Ja, da's ook zoiets. Waarom niet alleen wisselen nadat de punten zijn doorberekend en 't budget is aangepast?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:04 schreef Ali Salami het volgende:
Alleen kun je hier altijd wisselen, dus die optie die jij noemt is niet te doen..
Zo, dus omdat jij meewerkt kun je ieders team gewoon bekijken?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:18 schreef mbn het volgende:
Ik zelf zet (als ik er aan denk) altijd mijn team open, maar dat is ook wel zo eerlijk aangezien ik wel het team van iedereen kan zien.
Dat riekt naar corruptiequote:Op maandag 7 maart 2005 22:18 schreef mbn het volgende:
De keuze is aan de user en dat vind ik wel zo vriendelijk. Sommigen strijden met open vizier, anderen plannen liever in het geheim. Wat mij betreft maakt dat het juist leuker. Ik zelf zet (als ik er aan denk) altijd mijn team open, maar dat is ook wel zo eerlijk aangezien ik wel het team van iedereen kan zien.
Niet iedereen die mee werkt heeft die optie, maar alleen een paar personen, omdat die bij feedback dingen moeten na kunnen kijken. En daar weer een paar personen van kunnen nog meer terugkijken, doordat ze databasetoegang hebben.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, dus omdat jij meewerkt kun je ieders team gewoon bekijken?
Da's helemaal oneerlijk.
Helpt het eigenlijk?
Hij kan ook geen prijs winnen. Is dat ook oneerlijk?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, dus omdat jij meewerkt kun je ieders team gewoon bekijken?
Da's helemaal oneerlijk.
Helpt het eigenlijk?
Precies, dat is toch ontzettend knullig dat 't zo werkt? Je moet gewoon helemaal niet kunnen wisselen als het budget nog niet is verhoogd, vind ik.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:09 schreef Ali Salami het volgende:
Tja, zeker bij nieuwe deelnemers is het vriendelijk dat ze direct kunnen samenstellen, en niet eerst tot de berekening moeten wachten. Daarbij is het weer anderes dan andere managers, die dat systeem wel kennen. Ik vind het wel gebruiksvriendelijk, al zijn er nog dodo's die wel wisselen terwijl de punten nog niet zijn berekend en dus geld laten liggen
Mij persoonlijk gaat 't absoluut niet om een prijs, maar puur om de eer. Maar dat even terzijde.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:37 schreef Light het volgende:
Hij kan ook geen prijs winnen. Is dat ook oneerlijk?
Ik wist niet eens dat je iets kunt winnen.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:37 schreef Light het volgende:
Hij kan ook geen prijs winnen. Is dat ook oneerlijk?
Reken er maar niet op dat dat deze F1 manager komt. Maar voor de toekomst sluit ik niets uit, er zullen dingen veranderen.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, dat is toch ontzettend knullig dat 't zo werkt? Je moet gewoon helemaal niet kunnen wisselen als het budget nog niet is verhoogd, vind ik.
Heb ik al gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:46 schreef Light het volgende:
Je hebt weer extra budget gekregen, dus je kunt weer wisselen
Je kunt iig wel lezen wat deze keer de meest succesvolle teamsamenstelling was.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef MrX1982 het volgende:
Wel toevallig dat mensen in de top5 hun team niet laten zien
Mss moet ik dat ook maar doen wie weet werkt dat wel
Dat valt natuurlijk ook wel te radenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:55 schreef Light het volgende:
Je kunt iig wel lezen wat deze keer de meest succesvolle teamsamenstelling was.
Als ze niet willen aangeven hoe voorspelbaar ze zijn dan mogen ze dat wmb zelf weten.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat valt natuurlijk ook wel te raden
Maar toch frapant dat 3 van de 5 uit de top5 hun team niet laten zien
Als ze 'm tijdens de wedstrijden dan maar weer laten zien.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:26 schreef Light het volgende:
Als ze niet willen aangeven hoe voorspelbaar ze zijn dan mogen ze dat wmb zelf weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |