Nee die is dol op Inso.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:25 schreef gfree het volgende:
Stiekum toch inso!
Nee, die fout maakt duidelijk dat PR het echt niet is.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:26 schreef ArmaniMania het volgende:
PR is een goede kans
Het is dus een Man van Onderscheid met een uitstekende smaak en een ontwikkeld inzicht. Kijk, nu schiet het op.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je zou het kùnnen zijn Karboenkeltje.
Ik ben echter wel van mening dat jouw wijze van humoristisch en vriendelijk posten een voorbeeld voor een ieder op dit forum zou moeten zijn.
PR heeft toch geen AT5, mên.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:26 schreef ArmaniMania het volgende:
PR is een goede kans
Huh?quote:
De groeten met je fout.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:27 schreef MUUS het volgende:
Nee, die fout maakt duidelijk dat PR het echt niet is.
Die fout kun je natuurlijk ook expliciet maken...quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, die fout maakt duidelijk dat PR het echt niet is.
Dat verklaart wel waarom ik nog geen avances heb gemaakt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het is dus een Man van Onderscheid met een uitstekende smaak en een ontwikkeld inzicht. Kijk, nu schiet het op.
Als IR en ik zeggen dat het fout is, is het ook fout.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
De groeten met je fout.
Ik ga lekker een boterhammetje roosteren met daarop Boursin, gerookte zalm en peper.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom ik nog geen avances heb gemaakt.
Wat dit wel weer tot een uitstekende cover zou maken, dat wel.quote:
Volkomen in orde.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:35 schreef ShaoliN het volgende:
Hallo, Xeno, vind je mij okay?
We kunnen beter gaan nadenken welke Fokkers er allemaal normaal kunnen typen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Xenomaniac toevallig pridemeid geneukt?
Dat maakt het ook weer iets makkelijker dan
Ja, dan hou je nog maar 99.000 users over.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Xenomaniac toevallig pridemeid geneukt?
Dat maakt het ook weer iets makkelijker dan
Ja, jij mag ook blijven.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:40 schreef Knut het volgende:
Heeft Xeno nog een mening over mij ?
Oké, Tijn en PR vallen afquote:
Dat gaat dus niet samen met:quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ex-reeksfiguur?
Hè, Karboenkeltje..quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
Het is dus een Man van Onderscheid met een uitstekende smaak en een ontwikkeld inzicht. Kijk, nu schiet het op.
Uier is het echt niet. Die post minstens drie doodverwensingen per post. En een punt achter zijn smileys.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:52 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat U-lerzZz zo reageerde op dezelfde insteek van mij daarnet. En U=lerzZz is ook mod geweest...
Uiers zou zich niet goedkeurend over mijn poststijl uitlaten.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:52 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat U-lerzZz zo reageerde op dezelfde insteek van mij daarnet. En U=lerzZz is ook mod geweest...
hhmmm dat dan weer welquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Uier is het echt niet. Die post minstens drie doodverwensingen per post. En een punt achter zijn smileys.
Als ze aan een stokje zitten met pindasaus erover niet MUUS.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:54 schreef MUUS het volgende:
Xeno, heb je wat tegen geitjes?
Natuurlijk wel. Op de momenten dat ik er in post zijn al die reeksen kwaliteitsreeksen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet samen met:
Hè, Karboenkeltje..
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:56 schreef Tijn het volgende:
Is het niet gewoon Jarno?
Jarno schrijft gewoon modsquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:56 schreef Tijn het volgende:
Dat kan heulegaar niet! Die is dood!quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:56 schreef Tijn het volgende:
Bij Snakey was er in stress situaties geen touw aan vast te knopen, die is het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:04 schreef ArmaniMania het volgende:
MrBig is wel al een hele tijd er niet meer geweest... Snakey is ook al genoemd, maar valt af..alhoewel die in een stress situatie ook rare dingen begint te schrijven.
We know lieverd, zo flirt je ook met iedereen hier, en dat weet je drommels goedquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:08 schreef MUUS het volgende:
Ach, zak in de blubber!. Ik wil het niet eens meer weten!
.
Sssstttt! Omgekeerde spiegologie..
Het is Mike!quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:12 schreef MUUS het volgende:
Het moet wel iemand zijn die semi-bikkelt, want hij/zij vindt Rip, Jane en mij lief.
Als er aanvulling nodig is in de josti-band, dan roepen we je wel.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:14 schreef Viviann het volgende:
ik dacht jullie denken meschien dat ik het ben dus ik kom even zeggen dat ik het niet ben dan is dat ook weer duidelek hihihi
Dat zei ik net al!quote:
Denk je echt dat ik naar Boedapest ga met vakantie?quote:
Jeetje Tijn, dat was nou nog helemaal niet bij me opgekomen!quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:19 schreef Tijn het volgende:
Maar...
Wat als we het nou goed geraden hebben?
Hoe weten we dat dan?
Ik bedoel, we hebben nou al heel veel namen genoemd, misschien zit de juiste er gewoon wel allang tussen!
Als je Mike bent welquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik naar Boedapest ga met vakantie?
Gelukkig ben ik er om over dat soort problemen na te denkenquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jeetje Tijn, dat was nou nog helemaal niet bij me opgekomen!
pftsk doe niet zo stomquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:17 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Als er aanvulling nodig is in de josti-band, dan roepen we je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |