mensen die horny met een e schrijven mogen mij niet om 3 uur 's nachts wakker maken om te neuken. grmbl!quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:50 schreef dvdk het volgende:
...tenzij ik heel horney zou zijn....
Ontspannen wakker worden terwijl er iemand aan je lul knabbelt is erg okay.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:04 schreef Litso het volgende:
Het duurt toch een half uur voor ik wakker genoeg ben.
Mocht er ooit nog eens een vrouwpersoon in mijn nabijheid slapen zal ik het haar eens voorstellenquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ontspannen wakker worden terwijl er iemand aan je lul knabbelt is erg okay.
Probeer het eens.
lekker geil datquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:10 schreef Lempicka het volgende:
langzaam wakker neuken.. even onder de dekens duiken en wakker pijpen.. Ik ga hem in ieder geval wakker maken, als hij niet wil kan ik altijd nog de hand aan mezelf slaan.
maja, dan is de lol voor jezelf er ook meteen weer af... ik ben dan iig al niet meer übergeilquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
Even trekken en midden in haar gezicht komen...kijken of ze wakker wordt...
Of ze wordt kwaad omdat ze vindt dat jij haar loopt te verkrachten in haar slaap.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:32 schreef Van-Z het volgende:
(Voor de duidelijkheid ik ben hetero man)
Ik zou d'r eerst enigzins ontvankelijk maken door uitgebreid het lichaam te strelen en enigzins aan te sturen op de juiste pose...vervolgens zou ik langzaam mijn vingers over de wat meer erogene zones doen glijden om vervolgens wat te plagen tot ik wat reactie opmerk.....daarna zou ik de dame in kwestie waarschijnlijk zachtjes maar niet te terughoudend verwennen met mijn tong... naar verwachting komt de dame daardoor uit haar remslaap en de rest is prive.........
Enigizins ervaringsgewijs kan ik je een volmondig nee verklappenquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Of ze wordt kwaad omdat ze vindt dat jij haar loopt te verkrachten in haar slaap.
Misschien moet ik die alternatieve wijze van wakker maken ook eens proberenquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:36 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Enigizins ervaringsgewijs kan ik je een volmondig nee verklappen
Iets met godsgruwelijk geil..
Dat wil ik toch wel eens zeker weten eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:06 schreef ThE_ED het volgende:
Ik slapa gewoon goed, als ik eenmaal in een soort van slaapgebie dterecht ben gekomen duurt het volgens mij veel te lang voor ik klaar ben voor enige actie.
Er was toch jaren terug zo'n vent die deed alsof ie de partner was van de vrouw en zij had in dr slaap gewoon meegewerkt. Bleek later geen 'verkrachting' te kunnen zijn omdat ze meewerkte. Ik zou het risico gewoon nemen...quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Of ze wordt kwaad omdat ze vindt dat jij haar loopt te verkrachten in haar slaap.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:28 schreef Pony-Lover het volgende:
met je lul in d'r gezicht slaan
quote:Ik zou d'r eerst enigzins ontvankelijk maken door uitgebreid het lichaam te strelen en enigzins aan te sturen op de juiste pose...vervolgens zou ik langzaam mijn vingers over de wat meer erogene zones doen glijden om vervolgens wat te plagen tot ik wat reactie opmerk.....
etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |