quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:43 schreef Vom het volgende:
Rubber en Bloem, wat is er zo grappig aan uit je bed rollen?![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:08 schreef Blumchen het volgende:
[..]
uuuh.. Nou,, Uit mijn bed rollen, das nie grappig.. Maar uit zn bed rollen
![]()
Nee niet uit eendje zijn bedjequote:
quote:
Dat is liefquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:13 schreef Blumchen het volgende:
[..]![]()
![]()
* Blumchen is blij voor jou enzo
heb geen bedje maar een bed. Maar laat dat wel duidelijk zijn voor we allemaal roddels krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee nogniet uit eendje zijn bedje![]()
dat zegt wel genoeg, die kat wil niet utizichzelf terug maar moet een half uur gelokt worden voordat t beestje terug wil.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:39 schreef golfer het volgende:
Zo, even stukkie soort kippengaas gekocht om aan de onderkant van de doorgang van ons balkon, richting buurbalkon, te bevestigen, zodat diekutkat
van ons er niet weer onderdoor kan kruipen en we niet weer een half uur in het donker moeten staan lokken met snoepjes om haar terug te laten komen.
![]()
Daarom staat golfer altijd met een biertje in de hand ons naar Hools te lokkenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zegt wel genoeg, die kat wil niet utizichzelf terug maar moet een half uur gelokt worden voordat t beestje terug wil.
zolang hij zijn regenjas maar niet open doetquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daarom staat golfer altijd met een biertje in de hand ons naar Hools te lokken![]()
hhmmmm geloof niet dat ik in aanmerking WIL komenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
wie gaan zich allemaal opgeven?
quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:35 schreef just me het volgende:
zolang hij zijn regenjas maar niet open doet
daar zijn ook liefhebbers voorquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof niet dat ze op een foto van o.a een konijn en een eend te zitten wachten. Goeiemiddag trouwens!
Vanavond komt training day om 10 uur en om 5 voor 10 komt Probleemwijkenquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over 3 kwartier is er al voetbal op, maar daarna is er niks meer op tv
is dat Probleemwijken die serie van SBS waar alles in scene gezet is?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanavond komt training day om 10 uur en om 5 voor 10 komt Probleemwijken
Of het in scene is gemaakt maakt niet uit, het is leukquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat Probleemwijken die serie van SBS waar alles in scene gezet is?
Naar die zooi ga ik in ieder geval niet kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of het in scene is gemaakt maakt niet uit, het is leuk
Profiteur!quote:
Hi!quote:Frenk
Training Day al gezien en Probleemwijken lijkt me niets.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanavond komt training day om 10 uur en om 5 voor 10 komt Probleemwijken
Ontzettend leuke afleveringquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:05 schreef pfaf het volgende:
Avond!
South Park is terug. "Mr. Garisson's fancy new vagina"
Ga nu kijken.
Geniaalquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:05 schreef pfaf het volgende:
Avond!
South Park is terug. "Mr. Garisson's fancy new vagina"
Ga nu kijken.
ik zou vanavond ook zo graag vroeg naar bed maar ik moet naar een optreden van een band in den haag gaan kijken die we misschien voor ons lustrumfeest willen hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:09 schreef pascalheister het volgende:
vanavond maar eens vroeg naar bed denk ik![]()
I used mr. Garrison's balls for Kyle's kneesquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
-"I may be a dolphin, but I am also a lawyer."
--"So.. You are.. a lawphin? "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |