Waren gedachten trouwens, maar dat verschil zie je niet eens, dus begrijpend lezen kan je niet.
Doet zeker zeer?
JIj mag het wel zeggen en een ander niet?
Kind je hebt gelijk hoor.
En ja ik heb respect voor alles wat leeft, zelfs voor jou.
ALhoewel je het in mijn ogen niet verdient.
Maar als jij niet in een potje op sterk water zit op de universiteit, gedraag je dan naar je denkvermogen.
Alhoewel ik met jou opmerkingen daar heel sterk aan twijfel of je dat wel hebt.
Dag kind. Have a nice life.
Hoop dat je slaagt in je leven, want met deze gedachten zul je geen fijn leven hebben.
S6!
Neej jou argumenten zijn steekhoudend LOLquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:10 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
sjongejonge, ik ben echt een vleesgeworden duivel in jouw ogen he?
inhoudelijk reageren is je blijkbaar ook al vreemd..
Je mag zeggen wat je wil hoor ik trek me er geen zier van aan maar verwacht wel dat ik je van repliek dien.. En begrijpend lezen kan ik wel, aangezien ik wel inhoudelijk reageer, dat jij tekst plaatst zonder enige steek te houden met je argumentatie en zonder onderlinge verbanden te leggen is jouw fout, niet de mijne..
Maar jij hebt je mening toch al klaar staan, een discussie op niveau is blijkbaar te veel gevraagd.
Dag zuurpruim, zuip nog een pruimesapje en doe er niet te lang over om te sterven, kost alleen maar geld...
Ik heb mijn mening inderdaad klaar maar als iemand mij het nut aantoont van ouderen zal ik zeker na diegene luisteren maar dat doet niemand, en zeker jij niet, jij gaat lopen tieren, en oninhoudelijk reageren. Dus wij staan zeer zeker niet quitte. Ik kan van mening veranderen, jij zit vastgeroest in oude principes.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:13 schreef nezumi het volgende:
[..]
Neej jou argumenten zijn steekhoudend LOL
En jij hebt je mening toch ook al klaar?
Dus wat is het verschil.
Met jou kan je ook niet inhoudelijk discussieren. Dus staan we quitte
Je moet je spiegel poetsen.
**Waar het mij gewoon om gaat, jij stelt dat mensen maar met 55 van de wereld afgeholpen moeten worden voordat ze kasplantjes worden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:10 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
sjongejonge, ik ben echt een vleesgeworden duivel in jouw ogen he?
inhoudelijk reageren is je blijkbaar ook al vreemd..
Je mag zeggen wat je wil hoor ik trek me er geen zier van aan maar verwacht wel dat ik je van repliek dien.. En begrijpend lezen kan ik wel, aangezien ik wel inhoudelijk reageer, dat jij tekst plaatst zonder enige steek te houden met je argumentatie en zonder onderlinge verbanden te leggen is jouw fout, niet de mijne..
Maar jij hebt je mening toch al klaar staan, een discussie op niveau is blijkbaar te veel gevraagd.
Dag zuurpruim, zuip nog een pruimesapje en doe er niet te lang over om te sterven, kost alleen maar geld...
Punt 1, die grens was symbolisch asjeblieft zeg, elk mens begrijpt dat toch??quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:20 schreef nezumi het volgende:
[..]
**Waar het mij gewoon om gaat, jij stelt dat mensen maar met 55 van de wereld afgeholpen moeten worden voordat ze kasplantjes worden.
Als mensen kasplantjes zijn, ben ik het helemaal met jou eens.
Maar om nou een leeftijdsgrens te gaan stellen vind ik gewoon veel te ver gaan.
Schijnbaar is dat jou opvoeding geweest, en vind je dat jij gelijk hebt.
Er zijn mensen van 70 die nog goed vooruit kunnen, en die nog een goed leven hebben, en die wil jij maar het leven ontnemen.
Dat is waar het om gaat.
VOlgens mij weet jij niet eens wat je zelf loopt te blaten.
En je dient maar van repliek hoor jongen, als jou dat een fijne dag kan bezorgen so be it.
Maar verwacht ook niet dat ik mijn mond houdt.
En je scheld me maar uit voor zuurpruim of whatever. Teken van zwakte.
HU??? Hoe kan dat nou?
Je wilt niet zwak zijn!!!!![]()
Ik vind je alleen maar komisch
**Als er iemand flamed, ben jij het zelf.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:17 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening inderdaad klaar maar als iemand mij het nut aantoont van ouderen zal ik zeker na diegene luisteren maar dat doet niemand, en zeker jij niet, jij gaat lopen tieren, en oninhoudelijk reageren. Dus wij staan zeer zeker niet quitte. Ik kan van mening veranderen, jij zit vastgeroest in oude principes.
En mijn argumentatie is gewoon logisch, zie maar wat JIJ er van vind, maar reageer dan eens inhoudelijk ipv te gaan flamen..
Beetje simpel..
**Oeh teer puntje?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:27 schreef Mendelevium het volgende:
Ow en punt 5, je moet eens ophouden met dat 'zo ben je opgevoed' want dat houdt ook geen steek ik ben een individu dat zichzelf inmiddels ontwikkeld heeft, daar hebben mijn ouders niet zo veel mee te maken...
lees mijn vorige post... ik heb het niet over een leeftijds grens, die was symbolisch... ik heb het over de daadwerkelijke blokken aan het been...quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:26 schreef nezumi het volgende:
[..]
**Als er iemand flamed, ben jij het zelf.
Open je ogen en zie dat er niet alleen maar zwakke ouderen zijn.
Daar moet je eens mee beginnen voordat je loopt te blaten.
En als iemand al in zijn principes vast geroest zit en zijn mening, dan ben jij dat zelf.
Waarom moet een ander jou gaan vertellen het nut van de ouderen?
Ieder mens is jong geweest, en ieder mens wordt oud.
Wat moet er dan over verteld worden? Je luisterd toch niet, vind die mensen een blok aan je been.
Nogmaals kasplantjes, geef ik je volledig gelijk. Maar gewoon ouderen nog goed ter been, en een vrij zelfstandig leven hebben, die hebben bestaansrecht.
Open je ogen en kijk in de wereld om je heen, ipv alleen je beeldscherm .
En als ie iemand oninhoudelijk zit te blaten ben je het zelf wel. De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen he.
Nogmaals als er iemand flamed, ben jij het zelf.
sarcisme is je onbekend? sjezus...quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:28 schreef nezumi het volgende:
**Tuurlijk liefje, je hebt gelijk hoor.
Lees je eerst postje even terug, hoe jij iets stelde.
Nee beetje simpel van je om alles af te schuiven op opvoeding...quote:
Nou liefje, zal ik nog even quoten wat jij steldequote:Op woensdag 23 maart 2005 12:29 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
lees mijn vorige post... ik heb het niet over een leeftijds grens, die was symbolisch... ik heb het over de daadwerkelijke blokken aan het been...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:31 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
sarcisme is je onbekend? sjezus...
**We hadden het over inhoudelijk reageren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:31 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
sarcisme is je onbekend? sjezus...
ik reageer over mijn Startpost, ik was sarcastisch. De inhoud (INHOUD) van mijn startpost was sarcastisch bedoeld... inhoudelijk gehoeg??quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:35 schreef nezumi het volgende:
[..]
**We hadden het over inhoudelijk reageren.
Niet iets wat jij nou ook doet wel?
**Nee niet alles is af te schuiven op opvoeding.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:32 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Nee beetje simpel van je om alles af te schuiven op opvoeding...
Waaruit maak je dan op dat ik dat niet zou doen??quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:40 schreef nezumi het volgende:
[..]
En niet dat ze gelijk tegen mensen op hoeven te kijken, maar ze wel beleefd te benaderen.
**Dan moet je duidelijk stellen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:38 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
ik reageer over mijn Startpost, ik was sarcastisch. De inhoud (INHOUD) van mijn startpost was sarcastisch bedoeld... inhoudelijk gehoeg??
Ik ga me hier niet blijven herhalen, de ouderen die een blok zijn, daaaar heb ik het over, het hele topic al...
Jouw probleem als je het niet zo kun interpeteren...
Mensen die niet meer in staat zijn zelfstandig te opereren...quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:42 schreef nezumi het volgende:
[..]
**Dan moet je duidelijk stellen.
WAT VOOR OUDEREN!
Wat zijn in jou ogen ouderen?
Als iemand 20 is, dan is iemand van 40 al een oudere.
In mijn kinderen hun ogen ben ik al een oudere.
(niet te verwarren met een ouder)
Ik kan goed interpreteren, jij kan niet duidelijk een stelling geven.
Dat is jouw probleem.
**Je opmerkingen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:42 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Waaruit maak je dan op dat ik dat niet zou doen??
quote:Ik wil ff kankeren over het feit dat er oude mensen bestaan.
**Hier maak ik dat op uit.
En het respect dat ze menen te verdienen van jongeren,
**En hier....
Ze moeten het ook verdienen. Maar als ik vaak zo om mij heen kijk, en ze vragen of zeggen iets, dan krijgen ze gelijk een grote mond. Ook dat is een vorm van disrespect.
als je niet meer mee over kan met de rest van de samenleving, maak er dan geen deel van uit..
**En hier....
.
**En hier......
Nogmaals, hier praat je nergens over kasplantjes, maar over ouderen.
En daar ageer ik tegen
benader ik hier iemand onbeleefd??quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:46 schreef nezumi het volgende:
[..]
**Je opmerkingen.
Je stelt iets, ipv het als je mening te zeggen.
[..]
**Kijk. Nou geef ik je gelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:44 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Mensen die niet meer in staat zijn zelfstandig te opereren...
Heb ik inmiddels ook al iets van 14 keer gezegd...
Ik kan goed een stelling geven, jij kan niet duidelijk lezen.
Dat is jouw probleem..
**LOLquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:50 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
benader ik hier iemand onbeleefd??
ruk die startpost niet eens de hele tijd uit z'n verband...
Jij komt hier niet vaak he??quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:50 schreef nezumi het volgende:
[..]
**Kijk. Nou geef ik je gelijk.
Als ze niet meer zelfstandig kunnen opereren.
Maar daar hoef je niet oud voor te zijn. Er zijn ook al jongeren die liggen te vegateren.
Ondertussen heb je het inderdaad al 14 x gezegd, maar ik antwoord alleen maar netjes op jou postjes hoor.
De reactie is begonnen bij de eerste post, DAAR had je al duidelijk moeten zijn.
Dat je ondertussen al 14 x bedoeld de kasplantjes, tjeee....das wel duidelijk hoor.
Dat had je niet zoveel keer hoeven te vertellen.
Maar typ de volgende x duidelijk in een eerste post, en lok geen flames uit.
Want daar was je wel mee bezig.
Je kan misschien goed je stelling geven, maar het komt rottig je toetsenbord uitgezwengeld.
Spreek duidelijke taal sire.
catfight... gheghequote:Op woensdag 23 maart 2005 12:53 schreef Racerat het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon even in Beverwijk afspreken om te matten?
Zonde van zo'n gezellig topic...![]()
**Wat doet het er toe of ik vaak kom of niet?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:54 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Jij komt hier niet vaak he??
Kijk ik werd door een of ander oudje dat me dwars zat gedreven dit topic te openen, in eerste instantie wilde ik ff mijn frustratie van me af schrijven. Dus ik opende een topic waarvan ik dacht dat het toch zo dicht ging, niet dus. Daarna ga ik het ook beargumenteren, je had dus ook eerst al mijn reply's kunnen lezen voordat je ging miepen over mijn brakke OP...
Niet?
Wat nou 1 oudere... weet je hoeveel van die demente kwijlballen ik per dag tegenkom?? Ik woon in limburg daar heb je alleen maar oudere mensen. Ik miep niet de hele tijd over 1 klein symantisch foutje...quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:03 schreef nezumi het volgende:
[..]
**Wat doet het er toe of ik vaak kom of niet?
Ik zie genoeg dingen langskomen omdat ik veel lees. Maar wil niet zeggen dat ik altijd maar op moet reageren. Dat staat toch ieder vrij?
Net zo goed als dat het jou vrij stond om je frustratie's op ouderen af te reageren?
Alleen soms als je iets post, kan je tegenreacties verwachten.
Dus daar nou niet over gaan miepen.
Maar dat jou aanvaring met 1 ouder iemand rottig is afgelopen wil nog niet zeggen dat alle ouderen zo zijn. Rottig voor jou van die aanvaring. Maar als ik de jongeren maar alles in de schoenen moet schuiven en maar moet gaan zeggen alle jongeren bv boven de 15 verplicht euthen omdat ze anders teveel geld voor de maatschappij gaan kosten, dan zijn we ver heen vind je niet?
En als jij vind dat ik miep, prima, maar dat geldt dan andersom ook. 1 aanvaring met een oudere, en alle ouderen deugen niet. Later kom je op de kasplantjes terecht. Maar ondertussen was de discussie al begonnen.
Tja.....
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:08 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Wat nou 1 oudere... weet je hoeveel van die demente kwijlballen ik per dag tegenkom?? Ik woon in limburg daar heb je alleen maar oudere mensen. Ik miep niet de hele tijd over 1 klein symantisch foutje...
**Nou je maakt het nou steeds spannender hoor!
Je verzint volgens mij alles terplekke.
Daarna ben ik inderdaad serieus gaan reageren, en daar hoor ik je ook weer niet over...
**Volgens mij deden we dat samen. Maar goed.
Je bokkepruik staat gelijk op, dus laat maar.
Jij bent een typische vrouw, je wilt koste wat het kost gelijk hebben, snapt geen sarcasme, en valt over de kleinste irrilevante details...
**Hmm... volgens mij verwijt je mij nou iets wat je zelf ook bent, en wilt.
Geeft niet misschien was je vroeger nog wel een normaal rationeel mens...
**Ben ik nog, alleen jij ziet dat niet.
Je zegt dat je die dag een aanvaring had gehad met een oudere, en dan zijn het er ineens weer meer omdat je in limburg woont. Maar nou snap ik je frustratie heel goed hoor.
Dat zijn daar demente zwitsers die duits proberen te praten.
Je praat jezelf in ieder geval flink tegen steeds.
Ik ga mijn tijd weer nuttig besteden.
Zou zeggen, trap nog lekker verder tegen de maatschappij. Doe je best, je kunt het goed.
Nogmaals, de maatschappij dat ben jij.![]()
![]()
Je hebt gewoon gelijk, ik kan niets zeggen en dat wijf gaat weer raar doen...quote:
HOEVEEL laatste jaren????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:44 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk, ik kan niets zeggen en dat wijf gaat weer raar doen...
Allemaal van die rare dingen zeggen terwijl ik het toch duidelijk lijk uit te leggen...
Nezumi succes nog met je laatste jaren, hoop voor je dat het snel afgelopen is... doegie
Niet teveel hoop ik, kost alleen maar geld...quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
HOEVEEL laatste jaren????????????????????????????????????????
**En jij moet niet zo met je naamkaartje strooien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:42 schreef TC03 het volgende:
Ik bedoel:
**Nezumi, jij bent echt een randdebiel!![]()
**Hu?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:44 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk, ik kan niets zeggen en dat wijf gaat weer raar doen...
Allemaal van die rare dingen zeggen terwijl ik het toch duidelijk lijk uit te leggen...
Nezumi succes nog met je laatste jaren, hoop voor je dat het snel afgelopen is... doegie
Ok, voor de laatste keer:quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:06 schreef nezumi het volgende:
[..]
**Hu?
Nou snap ik jou niet meer hoor.
Jij doet raar, ik doe raar volgens jou, dus wat is het probleem?
Ohw ik snap het, jij mag dingen zeggen en een ander mag dat niet, want dan snap jij het niet zo goed en is dat raar! hmmm, ik snap je ...
Maar na tis postjes verander je ineens, en tja, wat ik al eerder zei, toen was de discussie al op gang. Wil je dat niet hebben? Zul je zelf duidelijker moeten worden. En niet altijd het laatste woord willen hebben.
Helaas voor jou meis, bestaan er meer mensen op deze aardkloot. Of je dat nou leuk vind of niet.
Jij doet doodverwensingen alsof dat normaal is, jij spouwt hier je gal, en een ander praat raar omdat je tegengas krijgt??
Kijk eens in de spiegel meid, dat doet wonderen hoor.
Voor jou hoop ik niet dat je leven snel voorbij is hoor, van mij mag je nog leuke gezellige gezonde jaren hebben. Ik gun het je van harte.
Tenslotte ben je ook een mens, en heb je ook bestaansrecht en aandacht nodig.
Jij kan er niks aan doen dat je ouders je op de wereld hebben gezet.
Dag lieverd, veel succes verder met je studie en je leven.
Vind het lief van je dat je me nog succes wenst met mijn laatste jaren. (komt misschien nog wel goed met jou)
Helaas kan ik je met dat laatste geen plezier doen, aangezien ik nog wel een jaartje of 40 mee kan gaan. In goede gezondheid, daarna zal het ook wel aftakelen worden, maarja, bij wie niet he
Je verwijt anderen zuurpruimen te zijn, maar wat ik al zei, daar hoef je geen oudere voor te zijn, want zelf doe je al aardig je best. Doe er iets aan voor je eigen bestwil.
Bye bye for now.
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |