Bij welke films vind je dat nog meer? Waarschijnlijk DAWN OF THE DEAD, THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE en ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:32 schreef Gorro het volgende:
Assault on Precinct 13 (Jean-François Richet, 2005)
Het gebeurt de laatste tijd gelukkig steeds vaker dat remakes nog prima te pruimen zijn.

Die twee inderdaad, maar bijvoorbeeld Wicker Park vond ik ook zo slecht nog niet (remake van L'appartement).quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:56 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Bij welke films vind je dat nog meer? Waarschijnlijk DAWN OF THE DEAD, THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE en ?

Als je er zoveel moeite voor moet doen dan kun je misschien overwegen om wat titels op internet te bestellen. Een tijdje terug waren veel Bergman titels in de aanbieding bij Play.com. Nu geloof ik niet meer, maar wellicht kun je eens rondkijken op wat sites.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:33 schreef Saviola het volgende:
Vandaag m'n eerste Ingmar Bergman film gezien: Nattvardsgästerna (Winter Light)
Achteraf hink ik een beetje op 2 verschillende gedachten. Visueel vond ik 'm goed, de intentie (kil en donker) kwam goed over, inhoudelijk viel hij me dan weer een beetje tegen (misschien door het religieuze thema..). Maargoed, het smaakt wel naar meer
Al wordt dat lastig, ik ben hier in Brugge 4 videotheken afgegaan, en dit was de enige Bergman-film die deze videotheken in hun assortiment haddenIk moet al naar andere steden trekken om meer films te kunnen huren..

Ik zat daar al aan te denken ja. Maar ik heb nu pas 1 film gezien, dus ik ga nog niets bestellen.. Dankzij navraag in die videotheken weet ik wel dat o.a. The Seventh Seal, Wild Strawberries en Smiles of a Summer Night beschikbaar zijn in een videotheek in Gent (en gelukkig heb ik een aantal personen in m'n vriendenkring die ginds studerenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als je er zoveel moeite voor moet doen dan kun je misschien overwegen om wat titels op internet te bestellen. Een tijdje terug waren veel Bergman titels in de aanbieding bij Play.com. Nu geloof ik niet meer, maar wellicht kun je eens rondkijken op wat sites.

Ik wil niet stoer gaan lopen doen met m'n opmerking dat je alles op internet kan downloaden, maar voor dit soort dingen is dit wel een zeer fijne bron aan kijkplezier. Zoals iedereen waarschijnlijk weet heb ik best een ruime collectie dvds, dus het is niet dat ik kopen onzin vind ofzo, maar voor als je eerst wilt weten of een film iets voor je is is downloaden de beste optie die er is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:50 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik zat daar al aan te denken ja. Maar ik heb nu pas 1 film gezien, dus ik ga nog niets bestellen.. Dankzij navraag in die videotheken weet ik wel dat o.a. The Seventh Seal, Wild Strawberries en Smiles of a Summer Night beschikbaar zijn in een videotheek in Gent (en gelukkig heb ik een aantal personen in m'n vriendenkring die ginds studeren). Als die films me bevallen, wil ik wel overgaan tot bestellen op internet.

Nuttig..quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:31 schreef Gorro het volgende:
en notes gezet.

Wat zijn notes?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:31 schreef Gorro het volgende:
Ondertitles vallen ook onder copyright. Discussie weggehaald en notes gezet.

En ik bestel nooit meer dvdtjes voor jouquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |