Je mag me wel een maitlje sturen hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zag What a Girl Wants, Coffee & Cigarettes, Grapes of Wrath en Willard. Wat ik er van vond, beschouw ik eigenlijk meer als een privé-aangelegenheid en wens ik alleen maar te delen met mensen die me nauw aan het hard liggen.
Aan het "hard" nog welquote:Op maandag 21 maart 2005 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zag What a Girl Wants, Coffee & Cigarettes, Grapes of Wrath en Willard. Wat ik er van vond, beschouw ik eigenlijk meer als een privé-aangelegenheid en wens ik alleen maar te delen met mensen die me nauw aan het hard liggen.
Soms is 't hard, hè.quote:
28 Days Later was ook meer gebaseerd op The Omega Man(die weer op iets anders gebaseerd was als ik me goed herinner)quote:Op maandag 21 maart 2005 22:00 schreef Cheiron het volgende:
Net dawn of the dead (2004?) remake gezien.
De veel beter beoordeelde 28 days later kon mij niet bekoren, en deze film weer wel.
Ik wist dat 28 days later niet verbonden was met de dead franchise, mij ging het er meer om dat 28 days goed ontvangen werd terwijl dawn meteen als pulp wordt beschouwd. Ik zie het verschil tussen de films niet zo, en het verbaast mij dan ook een beetje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:35 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
28 Days Later was ook meer gebaseerd op The Omega Man(die weer op iets anders gebaseerd was als ik me goed herinner)
Ik had hem al een paar keer gezien en zag hem zaterdag voor 8 euro bij de FRS liggen, meegenomen dus en gisteravond gekeken. Hij blijft geweldigquote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef dewitteparel het volgende:
The Boondock Saints (1999)
Zeer vermakelijke actiefilm met origineel verhaal (twee broers gaan bad guys mollen)!
Mijn vriendin wilde die film zien omdat er zo'n goede soundtrack bij zat. Jammer dat die muziek niet in de film te horen wasquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
The Scorpion King
Wel grappige hack'n slash film. Uiteraard met mooie tegenspeelster en schattig klein kind. The Rock blijft charismatisch en het verhaal loopt vlot. Er vallen genoeg doden door al het zwaardgeweld maar de PG-13 rating zorgt ervoor dat er geen druppel bloed te zien is.
Toch heb ik me prima vermaak. Soort Conan The Barbarian Light.![]()
In 28 Days Later zijn het geen zombies.. gewoon mensen met een ziekte.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik wist dat 28 days later niet verbonden was met de dead franchise, mij ging het er meer om dat 28 days goed ontvangen werd terwijl dawn meteen als pulp wordt beschouwd. Ik zie het verschil tussen de films niet zo, en het verbaast mij dan ook een beetje.
Ik vond hem wel echt goed eigenlijk, heb echt plat gelegen, iedere persoon die in die film voorkomt is een beetje gestoordquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:56 schreef PlaagGeest het volgende:
Garden State
http://www.imdb.com/title/tt0333766/
Had hoge verwachtingen van de film.. ( een 8 op imdb ) en een super gave trailer... ( http://www.apple.com/trailers/fox_searchlight/garden_state/ ) Maar de film greep me niet.. vond hem zelfs af en toe flink saai. Vind de 8 eigenlijk totaal niet waard.
Catch you on the flipside!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had hem al een paar keer gezien en zag hem zaterdag voor 8 euro bij de FRS liggen, meegenomen dus en gisteravond gekeken. Hij blijft geweldig
I might just want a bagle with my coffee
Bij welke films vind je dat nog meer? Waarschijnlijk DAWN OF THE DEAD, THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE en ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:32 schreef Gorro het volgende:
Assault on Precinct 13 (Jean-François Richet, 2005)
Het gebeurt de laatste tijd gelukkig steeds vaker dat remakes nog prima te pruimen zijn.
Die twee inderdaad, maar bijvoorbeeld Wicker Park vond ik ook zo slecht nog niet (remake van L'appartement).quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:56 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Bij welke films vind je dat nog meer? Waarschijnlijk DAWN OF THE DEAD, THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE en ?
Als je er zoveel moeite voor moet doen dan kun je misschien overwegen om wat titels op internet te bestellen. Een tijdje terug waren veel Bergman titels in de aanbieding bij Play.com. Nu geloof ik niet meer, maar wellicht kun je eens rondkijken op wat sites.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:33 schreef Saviola het volgende:
Vandaag m'n eerste Ingmar Bergman film gezien: Nattvardsgästerna (Winter Light)
Achteraf hink ik een beetje op 2 verschillende gedachten. Visueel vond ik 'm goed, de intentie (kil en donker) kwam goed over, inhoudelijk viel hij me dan weer een beetje tegen (misschien door het religieuze thema..). Maargoed, het smaakt wel naar meer
Al wordt dat lastig, ik ben hier in Brugge 4 videotheken afgegaan, en dit was de enige Bergman-film die deze videotheken in hun assortiment haddenIk moet al naar andere steden trekken om meer films te kunnen huren..
Ik zat daar al aan te denken ja. Maar ik heb nu pas 1 film gezien, dus ik ga nog niets bestellen.. Dankzij navraag in die videotheken weet ik wel dat o.a. The Seventh Seal, Wild Strawberries en Smiles of a Summer Night beschikbaar zijn in een videotheek in Gent (en gelukkig heb ik een aantal personen in m'n vriendenkring die ginds studerenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je er zoveel moeite voor moet doen dan kun je misschien overwegen om wat titels op internet te bestellen. Een tijdje terug waren veel Bergman titels in de aanbieding bij Play.com. Nu geloof ik niet meer, maar wellicht kun je eens rondkijken op wat sites.
Ik wil niet stoer gaan lopen doen met m'n opmerking dat je alles op internet kan downloaden, maar voor dit soort dingen is dit wel een zeer fijne bron aan kijkplezier. Zoals iedereen waarschijnlijk weet heb ik best een ruime collectie dvds, dus het is niet dat ik kopen onzin vind ofzo, maar voor als je eerst wilt weten of een film iets voor je is is downloaden de beste optie die er is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:50 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik zat daar al aan te denken ja. Maar ik heb nu pas 1 film gezien, dus ik ga nog niets bestellen.. Dankzij navraag in die videotheken weet ik wel dat o.a. The Seventh Seal, Wild Strawberries en Smiles of a Summer Night beschikbaar zijn in een videotheek in Gent (en gelukkig heb ik een aantal personen in m'n vriendenkring die ginds studeren). Als die films me bevallen, wil ik wel overgaan tot bestellen op internet.
Nuttig..quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:31 schreef Gorro het volgende:
en notes gezet.
Wat zijn notes?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:31 schreef Gorro het volgende:
Ondertitles vallen ook onder copyright. Discussie weggehaald en notes gezet.
En ik bestel nooit meer dvdtjes voor jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |