Ik doe altijd zo:quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat voor het eerst nasi maken
Dus als iemand nog tips heeft hoe het beste klaar te maken, ik luister
Chinese nasi en bamiquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat voor het eerst nasi maken
Dus als iemand nog tips heeft hoe het beste klaar te maken, ik luister
quote:
Trouwens, dat kan ik ook makenquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Chinese nasi en bami
Overigens gaan Bluezz en ik straks weer onze plaatselijke Chinees aan het werk voor ons zetten en gaan we Chen Pi Ngau (Szechuaneze specialiteit: Ossenhaas met groenten in scherpe saus) voor ons laten maken.![]()
Oosters eten is heerlijkquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Echt Chinees wel.
Niet die op de Hollandse smaak aangepaste zooi die de meeste Chinezen serveren.
Zo zijn Nasi goreng of Babi Pangan zelfs helemaal geen Chinees gerechten, maar gerechten uit de Indische keuken.
Jammer dat ze niet over de Maasboulevard of Westersingel rijden, dan had ik vanuit mijn kamer kunnen kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:40 schreef DIGGER het volgende:
Voor de F1 fans, Zondag 7 Augustus F1 spektakel in Rotterdam (was zojuist op TV Rijnmond). Iig Christian Albers met z'n Minardi team is al bevestigt, en ook de 2 seater komt mee (je zal dus wel bij wat sponsoren/radio stations op een prijsvraag moeten letten wil je een kansje maken).
Maar dus een F1 bolide over de Coolsingel
Ze waren nog bezig om te kijken of ze meer konden halen. Dit alles naar voorbeeld van London, Lyon, Palermo etc. waar de laatste paar jaar teams met hun bolides door de straten geweest zijn.
Curry is lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Echt Chinees wel.
Zo zijn Nasi goreng of Babi Pangan zelfs helemaal geen Chinees gerechten, maar gerechten uit de Indische keuken.
Denk je dat daar zoveel volk opaf komt?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:41 schreef VoreG het volgende:
Heb het gelezen ja. Lijkt me erg gaaf om te zien, al wordt het erg lastig om een goed plekje te vinden.
Dat ligt inderdaad helemaal niet aan de Chinezen, maar aan de Hollanders, die niet verder komen dan nasi en bami met saté. De Chinezen lachen zich ook krom om wat die Nederlanders allemaal op hun bord scheppen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Echt Chinees wel.
Naar F1 demonstraties? Jazeker, heel Rotterdam staat volquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk je dat daar zoveel volk opaf komt?
Ze gaan uit van 300.000 manquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk je dat daar zoveel volk opaf komt?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Hup Arsenal, PSV(moet dan maar..), Juventus en Liverpool.
alweerquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
Morgen weer vrij!
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:10 schreef Eilanden het volgende:
PSV is niet echt bijzonder .. zit er iemand op de Belg naar Mardid-Juve te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |