quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg, M. en S., zo kom je er dus nooit.
Ik ben niet komen opdagen. Appeasement. Jij bent dus rechts.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:01 schreef Sidekick het volgende:
Zo, ik heb gewonnen met Fracas van ene Johan. Ik ben zo goed. Links dus.
Ik ben zijn naam vergetenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu moet je ook Sidekick zijn voornaam noemen. Of zit er geen Fries op je toetsenbord?
Ophoeren met allah. Mijn 2 centen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:24 schreef Tuana het volgende:
Voor allen de volgende boodschap: Allah rahatlik versin! Iyi geceler!!
Gurbe is ook met een normaal toetsenbord te typen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu moet je ook Sidekick zijn voornaam noemen. Of zit er geen Fries op je toetsenbord?
Zoveel zou ik nog niet eens geven aan die zigeuners die elke dag bij A'dam CS staan met dat kattengejank dat rechtstreeks uit Barak 13 zou kunnen komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ophoeren met allah. Mijn 2 centen.
Zigeuners zijn toch nomaden, wat doen die bij een station?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoveel zou ik nog niet eens geven aan die zigeuners die elke dag bij A'dam CS staan.
Jij ook en goede nacht. Güle güle.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:24 schreef Tuana het volgende:
Voor allen de volgende boodschap: Allah rahatlik versin! Iyi geceler!!
Die zigeuners hebben heel Nederland onderling verdeelt. Je hebt 1 opperzigeuner die ze 2 dagen lesgeeft en vervolgens los laat in desbetreffende stadquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoveel zou ik nog niet eens geven aan die zigeuners die elke dag bij A'dam CS staan met dat kattengejank dat rechtstreeks uit Barak 13 zou kunnen komen.
Jij kan ook nog een les gebruiken, zo te lezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die zigeuners hebben heel Nederland onderling verdeelt. Je hebt 1 opperzigeuner die ze 2 dagen lesgeeft en vervolgens los laat in desbetreffende stad
wat een managementskillsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij kan ook nog een les gebruiken, zo te lezen.
Want?quote:
jajajaja, zeker ook op dit tijdstipquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij kan ook nog een les gebruiken, zo te lezen.
Sluit het topic liever met onzinquote:
Okay.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Sluit het topic liever met onzin
Nee, ik meen het. Wat een nacht! Hij was eerder boekerig dan erotisch - al is het brein de grootste erogene zone - en behelst het inzicht dat ik de afgelopen vijf jaar mijn tijd heb lopen verdoen, maar toch; WAT EEN NACHT!quote:
Wankerquote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Wat een nacht! Hij was eerder boekerig dan erotisch - al is het brein de grootste erogene zone - en behelst het inzicht dat ik de afgelopen vijf jaar mijn tijd heb lopen verdoen, maar toch; WAT EEN NACHT!
Ik zei toch dat het niet erotisch was? Ik ga echt niet op Thucydides klaarkomen, het is Das Kapital niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het niet erotisch was? Ik ga echt niet op Thucydides klaarkomen, het is Das Kapital niet.
En ik heb niet AL mijn tijd verdaan.
Nou, mijn waarde Groningse vriend, naarstig zocht ik naar een geschiedkundig onderwerp waar ik nog een heel leven mee vooruit zou kunnen. Nu moet je weten dat 11 maart altijd een beetje een geluksdatum voor mij is - waarom, dat zal ik misschien nog eens verklappen - en ik daarom wel een beetje op Verlichting had gerekend, maar niettemin kwam het inzicht geheel onverwacht;quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]ik ben wel trots op je!
Maar licht eens toe. Wat heeft jou tot dit inzicht gebracht?
Daar had je niet de hele nacht over na hoeven denken. Dat advies had ik u ook wel pronto kunnen geven. Het ligt zelfs zo voor de hand dat je er overheen stapt voordat je gezien hebt als je niet verder kijkt dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, mijn waarde Groningse vriend, naarstig zocht ik naar een geschiedkundig onderwerp waar ik nog een heel leven mee vooruit zou kunnen. Nu moet je weten dat 11 maart altijd een beetje een geluksdatum voor mij is - waarom, dat zal ik misschien nog eens verklappen - en ik daarom wel een beetje op Verlichting had gerekend, maar niettemin kwam het inzicht geheel onverwacht;
het oude Griekenland!
quote:
Zij wou graag naar die ^%$^%beurs en ach het is ook wel leuk al die flapdrollen in pak irriterenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Ik ga een hele lekkere dame opzoeken, en met haar schaken... Dat is eigenlijk het achterliggende plan..![]()
Zie je wel dat de meeste zinnen een stuk korter kunnen?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Ik ga een hele lekkere dame opzoeken, en met haar schaken... Dat is eigenlijk het achterliggende plan..![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zie je wel dat de meeste zinnen een stuk korter kunnen?
[afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |