Ow God,quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je zou het kùnnen zijn Karboenkeltje.
Ik ben echter wel van mening dat jouw wijze van humoristisch en vriendelijk posten een voorbeeld voor een ieder op dit forum zou moeten zijn.
Mja, avances van jouw kant. Laten we het daar eens over hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:11 schreef MUUS het volgende:
Zoals op zoveel dingen niet.
En hij gebruikt geen punten achter de smilies.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:12 schreef Knut het volgende:
Maar hij/zij is niet grappig genoeg voor PR
Kijk!quote:
Huh? Heb ik avances gemaakt en jij hebt daar niet op gereageerd of heb ik juist geen avances gemaakt?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mja, avances van jouw kant. Laten we het daar eens over hebben.
Ik heb geen klonenquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:16 schreef ArmaniMania het volgende:
De kloon van Patty is Yvonne.... opgelost enzo
pas geleden nog met Kastaquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Huh? Heb ik avances gemaakt en jij hebt daar niet op gereageerd of heb ik juist geen avances gemaakt?
Heb ik ooit een Fokker geprobeerd te versieren? Nee toch? Yv, kan jij je dat herinneren?.
Oh, ik ben zo in de war..
Je zou toch denken dat het aantal fokkers dat dat kan op de vingers van een paar handen te tellen is.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:14 schreef MUUS het volgende:
hij kan normaal uit zijn woorden komen.
Zat,quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb ik ooit een Fokker geprobeerd te versieren?
Flikker jij effe een end op naar je moer wannabe.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:16 schreef ArmaniMania het volgende:
De kloon van Patty is Yvonne.... opgelost enzo
Ik hoopte op Joker, maar die heeft een bril.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat het aantal fokkers dat dat kan op de vingers van een paar handen te tellen is.
Heb je daar een tutorial voor?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Flikker jij effe een end op naar je moer wannabe.
Voor mod's geldt een heel andere standaard dan voor het inpakken van tennisballen.
Schoenmaker... etc.
Ja, sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:16 schreef MUUS het volgende:
of heb ik juist geen avances gemaakt?
Ik voel me nu toch wel gepasseerd als aantrekkelijke jonge vrijgezel.quote:
PR zou dit foutje weer niet maken.quote:
Ik heb geen avances gemaakt dus.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Ik las het even verkeerd en daardoor werd het bargoens.![]()
Shoot me.![]()
Ja, ik vind het eigenlijk wel een beetje een afknapper.quote:
Que?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:22 schreef MUUS het volgende:
foutje
Nee..quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik vind het eigenlijk wel een beetje een afknapper.
Nee die is dol op Inso.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:25 schreef gfree het volgende:
Stiekum toch inso!
Nee, die fout maakt duidelijk dat PR het echt niet is.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:26 schreef ArmaniMania het volgende:
PR is een goede kans
Het is dus een Man van Onderscheid met een uitstekende smaak en een ontwikkeld inzicht. Kijk, nu schiet het op.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je zou het kùnnen zijn Karboenkeltje.
Ik ben echter wel van mening dat jouw wijze van humoristisch en vriendelijk posten een voorbeeld voor een ieder op dit forum zou moeten zijn.
PR heeft toch geen AT5, mên.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:26 schreef ArmaniMania het volgende:
PR is een goede kans
Huh?quote:
De groeten met je fout.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:27 schreef MUUS het volgende:
Nee, die fout maakt duidelijk dat PR het echt niet is.
Die fout kun je natuurlijk ook expliciet maken...quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, die fout maakt duidelijk dat PR het echt niet is.
Dat verklaart wel waarom ik nog geen avances heb gemaakt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het is dus een Man van Onderscheid met een uitstekende smaak en een ontwikkeld inzicht. Kijk, nu schiet het op.
Als IR en ik zeggen dat het fout is, is het ook fout.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
De groeten met je fout.
Ik ga lekker een boterhammetje roosteren met daarop Boursin, gerookte zalm en peper.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom ik nog geen avances heb gemaakt.
Wat dit wel weer tot een uitstekende cover zou maken, dat wel.quote:
Volkomen in orde.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:35 schreef ShaoliN het volgende:
Hallo, Xeno, vind je mij okay?
We kunnen beter gaan nadenken welke Fokkers er allemaal normaal kunnen typen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Xenomaniac toevallig pridemeid geneukt?
Dat maakt het ook weer iets makkelijker dan
Ja, dan hou je nog maar 99.000 users over.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Xenomaniac toevallig pridemeid geneukt?
Dat maakt het ook weer iets makkelijker dan
Ja, jij mag ook blijven.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:40 schreef Knut het volgende:
Heeft Xeno nog een mening over mij ?
Oké, Tijn en PR vallen afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |