Ja, heb je eigenlijk wel gelijk in, is de energie en de aandacht niet waard.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:49 schreef yvonne het volgende:
Ach nee zeg die is zo oninteressant.
Dude, vraag dan belangrijke dingen!quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[afbeelding] Is het een man of een vrouw? Heeft het een bril? Heeft het donker haar?
Oepsquote:
Mjah idd, slaat als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Well, that narrows the search.
Nou, eigenlijk wel.quote:
Le-zen, die heb ik niet afgefikt,quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel..
Dan is het Mike of Ripley!.
Man, geen bril, middelblondt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[afbeelding] Is het een man of een vrouw? Heeft het een bril? Heeft het donker haar?
Heb ik jou mailadres dan? Behalve dat Xenogedoe in je profiel dan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah idd, slaat als een lul op een drumstel.
Ik heb nog steeds geen mail vanMUUS
dus
Kasta
zal het (nog wel) goed doen..
![]()
![]()
gelly?quote:
Ik denk dat 'sowwy' toch wel een woord is dat vrij uniek is.quote:
Afgelikt nog welquote:
APK.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach nee zeg die is zo oninteressant.
Nee, Xeno weet behoorlijk veel voor een newbie,
kan ex crew zijn, niet verzuurd,
post ook snachts.
en hij/zij doet nog![]()
enzo, dus helamaal afgefikt heb ik hem/haar niet
Ik zeg ook wel eens 'sowwy'.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat 'sowwy' toch wel een woord is dat vrij uniek is.
Al heb ik geen idee voor wie. Maar goed, ik ben vrij brak, dus misschien komt het straks.
Hoeft niet bij nieuwe auto's.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
APK.
quote:
Verdomme MUUS, we zijn pas op pagina 2!quote:
Mij in ieder geval niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen, die heb ik niet afgefikt,
nu gewoon even zoeken wie ik allemaal afgefikt heb
Jammer, ze hadden je op moeten blazen.quote:
Je zou bijna denken dat ik je wat misdaan heb.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Jammer, ze hadden je op moeten blazen.
Nog bedankt voor het topique hè.
Nou, je hinderlijke aanwezigheid in meerdere FB-topics doet een hoop.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:03 schreef Dagonet het volgende:
Je zou bijna denken dat ik je wat misdaan heb.
Ik was al even bang dat het persoonlijk was, maar gelukkigquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou, je hinderlijke aanwezigheid in meerdere FB-topics doet een hoop.
Nee, die praat niet meer tegen me en was erbij bij dat Boe en Rip gebeuren.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:04 schreef MUUS het volgende:
Pjederdy?
Ik-ben-geen-heaumeau.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:04 schreef MUUS het volgende:
Pjederdy?
Die was daar niet bij. Maar die wist er zeker wel van.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die praat niet meer tegen me en was erbij bij dat Boe en Rip gebeuren.
PR!!!quote:
Mja, dat zei PDD ook altijd.quote:
Ja verdomme, kijk naar mijn cryptische omschrijving! Daar bedoelde ik PR ook mee, muts!quote:
Nou, dan zijn we er tochquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja verdomme, kijk naar mijn cryptische omschrijving! Daar bedoelde ik PR ook mee, muts!
Xeno ging er niet op in.quote:
Je zou het kùnnen zijn Karboenkeltje.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
Sodeju! Ik ben het!
Ow God,quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je zou het kùnnen zijn Karboenkeltje.
Ik ben echter wel van mening dat jouw wijze van humoristisch en vriendelijk posten een voorbeeld voor een ieder op dit forum zou moeten zijn.
Mja, avances van jouw kant. Laten we het daar eens over hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:11 schreef MUUS het volgende:
Zoals op zoveel dingen niet.
En hij gebruikt geen punten achter de smilies.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:12 schreef Knut het volgende:
Maar hij/zij is niet grappig genoeg voor PR
Kijk!quote:
Huh? Heb ik avances gemaakt en jij hebt daar niet op gereageerd of heb ik juist geen avances gemaakt?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mja, avances van jouw kant. Laten we het daar eens over hebben.
Ik heb geen klonenquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:16 schreef ArmaniMania het volgende:
De kloon van Patty is Yvonne.... opgelost enzo
pas geleden nog met Kastaquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Huh? Heb ik avances gemaakt en jij hebt daar niet op gereageerd of heb ik juist geen avances gemaakt?
Heb ik ooit een Fokker geprobeerd te versieren? Nee toch? Yv, kan jij je dat herinneren?.
Oh, ik ben zo in de war..
Je zou toch denken dat het aantal fokkers dat dat kan op de vingers van een paar handen te tellen is.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:14 schreef MUUS het volgende:
hij kan normaal uit zijn woorden komen.
Zat,quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb ik ooit een Fokker geprobeerd te versieren?
Flikker jij effe een end op naar je moer wannabe.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:16 schreef ArmaniMania het volgende:
De kloon van Patty is Yvonne.... opgelost enzo
Ik hoopte op Joker, maar die heeft een bril.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat het aantal fokkers dat dat kan op de vingers van een paar handen te tellen is.
Heb je daar een tutorial voor?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Flikker jij effe een end op naar je moer wannabe.
Voor mod's geldt een heel andere standaard dan voor het inpakken van tennisballen.
Schoenmaker... etc.
Ja, sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:16 schreef MUUS het volgende:
of heb ik juist geen avances gemaakt?
Ik voel me nu toch wel gepasseerd als aantrekkelijke jonge vrijgezel.quote:
PR zou dit foutje weer niet maken.quote:
Ik heb geen avances gemaakt dus.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Ik las het even verkeerd en daardoor werd het bargoens.![]()
Shoot me.![]()
Ja, ik vind het eigenlijk wel een beetje een afknapper.quote:
Que?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:22 schreef MUUS het volgende:
foutje
Nee..quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik vind het eigenlijk wel een beetje een afknapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |