quote:Op maandag 18 april 2005 23:52 schreef Bak_Beest het volgende:
En dan hopen dat het geen luie mieren zijn net als die van Byte_Me, want dan kan het wel eens een Sitzkrieg in plaats van een Blitzkrieg worden.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef Markster het volgende:
Misschien domme vraag he, maar hoe zie je dat het de koningin is? Het is toch niet zo dat die zo groot en ranzig is als bij termieten ?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
tvp
Dat vroeg ik me dus ook al af...quote:Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef kitiem3000 het volgende:
Als je een koningin erin douwt en ze gaat op een gegeven moment voortplanten, stoppen ze dan als ze merken dat het te druk wordt of krijg je dan de mierenversie van New York?
De koningin is altijd de absolute heerserquote:Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef ook_gek het volgende:
zal er niet 1 opstaan die zegt hoi ik ben jullie heerser![]()
Ja maar je wil dat ding toch gewoon af en toe 'resetten'?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:52 schreef ook_gek het volgende:
hoezo hebben je mieren zo een honger dan of zo? Ik denk dat die beesten het eerste 1000 jaar niet dat blauwe zooi op hebben gegeten
Ja! daar vraag ik nou al 3x naar!quote:Op donderdag 21 april 2005 00:37 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja maar je wil dat ding toch gewoon af en toe 'resetten'?
Heb zelf trouwens geen mirarium hoor..
SPAMquote:Op donderdag 21 april 2005 08:56 schreef Boxkeeper het volgende:
Het is wel de bedoeling dat je een koningin erbij prakt. Anders gaan ze inderdaad heel weinig doen.
Van die gel kunnen ze ook eten en uiteraard kunnen ze er ook in graven. Als je een koningin erbij hebt, gaan de werkers voor haar zorgen dus kamers maken zodat ze voor nakomelingen kan zorgen. Je kunt ongeveer 2 en een half haar aan de gang met de gel die erin zit. Daarna is het volgens mij de bedoeling dat je nieuwe koopt.
Een vriend van mij verkoopt die dingen.
http://www.de-vogelkelder.nl
Nee, een groter mierarium bouwen met meerdere kolonies.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:52 schreef ook_gek het volgende:
hoezo hebben je mieren zo een honger dan of zo? Ik denk dat die beesten het eerste 1000 jaar niet dat blauwe zooi op hebben gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |