word het je te heet onder de voeten jaquote:op donderdag 14 april 2005 01:57 schreef bofneger het volgende:
tellen 3 vrijblijvende, doch nutteloosche bijdragen ook mee?
whuahaaha. wat een genieten topic weer dat!quote:
ik had het heus wel door hoor.quote:op donderdag 14 april 2005 02:05 schreef johnny_footballhero het volgende:
jij moet je muil houden, voor ik 'm vol laat storten met beton.
en jij komt op mij over als een 7jarig pedoslachtoffertjequote:op donderdag 14 april 2005 02:07 schreef johnny_footballhero het volgende:
werd 't je ingefluisterd door een van je 34 persoonlijkheden? je lijkt miendobbelsteen wel. labiele jankzak.
wacht maar ff af tot morgenvroegquote:op donderdag 14 april 2005 02:04 schreef hansjans het volgende:
dit is mislukt, ik herhaal dit is mislukt.
zo heb je ze 't liefst hè.quote:op donderdag 14 april 2005 02:08 schreef hansjans het volgende:
[..]
en jij komt op mij over als een 7jarig pedoslachtoffertje
het zou wel heel verrassend zijn als ik gebanned zou worden en johnnyfootballnerd nietquote:op donderdag 14 april 2005 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
wacht maar ff af tot morgenvroeg.
uitlokking.quote:op donderdag 14 april 2005 02:11 schreef hansjans het volgende:
[..]
het zou wel heel verrassend zijn als ik gebanned zou worden en johnnyfootballnerd niet
ik begon tegen laffer.quote:op donderdag 14 april 2005 02:13 schreef johnny_footballhero het volgende:
[..]
uitlokking.
ik heb lang genoeg bewezen een serieus en integer user te zijn die louter zinvol bijdraagt.
het enige dat echt heet wordt is de vlam in de pijp van mijn dertig tonnen diesel...quote:op donderdag 14 april 2005 02:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
word het je te heet onder de voeten ja![]()
nog zo'n poepgat.quote:
juist, jij begon.quote:op donderdag 14 april 2005 02:14 schreef hansjans het volgende:
[..]
ik begon tegen laffer.
of geef je nu toe dat je een kloon van laffer bent?
"mama hij begon"quote:op donderdag 14 april 2005 02:14 schreef johnny_footballhero het volgende:
juist, jij begon.
dat was inderdaad best een kansloze reactie ja.quote:
jouw water is chemisch verontreinigd.quote:op donderdag 14 april 2005 02:16 schreef lazz het volgende:
mijn water
nee aan jou heb ik veel, moederneukerquote:op donderdag 14 april 2005 02:17 schreef lazz het volgende:
[..]
dat was inderdaad best een kansloze reactie ja.![]()
p.s.
i'm on your side.![]()
ik kies namelijk altijd voor de zwakkeren
je loopt ook iedereen op te naaien eh, infantiel mannetje.quote:op donderdag 14 april 2005 02:18 schreef hansjans het volgende:
[..]
nee aan jou heb ik veel, moederneuker![]()
is dit echt het enige wat je kan posten?quote:op donderdag 14 april 2005 02:19 schreef knowall het volgende:
onderbouwing en bron?
jij scoort hoge ogen momenteel.quote:op donderdag 14 april 2005 02:20 schreef printscreen het volgende:
[..]
is dit echt het enige wat je kan posten?
ik zie graag dat de door mij zo geliefde fok!kertjes hun standpunt beargumenteren en zonodig voorzien van een bron, vandaar.quote:op donderdag 14 april 2005 02:20 schreef printscreen het volgende:
[..]
is dit echt het enige wat je kan posten?
hebben ze zojuist je prefrontale hersenkwab doorgesneden ofzo? je reageert opeens zo lief.quote:op donderdag 14 april 2005 02:22 schreef knowall het volgende:
[..]
ik zie graag dat de door mij zo geliefde fok!kertjes hun standpunt beargumenteren en zonodig voorzien van een bron, vandaar.
alsof mij dat ook maar wat boeitquote:
quote:op donderdag 14 april 2005 02:14 schreef hansjans het volgende:
of geef je nu toe dat je een kloon van laffer bent?
en jij denkt dat die schattige fok!kertjes op zoek gaan als ze dat al kunnen naar bronnen om aan jouw wensen te voldoen?quote:op donderdag 14 april 2005 02:22 schreef knowall het volgende:
[..]
ik zie graag dat de door mij zo geliefde fok!kertjes hun standpunt beargumenteren en zonodig voorzien van een bron, vandaar.
nagz wordt binnenkort gebanned wegens spotten met ziektes.quote:op donderdag 14 april 2005 02:24 schreef nagz het volgende:
kanker
ik reageer altijd lief en zulks, en indien je prefrontale hersenkwab doorgesneden wordt verwacht ik eerder zeer emotieloze reacties, maar dat terzijde.quote:op donderdag 14 april 2005 02:23 schreef lazz het volgende:
[..]
hebben ze zojuist je prefrontale hersenkwab doorgesneden ofzo? je reageert opeens zo lief.
ja.quote:op donderdag 14 april 2005 02:25 schreef printscreen het volgende:
[..]
en jij denkt dat die schattige fok!kertjes op zoek gaan als ze dat al kunnen naar bronnen om aan jouw wensen te voldoen?
lief zijn is emotieloos m.i. maar dat even terzijde.quote:op donderdag 14 april 2005 02:25 schreef knowall het volgende:
[..]
ik reageer altijd lief en zulks, en indien je prefrontale hersenkwab doorgesneden wordt verwacht ik eerder zeer emotieloze reacties, maar dat terzijde.
naja nu we dan toch bezig zijn.quote:op donderdag 14 april 2005 02:25 schreef hansjans het volgende:
[..]
nagz wordt binnenkort gebanned wegens spotten met ziektes.
je gaat toch niet zeggen dat je mij niet kent?quote:op donderdag 14 april 2005 02:23 schreef printscreen het volgende:
[..]
alsof mij dat ook maar wat boeit
en u bent?
je bent een dreamerquote:
oohhhhh hij zei "lijk"quote:op donderdag 14 april 2005 02:27 schreef nagz het volgende:
naja nu we dan toch bezig zijn.
lepra is voor lozers. letterlijk.
ik zeg het niet alleen, ik bevestig het zelfs.quote:op donderdag 14 april 2005 02:28 schreef lazz het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat je mij niet kent?
gelukkig spreek je me wel met u aan, je intuïtie heeft je bijgestaan deze keer. dat is het toch het fijne van vrouwen, niet mannen?
kijk naar je zelf en al je vragen zijn beantwoord.quote:op donderdag 14 april 2005 02:29 schreef knowall het volgende:
[..]
bron? onderbouwing? argumenten? voorbeelden?
bron? onderbouwing? argumenten? voorbeelden?quote:op donderdag 14 april 2005 02:32 schreef printscreen het volgende:
[..]
kijk naar je zelf en al je vragen zijn beantwoord.
* slok hj neemtquote:op donderdag 14 april 2005 02:32 schreef hansjans het volgende:
[..]
ga jij eens je mond spoelen en vlug!
zei je vader dat altijd tegen je nadat je hem had geholpen met zijn 'behoeftes'?quote:op donderdag 14 april 2005 02:32 schreef hansjans het volgende:
ga jij eens je mond spoelen en vlug!
waarom treft een spontane hersenbloeding nooit mensen zoals jijquote:op donderdag 14 april 2005 02:32 schreef knowall het volgende:
bron? onderbouwing? argumenten? voorbeelden?
wiskundig ontwijken..... de bastaardenquote:op donderdag 14 april 2005 02:35 schreef livelived het volgende:
[..]
waarom treft een spontane hersenbloeding nooit mensen zoals jij
ja, en dan nog, wat op tegen?quote:op donderdag 14 april 2005 02:34 schreef livelived het volgende:
[..]
zei je vader dat altijd tegen je nadat je hem had geholpen met zijn 'behoeftes'?
mja gezien je uiterlijk moet je anders door het leven zonder seks dus dit is idd een redelijk tussenoplossing. alhoewel een keertje gratis over je moeder heen misschien ook niet verkeerd is.quote:op donderdag 14 april 2005 02:36 schreef lazz het volgende:
ja, en dan nog, wat op tegen?
omdat appel.quote:op donderdag 14 april 2005 02:35 schreef livelived het volgende:
[..]
waarom treft een spontane hersenbloeding nooit mensen zoals jij
dude, ik zou us maar eens checken om mijn geile kop te zien. dan piep je wel anders.quote:op donderdag 14 april 2005 02:38 schreef livelived het volgende:
[..]
mja gezien je uiterlijk moet je anders door het leven zonder seks dus dit is idd een redelijk tussenoplossing. alhoewel een keertje gratis over je moeder heen misschien ook niet verkeerd is.
dat jij tijdens het kijken van een laat-op-de-avond-tmf-clip je cam aan laat staan hoeven we niet te weten heurquote:op donderdag 14 april 2005 02:42 schreef lazz het volgende:
dude, ik zou us maar eens checken om mijn geile kop te zien. dan piep je wel anders.
quote:op donderdag 14 april 2005 02:45 schreef livelived het volgende:
[..]
dat jij tijdens het kijken van een laat-op-de-avond-tmf-clip je cam aan laat staan hoeven we niet te weten heur
goed zo jongen. ambieer de hobby's van je vader maarquote:op donderdag 14 april 2005 02:47 schreef lazz het volgende:
![]()
je wilt niet weten hoe geil ik toen was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |