Heb ik inderdaad wel wat over gelezen/gezien! Zag er mooi uit! Is daar veel te doen qua stappen/terrasjes en qua dingen bezichtigen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef BramK het volgende:
ik zou voor Zonnestrand, Bulgarije gaan. lekker goedkoop stappen en geen hoeveelheden nederlandse toeristen![]()
Heb ik inderdaad wel wat over gelezen/gezien! Zag er mooi uit! Is daar veel te doen qua stappen/terrasjes en qua dingen bezichtigen? En hoe is de temperatuur daar in de zomer?quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef BramK het volgende:
ik zou voor Zonnestrand, Bulgarije gaan. lekker goedkoop stappen en geen hoeveelheden nederlandse toeristen![]()
na gelezen/gezien/gehoord te hebben is er heel wat te beleven qua stappen. Er zouden een 5tal discotheken zijn en talloze bars/pubs. En de prijzen zijn er voor west-europeanen dus spotgoedkoop.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:26 schreef miki het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad wel wat over gelezen/gezien! Zag er mooi uit! Is daar veel te doen qua stappen/terrasjes en qua dingen bezichtigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |