bijwerkingen heb ik totaal geen last van,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:15 schreef sturky100 het volgende:
[..]
nee, ik vond de bijwerkingen niet opwegen tegen het geringe risico. Ik bleef min of meer binnen de gangbare routes.
Ik kan me nog wel een keer een middag in cochin herinneren. Werd ik overdag gestoken door vliegende insekten(mugachtigen) in mijn hotelkamer. vreemd, vond ik. midden op de dag, zonnig. Toen las ik nog maar eens het hoofdstuk over gezondheid in m'n lonely planet. Toen kwam ik bij knokkelkoorts(dengue fever). Daar werd ik toen even niet vrolijk van. Ik ben de kamer uitgegaan en ben gelukkig niet ziek geworden.
Ik ben trouwens in india nooit ziek geworden van het eten. ik at bijna alleen vegetarisch, een enkele keer tandori kip. In een a la cart restaurant naam ik vaak palak paneer. vergeet niet een paar keer thali(s) te eten. geweldige ervaringen! Je eet in een zaal(tje) vol mannen? voor bijna nop jezelf helemaar rond en het is heerlijk! Je weet de eerste keer niet wat je meemaakt. ''obers'' komen constant je gerechten bijvullen, de mensen kneden met hun hele hand alle sausjes en rijst door elkaar tijdens het eten. direkt na het eten wordt je geacht weg te gaan én je handen te wassen. eten doe je met je rechterhand.
ik krijg wel weer zin om naar zuid india te gaan, het is al 3.5 jaar geleden
dan is KNAK ook vroeg klaar met werken? of zit bangalore weer in een andere tijdzone daqn Mumbai?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:02 schreef KNAK het volgende:
![]()
* KNAK is over een uurtje klaar met werk en gaat op weg naar Kerala
Ben erg benieuwd![]()
bij mij staat India nog steeds op nr 1 om te bezoeken!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:26 schreef Liejannuh het volgende:
India stijgt op mijn lijstje met nog te bezoeken landen!
Mag ik vragen wrom je je vader niet wilt zoeken? Misschien beetje te persoonlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:30 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
bij mij staat India nog steeds op nr 1 om te bezoeken!
Ik ben daar geboren, en heb er maar een half jaartje gewoond, toen ben ik geadopteerd..
En mijn (adoptie) ouders zijn niet van plan naar India te reizen, wat ze jaren hebben beloofd maargoed..
Ik wil er volgend jaar denk ik ook heen, en rondtrekken en natuurlijk mijn moeder zoeken![]()
P.S ik vind dit echt super topic ook om te lezen hoe anderen het ervaren hebben in India, want een mooi land is het cker.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wrom je je vader niet wilt zoeken? Misschien beetje te persoonlijk.![]()
Daar hoef je toch niet voor naar je huisarts?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:04 schreef jpjedi het volgende:
heren en dames van het goede leven.
Wie kan tips geven betreffende inentingen? Deze dienen gericht te zijn op verblijv voor lange termijn.
BVD
![]()
GGD ja, volgens mij heet het zelfs GG&GD ofzoietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:17 schreef ChatChewbacca het volgende:
Hmja, ik weet niet waar je je tegenwoordig vaccineert, toen wij gingen was internet nog een BBS collectie, en kon je 't niet zo vindenVoor vaccinaties moet je naar GGD?
wow man.. toffe foto`s... onze dagen worden spannender..denk dat ik 4 september meer ga horen over een werkelijke GO. Er werd al gevraagd vanaf welke datum we beschibaar waren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:30 schreef KNAK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had alles geresized met Irfan, BMP -> JPG en 100% naar 60%, dit toen gelijk geupload wat dus 1 uur duurde (64kbps upload)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef Svyatagor het volgende:
Allemaal interessante verhalen en foto's, maar zou je de volgende keer die foto's misschien kunnen resizen? Het duurt nu echt een kwartier voordat tip topic 'uitgeschokt' en klaar om te lezen is.
Aangepastquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef Svyatagor het volgende:
Allemaal interessante verhalen en foto's, maar zou je de volgende keer die foto's misschien kunnen resizen? Het duurt nu echt een kwartier voordat tip topic 'uitgeschokt' en klaar om te lezen is.
Ok.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik had alles geresized met Irfan, BMP -> JPG en 100% naar 60%, dit toen gelijk geupload wat dus 1 uur duurde (64kbps upload)
Toen werd duidelijk dat het nog steeds te groot was en heb dus moeten kiezen:
Ik weer een uur uploaden of jullie met je 100mbps connections een minuutje wachten![]()
Zal het in vervolg anders aanpakken ;-)
Thanksquote:
11.30? Das ook vroeg! Maar ja, je kan inderdaad ook bij vrienden een feestje bouwenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef KNAK het volgende:
Mijn collega's gaan op vrijdag avond vaak met de trein naar hun dorpen elders in de omgeving toe en ze boeken de tickets via Internet
Zal morgen wel even wat linkjes vragen en plaatsen
en oh
""
Jeetje wat ben jij vroeg op man! Tis nu een uurtje of 6 bij jou! Wat ben je zo vroeg allemaal van plan? of kom je net terug van het stappen???
""
ALles gaat hier voor 11:30
Sinds de nieuwe politiecommisaris er is en sinds een incident in 1 van de clubs -(een zoon van 1 of andere inspector had zijn pistool bij zich tijdens het uitgaan en schoot iemand in zn hoofd toen deze constant naar zijn vriendin keek) - hebben ze dus een curfew ingesteld ; alles clubs/pubs/winkels etc etc moeten om 11:30 dicht
Dat is dus al een paar maanden zo
Het enige wat open is zijn de Dhaba's (wegrestaurants voornamelijk voor truckers en lowerclass ~ semi-middleclass mensen dus daar kunnen jullie niet eten, daar stoppen ze soms hondenvlees om het kippenvlees aan te vullen etc
Ik heb er wel vaak gegeten, onlangs nog toen ik naar Kerala ging, daar eet is dus alleen tandoori roti's , dahl en aloo gobi (aardappel/bloemkool) , alleen maar vegetarian dus
Toen ik hier pas arriveerde, eerste kwartaal van 2004 was het nog leuk ; veel was er open, ik kwam pas om 8 uur de volgende morgen thuis enzo, nu kan dat niet meer
Er zijn wel wat van die illegale feesten maar dat gaat maar een paar weken/maanden goed omdat de politie er dan weer achter komt en de boel op slot doet
Voor het uitgaan/nightlife heb je dus echt niets te zoeken in B'lore, tot aan 11:30 kan je je wel vermaken, al gaat het na een aantal maanden wel een beetje vervelen.
Daarom zit ik 9 van de 10x thuis of bij andere mensen thuis, buiten is helaas niet veel (uiteraard de mening van iemand die er al 3 jaar zit)
Die Barista is tegenwoordig ook gesloten, alle stoelen en tafels staan aan de kantquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:34 schreef Mrdilly het volgende:
Van een terrasje pakken hebben ze daar ook nog nooit gehoord. Heb ik me altijd over verbaasd! Alhoewel, in Bangalore heb je op MG-road een Barista met een terras. Leuk om de (super)verwende/upperclass jeugd van Bangalore te observeren.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef KNAK het volgende:
Het enige wat open is zijn de Dhaba's (wegrestaurants voornamelijk voor truckers en lowerclass ~ semi-middleclass mensen dus daar kunnen jullie niet eten, daar stoppen ze soms hondenvlees om het kippenvlees aan te vullen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |