oost-indisch blindquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:53 schreef Pearly het volgende:
Ik vind ze alleen maar lekker als ze in een leger uniformpje van "nu" lopen .....
Dus NIET die pakken van die stomme mafkees van een hitler.
Nee pooier ... het is DooF jonge ....quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:14 schreef Pearly het volgende:
[..]
Nee pooier ... het is DooF jonge ....
oost indisch DOOF!
Waar gaat jou voorkeur naar uit!
Een opgevuld katoenetje!!?
![]()
Zo je meent het!!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:14 schreef Pearly het volgende:
[..]
Nee pooier ... het is DooF jonge ....
oost indisch DOOF!
Waar gaat jou voorkeur naar uit!
Een opgevuld katoenetje!!?
![]()
Tja .. ieder zijn mening over dit topic he!quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:24 schreef pooier het volgende:
[..]
Zo je meent het!!!![]()
maar een plaatje kan je niet horen dus heb ik er blind van gemaakt![]()
![]()
Wel eens een Italiaanse agente gezien?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:03 schreef cafca het volgende:
Ik val niet zo op mannen....maar dames in uniform vind ik best sexy!
quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:25 schreef lucienne2 het volgende:
tegen een lekkere sailor zeg ik dan weer geen nee
Ik had het in ieder geval over mannen die wat hebben... Dus post dan een foto van jezelf in zo'n pakkie...quote:
Zowww wat heb ik mazzel dat dit topic in SEX staat en niet in B&H zeg.quote:
Tja... ultiem geil natuurlijk !quote:
quote:Op zondag 13 maart 2005 01:25 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb nog wel een uniform thuisliggen voor de vrouwelijke liefhebbersGroen, desert...nette leger-pakken, alles is mogelijk...
Ehm ok...stop er ff een lekkere vent in en stuur hem richting mijquote:Op zondag 13 maart 2005 01:25 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb nog wel een uniform thuisliggen voor de vrouwelijke liefhebbersGroen, desert...nette leger-pakken, alles is mogelijk...
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:19 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Ehm ok...stop er ff een lekkere vent in en stuur hem richting mij![]()
![]()
sorry to burst your bubble, maar dies homoquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:44 schreef Leintje het volgende:
[afbeelding]
Of mannen zonder uniform....![]()
Hoe weet jij dat nu weer?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:47 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
sorry to burst your bubble, maar dies homo
lekker kortzichtig...quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef erodome het volgende:
Mwwwwmmmm, hadden ze maar geen politie moeten worden
Nee hoor, heb gewoon geen zin om de ene dag door iemand geneukt te worden en de volgende dag door hem geflitst te worden...quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:01 schreef erodome het volgende:
Uniformen opzich trekken me niet heel verschrikkelijk, alleen als er ook echt wat lekkers in zit en het geen politie is(vuile matennaaieres zijn dat!).
Een mooi pak daarintegen met een ietwat dominante man erin(dus 1 die dat uitstraalt, kracht uitstraalt) laat mijn onderbuik wel roeren ja
Ofduty bedoel je.quote:
Harm uit J.A.G.quote:
Precies, doe mij maar de camouflage-overall, het liefst zonder jas en met de mouwen opgestroopt. Vind ik 100 x sexier dan een officiersuniform. Ok, dat beschilderde gezicht hoeft dan weer niet zo dringend.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:36 schreef Evil-Angel het volgende:
-Afbeelding van soldaat in camouflagekleding-![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |