Je zou het wel denken, maar ja dat zijn er ook zoveel dus welke?quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:27 schreef MUUS het volgende:
Is het een ex-mod?
Dat was ook mijn eerste idee, maar die woont niet in Amsterdam of omstreken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:26 schreef MUUS het volgende:
Hmm, Eightball is het niet.
Hallo..quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:30 schreef Ruis het volgende:
verse stront
ah, dus sinds jij uit de crew bent word er niet meer gelekt? dat geeft wel te denken natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:21 schreef Dagonet het volgende:
En ja yvonne, dat vorige topic was vol..
Oh, en het verschil tussen mijn vriendjes in de crew en die van DP is dat de mijne niet lekken.
Helaas.
Hahahahahahahaha.quote:
Als je denkt dat Xeno Snakey is.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:31 schreef Dagonet het volgende:
Waar is Snakey trouwens tegenwoordig?
Verkeerde stijl, verkeerde houding en verkeerde subfora.quote:
Ja hallo MUUS, met Xenomaniac, vind je het heel erg als ik daar mijn muil over hou?quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:31 schreef MUUS het volgende:
Ja hallo Xenodinges! Met MUUS!
Ben je een ex-mod?.
Het was maar een wilde gok.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja hallo MUUS, met Xenomaniac, vind je het heel erg als ik daar mijn muil over hou?
Snakey is niet zo euh... handig wat taal betreft.quote:
Uiteraard mijn beste Baboon.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is hoe dan ook iemand die in semi-bikkeltijd post, dus moet hij/zij wel okay zijn.
Hij/zij post nog steeds metquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee hoor..
Kon ik het goed met je vinden in de crew?.
MUUS, ik ben de juiste nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:35 schreef MUUS het volgende:
Xeno, je bent toch geen heaumeau hè?
Of wel, maar ben je 'm verloren of heb je 'm toch nooit gehad.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
MUUS, ik ben de juiste nog niet tegengekomen.
We gaan niet schelden hè?quote:
Ik was anders ook best geshockeerd vanquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:38 schreef yvonne het volgende:
Iemand die snachts post en het verhaal van Rip en Boe niet kende, is dus een poosje weggeweest.
Ach nee zeg, absoluut niet.quote:
Goddammit, Dirk, ik heb een week lang alleen in US gezeten. Help even ofzo.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:40 schreef Dirkh het volgende:
Een goed oplettende lezer,
Nah, Inso is het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:35 schreef Knut het volgende:
Volgens mij is het een zij.
Nou, niet lullen, zeggen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:40 schreef Dirkh het volgende:
Een goed oplettende lezer, had al eerder een hint gelezen. Er zit trouwens ook een blauwe hier toneel te spelen, want die weet ook al wie het is, want die vroeg om de hint.
quote:
Het doet me anders veel denken aan haar manier van posten in hetbegin.quote:
Het was meer dan een week geleden, jij hobbelde hier op Onzin achter Kasta aan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Goddammit, Dirk, ik heb een week lang alleen in US gezeten. Help even ofzo..
Zie topic [daar]quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was meer dan een week geleden, jij hobbelde hier op Onzin achter Kasta aan.
Dus ik ben die blauwe die toneelspeelt en ik heb het zelf niet eens door?quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was meer dan een week geleden, jij hobbelde hier op Onzin achter Kasta aan.
Juist, ik had 'm door.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:40 schreef Dirkh het volgende:
Een goed oplettende lezer, had al eerder een hint gelezen. Er zit trouwens ook een blauwe hier toneel te spelen, want die weet ook al wie het is, want die vroeg om de hint.
Die is stuk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maak die klooncheck gewoon es, yvonne.
Whehehe????? Jogyquote:
Ach nee zeg die is zo oninteressant.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
Kunnen we trouwens meteen even meenemen van wie -Angel- een kloon is?
Die zag ik van de week postenquote:
Zo..quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:49 schreef yvonne het volgende:
dus helamaal afgefikt heb ik hem/haar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |