Haha jah das zeker een koopje 1250 twee weken vakantie vind ik niet duurquote:Op maandag 7 maart 2005 15:01 schreef JMS00 het volgende:
2 Jaar geleden ben ik in Alanya geweest, en dat was bijna de helft aan hotel-kosten in vergelijking met Griekenland.
Toen zat je voor 650 euro weken all inclusive, inclusief vlucht en transfer.
Stappen kan je daar ook goed; ik was in die 2 weken ook nog 600 euro aan bier en cocktails kwijt
Nee inderdaad, alleenhet uitgaan is in verhouding duur; net zo duur als in Nederland eigenlijk. Eten in een restaurant kost daarentegen weer geen drol, hooguit 6 á 7 euro.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:32 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
Haha jah das zeker een koopje 1250 twee weken vakantie vind ik niet duur
daar is het stappen dus echt bagger (ja ik heb er ervaring mee). Je hebt ongeveer 1 leuke tent, Karels place ofzo.. Thats all..quote:Op maandag 7 maart 2005 13:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bonaire.
valt ook wel mee, ligt er natuurlijk aan waar je zit. Ik zat zelf in een 5+ sterren hotel all-in.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:49 schreef Bayswater het volgende:
Rhodos natuurlijk, zeker buiten het hoogseizoen. Turkije heeft een hoog Tokkiegehalte aangezien low budget ook zijn negatieve kanten heeft. Of je moet liefhebber zijn toevallig.
Overigens is Turkije wel een prachtig land.
Maar het duiken schijnt op Bonaire fantastisch te zijn.quote:Op maandag 7 maart 2005 16:52 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
daar is het stappen dus echt bagger (ja ik heb er ervaring mee). Je hebt ongeveer 1 leuke tent, Karels place ofzo.. Thats all..
Maar ja..
Ja inderdaad daar ook, Egypte is top om te duiken, Bonaire ook, Maledieven was het ook altijd... tegenwoordig weet ik het niet....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:51 schreef Phaedrus het volgende:
[..]
Maar het duiken schijnt op Bonaire fantastisch te zijn.
Nog 11 nachtjes slapen en dan ga ik ervaren of dat inderdaad zo is...
Heb ik inderdaad wel wat over gelezen/gezien! Zag er mooi uit! Is daar veel te doen qua stappen/terrasjes en qua dingen bezichtigen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef BramK het volgende:
ik zou voor Zonnestrand, Bulgarije gaan. lekker goedkoop stappen en geen hoeveelheden nederlandse toeristen![]()
Heb ik inderdaad wel wat over gelezen/gezien! Zag er mooi uit! Is daar veel te doen qua stappen/terrasjes en qua dingen bezichtigen? En hoe is de temperatuur daar in de zomer?quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef BramK het volgende:
ik zou voor Zonnestrand, Bulgarije gaan. lekker goedkoop stappen en geen hoeveelheden nederlandse toeristen![]()
na gelezen/gezien/gehoord te hebben is er heel wat te beleven qua stappen. Er zouden een 5tal discotheken zijn en talloze bars/pubs. En de prijzen zijn er voor west-europeanen dus spotgoedkoop.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:26 schreef miki het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad wel wat over gelezen/gezien! Zag er mooi uit! Is daar veel te doen qua stappen/terrasjes en qua dingen bezichtigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |