Ja, da's ook zoiets. Waarom niet alleen wisselen nadat de punten zijn doorberekend en 't budget is aangepast?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:04 schreef Ali Salami het volgende:
Alleen kun je hier altijd wisselen, dus die optie die jij noemt is niet te doen..
Zo, dus omdat jij meewerkt kun je ieders team gewoon bekijken?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:18 schreef mbn het volgende:
Ik zelf zet (als ik er aan denk) altijd mijn team open, maar dat is ook wel zo eerlijk aangezien ik wel het team van iedereen kan zien.
Dat riekt naar corruptiequote:Op maandag 7 maart 2005 22:18 schreef mbn het volgende:
De keuze is aan de user en dat vind ik wel zo vriendelijk. Sommigen strijden met open vizier, anderen plannen liever in het geheim. Wat mij betreft maakt dat het juist leuker. Ik zelf zet (als ik er aan denk) altijd mijn team open, maar dat is ook wel zo eerlijk aangezien ik wel het team van iedereen kan zien.
Niet iedereen die mee werkt heeft die optie, maar alleen een paar personen, omdat die bij feedback dingen moeten na kunnen kijken. En daar weer een paar personen van kunnen nog meer terugkijken, doordat ze databasetoegang hebben.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, dus omdat jij meewerkt kun je ieders team gewoon bekijken?
Da's helemaal oneerlijk.
Helpt het eigenlijk?
Hij kan ook geen prijs winnen. Is dat ook oneerlijk?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, dus omdat jij meewerkt kun je ieders team gewoon bekijken?
Da's helemaal oneerlijk.
Helpt het eigenlijk?
Precies, dat is toch ontzettend knullig dat 't zo werkt? Je moet gewoon helemaal niet kunnen wisselen als het budget nog niet is verhoogd, vind ik.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:09 schreef Ali Salami het volgende:
Tja, zeker bij nieuwe deelnemers is het vriendelijk dat ze direct kunnen samenstellen, en niet eerst tot de berekening moeten wachten. Daarbij is het weer anderes dan andere managers, die dat systeem wel kennen. Ik vind het wel gebruiksvriendelijk, al zijn er nog dodo's die wel wisselen terwijl de punten nog niet zijn berekend en dus geld laten liggen
Mij persoonlijk gaat 't absoluut niet om een prijs, maar puur om de eer. Maar dat even terzijde.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:37 schreef Light het volgende:
Hij kan ook geen prijs winnen. Is dat ook oneerlijk?
Ik wist niet eens dat je iets kunt winnen.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:37 schreef Light het volgende:
Hij kan ook geen prijs winnen. Is dat ook oneerlijk?
Reken er maar niet op dat dat deze F1 manager komt. Maar voor de toekomst sluit ik niets uit, er zullen dingen veranderen.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, dat is toch ontzettend knullig dat 't zo werkt? Je moet gewoon helemaal niet kunnen wisselen als het budget nog niet is verhoogd, vind ik.
Heb ik al gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:46 schreef Light het volgende:
Je hebt weer extra budget gekregen, dus je kunt weer wisselen
Je kunt iig wel lezen wat deze keer de meest succesvolle teamsamenstelling was.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef MrX1982 het volgende:
Wel toevallig dat mensen in de top5 hun team niet laten zien
Mss moet ik dat ook maar doen wie weet werkt dat wel
Dat valt natuurlijk ook wel te radenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:55 schreef Light het volgende:
Je kunt iig wel lezen wat deze keer de meest succesvolle teamsamenstelling was.
Als ze niet willen aangeven hoe voorspelbaar ze zijn dan mogen ze dat wmb zelf weten.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat valt natuurlijk ook wel te raden
Maar toch frapant dat 3 van de 5 uit de top5 hun team niet laten zien
Als ze 'm tijdens de wedstrijden dan maar weer laten zien.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:26 schreef Light het volgende:
Als ze niet willen aangeven hoe voorspelbaar ze zijn dan mogen ze dat wmb zelf weten.
Daar heb je gelijk in het is iedereen zijn of haar keuze.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:26 schreef Light het volgende:
Als ze niet willen aangeven hoe voorspelbaar ze zijn dan mogen ze dat wmb zelf weten.
quote:
quote:
Precies, tijdens wisselbeurten mag je elkaars team dus niet zien, daarbuiten wel.quote:
Naar je persoonlijke pagina gaan en daar nummer vervangen door zijn id.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:17 schreef APK het volgende:
Hoe kun je trouwens snel iemand anders' team vinden?
Merci.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Naar je persoonlijke pagina gaan en daar nummer vervangen door zijn id.
Ja, ik dacht laat ik al m'n McLaren-shit er maar uit halen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:45 schreef APK het volgende:
Merci.
Jij zit dus nu lekker met die Renaultbagger.![]()
Ik vind het nu een stuk leuker dan vorig jaar, voel me een soort Roman Abramovich.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:47 schreef Arcee het volgende:
Ja, ik dacht laat ik al m'n McLaren-shit er maar uit halen.
Maakt nu toch geen fuck meer uit, vrijwel iedereen kan alles kopen.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:39 schreef Arcee het volgende:alle mensen die hun team niet willen laten zien.
Ik vond 't hoogst irritant.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:40 schreef APK het volgende:
Maakt nu toch geen fuck meer uit, vrijwel iedereen kan alles kopen.![]()
Dat mensen hun team niet willen laten zien? Inderdaad.quote:
Precies.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat mensen hun team niet willen laten zien? Inderdaad.
Nee, maar zo zou je 't iig nog even bevestigen.quote:
Ik ergerde me net weer even aan iemand die z'n team niet wil laten zien, dus vandaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:42 schreef Light het volgende:
En wat is het nut van deze topickick?
Technisch is het helemaal niet moeilijk, die aanpassing. Maar de keuze laat ik bij de SA's liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:48 schreef Ali Salami het volgende:
Vanuit Arcee zijn idee over die mogelijkheid lijkt me die kick best logisch Light, misschien brengt het jou nog op andere ideeën
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:52 schreef Nuongirl het volgende:
Tvp en ik ga er even over in beraad met mijn mede SA's. Ik zelf vind het eigenlijk wel een prima plan om gewoon het team van een ander te kunnen zien. Ik kom er zsm op terug
quote:Op maandag 7 maart 2005 22:00 schreef Arcee het volgende:
't Mooiste zou zijn als je tijdens het wisselen elkaars team niet kunt zien en buiten de wisselbeurten om altijd wel.
quote:
Gepost op 28-02-2006 22:48 uur.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zal de SA's nog eens deze kant op sturen
Dat was dan ook toevalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gepost op 28-02-2006 22:48 uur.
De laatste mogelijkheid tot 02-04-2006 00:00 uur.
Maar dat even terzijde.
Sorry dat ik nu pas reageerquote:
Die schamen zich dood.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:21 schreef At_Fundum het volgende:
Ik zit net de F1-profielen eens door te gluren en een groot deel staat dicht
Dan kunnen anderen ervoor kiezen om ook die gok te nemen of juist een andere beslissing te nemen, maakt het tactisch interessanter vind ik....quote:Op maandag 27 maart 2006 19:06 schreef mbn het volgende:
Ik heb over het algemeen mijn team open staan, maar ik kan me voorstellen dat je als je een gok waagt om posities te winnen, dat anderen dan niet je team kunnen zien.
Ik niet, degene voor je kan je altijd achter hem houden door hetzelfde team op te stellen. En dat geldt zeker ook voor in subleagues, waar je met minder man speelt en soms nog 1 serieuze tegenstander hebt.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kunnen anderen ervoor kiezen om ook die gok te nemen of juist een andere beslissing te nemen, maakt het tactisch interessanter vind ik....
bron: http://sport.fok.nl/wielrennen/profiel/862quote:Profiel
Algemene gegevens
Arcee
Manager sinds: 31-03-2006
Teamnaam: Arcee862
Puntentotaal: 0
Plaats overall: 0
Favoriete team:
Favoriete renner:
Favoriete klassieker:
Voorspelde winnaar:
Neemt deel aan subleagues: Wielerprono
Punten
Ronde Punten Plaats
1 - - (Samenstelling)
2 - - (Samenstelling)
3 - - (Samenstelling)
4 - - (Samenstelling)
5 - - (Samenstelling)
6 - - (Samenstelling)
7 - - (Samenstelling)
8 - - (Samenstelling)
Huidige team
Deze user wil zijn team niet laten zien.
Ik zie 'm zelf wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:45 schreef At_Fundum het volgende:
bron: http://sport.fok.nl/wielrennen/profiel/862![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 22:00 schreef Arcee het volgende:
Okee, voor dat de eerste ronde van een dergelijk spel begonnen is kan ik me nog wel voorstellen dat je je ultieme troef achter de hand wilt houden, maar zo gauw een spel is begonnen vind ik 't flauw als je je team niet wilt delen met je medespelers.
Kut, nu heeft iedereen m'n team gezien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:40 schreef At_Fundum het volgende:
Je had je ook gewoon kunnen redden door te zeggen dat het een 1-aprilgrap was hoor
Bij mij mag je kijken hoor, ik heb mijn Bridgestoontjes voor Michelin gewisseld en ga sparen om later in het seizoen meedogenloos toe te slaan.quote:
Het gaat me nu vooral om de wielermanager.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:21 schreef APK het volgende:
Bij mij mag je kijken hoor, ik heb mijn Bridgestoontjes voor Michelin gewisseld en ga sparen om later in het seizoen meedogenloos toe te slaan.
Per ongeluk. Zag 't net zelf al en aangepast.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:33 schreef mbn het volgende:
Waarom laat jij eigenlijk altijd je eigen team dicht staan dan?
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Per ongeluk. Zag 't net zelf al en aangepast.
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:19 schreef Ali Salami het volgende:
Lief dat ik dat erin heb gebouwd destijds he?
http://sport.fok.nl/voetbal/profielquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef DarkShine het volgende:
Heb mijn team verborgen, dacht dat ik dat naderhand (na het samenstellen ervan) wel openbaar kon maken. Dus niet
Was al opgelost, toch bedankt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal/profiel
Toen ik dat postte had jij nog niks opgelost.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef andre77 het volgende:
Wees zo sportief om je team open te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |