niets ik heb het ook al een x goed voorspeld heb mijn prijzenpakket nog niet binnenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back* wat win ik?
Een reuze fopspeen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back* wat win ik?
Bedankt, heb het net gevonden.quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:09 schreef shmoopy het volgende:
Avansjeugd, spamdude, dikke doei.
Op elke kloon vinden ze hier wel een passende ban hoor. En NSB'er?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef retedraaier het volgende:
[..]
Geeft niks, lieve NSB'er. Ik heb nog zat kloons over + 3 proxies!!
Nu ben jij aan het zet.
In een openbaar topic nsb-en. Right.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef retedraaier het volgende:
[..]
Nu ben jij aan het zet.
3 proxies!!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef retedraaier het volgende:
[..]
Nu ben jij aan het zet.
Kneusquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef retedraaier het volgende:
[..]
Nu ben jij aan het zet.
Ik blijf je stalken, ongeacht of ik gebanned ben in MED.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op elke kloon vinden ze hier wel een passende ban hoor. En NSB'er?Gedraag je niet als een kneus en er valt niets te NSB'en.
Durf je mij ook te stalken ?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:26 schreef retedraaier het volgende:
[..]
Ik blijf je stalken, ongeacht of ik gebanned ben in MED.![]()
Volgens mij ben jij nu jezelf aan het aangeven als fanatieke kloner. Dat is vast wel goed voor een maandje of 3.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef retedraaier het volgende:
[..]
Nu ben jij aan het zet.
Ik heb volgens mij nog eens een ban voor hem aangevraagd begin december, jammer dat ik dat nu niet meer mag.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:59 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Heeft NewsNose eigenlijk al iets anders gepost dan spam?
![]()
Aangezien hij maar zelden post zal hij een korte ban niet eens merken
Thans spreek ik de hoop uit dat jij met je zure, irritante gedrag, de volgende wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:01 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb volgens mij nog eens een ban voor hem aangevraagd begin december, jammer dat ik dat nu niet meer mag.
Wie bén jij?quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Thans spreek ik de hoop uit dat jij met je zure, irritante gedrag, de volgende wordt.
Ik weet wel wat jij niet bent: blauw.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:08 schreef Dagonet het volgende:
Wie bén jij?
Nee hoor, ik ben blij met mijn keuze om te stoppen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:09 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik weet wel wat jij niet bent: blauw.
Kut hè?
De crew ook.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:11 schreef Dagonet het volgende:
ik ben blij met mijn keuze om te stoppen.
Zeg het nouhouuuuuuuuuuuu,quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
De crew ook.
Misschien kan je aan je mod-vriendjes vragen wie ik ben..
Ownee, je hebt geen vriendjes meer in de crew.
Nou, lul dan niet zo slap man, dat weet je toch wie ik ben?quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:14 schreef Dagonet het volgende:
die zijn er wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |