Helemaal met je eens, praktisch 90% van de film is goed en dan komt het einde en dan heb ik toch echt zoiets van WTF... Slaat daar dus helaas de plank volledig mis.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:54 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
The Ninth Gate: verteerbare Polanskipulp. Een aardig sfeertje, niet onaardig acteerwerk, af en toe een vleugje Polanski-humor en een verhaal dat boeit totdat je er (helemaal op het einde) achterkomt dat het nergens op slaat. Geloofwaardig, spannend of eng wordt het nooit, maar het is ook bepaald geen straf om uit te zitten. Minpunt voor anderhalve belachelijke actiescène. 6+.
ik moest m hier ook nog afmeldenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:20 schreef kinky_queen het volgende:
EL MAQUINISTA
Tsjah, waar zal ik eens beginnen...
Ik ga helemaal nergens beginnen, deze film is grandioos! Film van het jaar!!
Een btje een mix van DONNIE DARKO en MEMENTO
Alles klopt al vind ik de muziek ietwat wisselvallig en daardoor krijgt deze film niet het ultieme cijfer.
Een film om meerdere keren te zien!!
[afbeelding]
wordt ie hier ook nog uitgebracht??quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moest m hier ook nog afmelden
ik vond m ook behoorlijk sterk. eindelijk een goede CB gezien, een film die je meesleept.
deze film klopt. er is blijkbaar goed nagedacht over plot en opbouw.
September!!!???quote:
KQ, had jij inmiddels de Jess Franco box al?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:02 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
September!!!???
hoe kwam ik aan die dvdrip eigenlijk als die pas over 3 maanden op dvd uitkomt?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |