abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 19:57:32 #151
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_25740342
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:46 schreef Blessed het volgende:

[...]
Lieve blessed,
Ik snap wat je bedoelt, wellicht is het dan het beste om dit alles gewoon lekker opzij te schuiven, en gewoon genieten van het leven, en je verder hier niet mee bezig te houden. Straks zie je wellicht 'door de bomen het bos niet meer'. En dat is niet te de bedoeling.

Als je je rot hebt gezocht, en je vind het maar niet. Kan je het misschien maar beter laten zoals het is, daar is niks mis mee. Je kunt dan lekker die energie in iets anders steken wat jij leuk vind om te doen. .

succes ermee.
pi_25741008
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:57 schreef Choices het volgende:

[..]

Lieve blessed,
Ik snap wat je bedoelt, wellicht is het dan het beste om dit alles gewoon lekker opzij te schuiven, en gewoon genieten van het leven, en je verder hier niet mee bezig te houden. Straks zie je wellicht 'door de bomen het bos niet meer'. En dat is niet te de bedoeling.

Als je je rot hebt gezocht, en je vind het maar niet. Kan je het misschien maar beter laten zoals het is, daar is niks mis mee. Je kunt dan lekker die energie in iets anders steken wat jij leuk vind om te doen. .

succes ermee.
uhm
makkelijk praten als je mij niet bent
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_25748517
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 19:57 schreef Choices het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt,
Nee, dat doe je niet. Eikel.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 01:02:26 #154
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_25748984
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:44 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Nee, dat doe je niet. Eikel.
Mag ik je vragen wat voor een beeld jij van mij hebt? want ik ben werkelijk radeloos in wat ik anders kan doen zodat jij er ook vrede met mij kan hebben.

Wil je liever dat ik van FOK! wegga? dat ik niet meer post? Want zeg het me, en ik zal het werkelijk doen. Ik vind het meer vervelend, dat jij problemen hebt met mijn posts, dan dat ik van FOK! wegga, ik wil niemand tot last zijn, en jou ook niet.

Als je wilt dat ik ophoudt met posten, dan doe ik dat met liefde.
pi_25760005
joshus_cat, toontje lager mag ook wel.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')