quote:Op maandag 7 maart 2005 11:43 schreef whoops het volgende:
Hey, een OP van BrauN zonder plaatjes... Ik voorzie een slotje...
Mijn trauma, wat doe je?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:44 schreef LangeJan het volgende:
Ghehehe, die is wel erg (matig)
Hej Henk, je moeder heeft zichzelf opgehangen op zolder!!
*Henk kijkt op zolder en ziet niks
Hahaha, 1 april, ze hangt in de kelder![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klapsigaar!Ha ha!
Snap je 'm?
![]()
Ik zou wel eerst testen bij jezelf of zo een klapsigaar het wel doet. Voor je het weet mislukt je garpjequote:Op maandag 7 maart 2005 11:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klapsigaar!Ha ha!
Snap je 'm?
![]()
Ja... Da's twee keer...quote:Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst testen bij jezelf of zo een klapsigaar het wel doet. Voor je het weet mislukt je garpje![]()
Haha.
Weheehehe.... Jij reageren.... Ik editten...quote:
Hahaha 1 april zeker??quote:Op maandag 7 maart 2005 11:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik zar eraan te denken om in het banmeldtopic te posten.
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:44 schreef LangeJan het volgende:
Hej Henk, je moeder heeft zichzelf opgehangen op zolder!!
*Henk kijkt op zolder en ziet niks
Hahaha, 1 april, ze hangt in de kelder![]()
Moslims hebben over het algemeen geen een ander (matig) gevoel voor humor...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:17 schreef LangeJan het volgende:
Zouden moslims 1 april grapjes ook kunnen waarderen?
Zo van, hej Fatima, je hoofddoek zit los!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:22 schreef foktastic het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Whehehe ROFLOLPIMP...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:24 schreef BrauN het volgende:
Of op 1 april, als je zo naar je baas toeloopt en hem een hand geeft om hem 'zogenaamd goeiemorgen te wensen' (ha ha, hier voel je al nattigheid hè) dan geef je 'm een stevige hand en meteen daarna loeihard een knietje in zijn schaamstreek. Hi hi hi!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:37 schreef foktastic het volgende:
'Er zat een vlieg in je soep'
'Gadverdamme! kuch kuch ble slik hijg hijg'
Geintje whaahaahahaHet was een kakkerlak
quote:
Jaaa Whahahahahah!! ! !11!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:12 schreef Reloaded het volgende:
Tijdens een etentje:
Water bij de wijn doen en als klap op de vuurpijl... mosterd na de maaltijd hihihi:D:D:d!1!11
En jij zo van *gniffel*
En dan keihard zeggen van: IK BEN MALLE PIETJE TOCH ZEKER NIET!
En dan keihard stampen, echt keihard, en je dan languit op tafel laten vallen en niks zeggen he:D:D;D
!!11:d1!
Je kan ook te ver gaan met die grappen van je...quote:Op maandag 7 maart 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
dan toch maar weer de oude grap van de omgewisselde bieretiketten. mensen dronken zien worden van alcoholvrij bier.
Ha!quote:Op maandag 7 maart 2005 16:48 schreef -ALstar-One- het volgende:
1 april ben ik jarig \o/
SHit je hebt me doorquote:Op maandag 7 maart 2005 16:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ha!Mij heb je niet hoor! Ik heb je al lang door, brutale rekel!
![]()
Straks is het 1 april en dan zeg jij ineens: "Maar ik ben morgen pas jarig! Whehehe."![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:19 schreef Janetje het volgende:
Kom je zo bij de dokter
Dokter: helaas u heeft nog maar 4 weken te leven..
Jij zo: NEEEE...![]()
![]()
![]()
Zegt de dokter.. nee hoor, 1 April![]()
![]()
![]()
![]()
!!11!!1
Jij-> fieuw...![]()
!
Zegt de dokter: u heeft nog maar 4 dagen...
mea maxima culpaquote:Op maandag 7 maart 2005 16:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan met die grappen van je...![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Zitten 2 kikkers in het park. Zegt de ene kikker tegen de andere: "Je veter zit los"
De andere kikker zo van: "Ja, 1 april zeker"
De kikker weer zo van: "Nee, echt. Kijk maar"
De andere kikker bukt om te kijken.
En die andere kikker pakt hem zo, hups, van achteren.
Kikker: "Wat doe je nou man"
Kikker: "whahahahaha, 1 april. Kikker in je bil"![]()
![]()
Zitten 2 kikkers in het park. Zegt de ene kikker tegen de andere: "Je veter zit los"
![]()
![]()
Die grap is zooo 2003quote:Op maandag 7 maart 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Ruim je het wel zelf op?quote:Op maandag 7 maart 2005 20:47 schreef LangeJan het volgende:
Komt een man bij de 1 april.. zegt ie geintje. ok doei. ZzzZzZzZ z
* LangeJan gaat lekker slapen.
Ik dacht, ik zal maar geen grapje maken over: "jawel, je hebt toch je vagina openstaan", want hey, 't is m'n moeder hè.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:59 schreef BrauN het volgende:
Staat m'n ma te douchen.
"Hey ma! Je gulp staat open joh!"
"Huh? Verhip!"
"Haha, maf wijf, je bent toch nakend!"
"Oh ja, whehe, ik heb helegaar geen gulp!"![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 22:55 schreef BrauN het volgende:
Dirkh op 1 april in conversatie met BrauN:
Dirkh: "Zeggûh BrauN, ik heb een verrassing voor je."
BrauN: "Echt!? Echt!? Wat dan! Vertel!"![]()
Dirkh: "Dat topic wat je eerst opende over 1 april hè, dat wordt vandaag je eerste TTT ooit knul!"
BrauN: "Wáááát! Eindelijk! Je bent liev, Dirkh!Mijn leven kan niet meer stuk!"
Dirkh: "1 april! Ik gooi 'm dicht whehehe."
Whehehhe!quote:Op maandag 7 maart 2005 23:23 schreef vkusters het volgende:
tvp
Het is nog geen 1 april hoor, tssssquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:49 schreef lesley het volgende:
dit is geen tvp
whahahahahaha grapje
1 april tvp in je topic
1 aprilquote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:31 schreef Sjoe538 het volgende:
TTT nominatie
zie je het al voor je, dat Fatima tegen haar broer zegtquote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef whoops het volgende:
Moslims hebben over het algemeen geen een ander (matig) gevoel voor humor...![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:24 schreef BrauN het volgende:
Maar wel een potentiële TTT gekickt, Herald. Mijn dank is immens groot.
oh dat pimp hier met je schaamlippen topique heb ik niet gezienquote:Vandaag waren er nl. alleen maar kuttopics.
Wie BrauN in zijn gezicht slaat zal boeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
of je geeft BrauN een kusje en zegt: "ik hou van je, ik ben vooraltijd de jouwe"
En dan sla je ehm in zijn gezicht en roept: "viespeuk!!!!!!! hoe durf je??? ik wil je nooit meer zien!!!!!
En 5jaar later praat je weer tegen hem en zegt owh dat van je houden enz... was een 1april grap
geen spank voor jouquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wie BrauN in zijn gezicht slaat zal boeten.![]()
En nee, dan kun je mij niet na 5 jaar terugzien, onmogelijk. Hi hi hi.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Of zo op 1 april: "Het is 31 maart"
en dan zo van: "Nee joh, geintje, 1 april"![]()
![]()
![]()
Oma is zeker overleden!?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:18 schreef Lega-Nord het volgende:
Tegen ma zeggen: Hey, opa is net overleden.
Ma:![]()
1 Apriiihill!!!![]()
: !
11 !
111!!!!1!1!1!!1!1!!
doe er zelf eens een. fokker is met dubbel 'k'. of was dat je 1 aprilgrap?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:22 schreef homieszeist het volgende:
Wat een slappe hap, had wel iets beters verwacht van de fokers
Hahaha en dan wil Dirkh het zo opeten en dan homieszeist zo van: "Grapje! Het is een keiharde hap! Een baksteen! Whehehequote:Op woensdag 9 maart 2005 00:22 schreef homieszeist het volgende:
Wat een slappe hap, had wel iets beters verwacht van de fokers
en als DirkH daar ligt te stikken met die baksteen vast in zijn strot en piepend smeekt "wie kan me helpen??quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:26 schreef BrauN het volgende:
Hahaha en dan wil Dirkh het zo opeten en dan homieszeist zo van: "Grapje! Het is een keiharde hap! Een baksteen! Whehehe"
fuck zeg, zo slecht dat ik echt moest lachenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef heiden6 het volgende:
Ja, of de AIVD opbellen, zeggen dat je een moslimterrorist bent en Schiphol gaat opblazen.
Dan zeggen 'nee hoor, het is maar ene garpje, ik ben helemaal geen moslim.' En dan Schiphol opblazen.
): O |quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:28 schreef Adriaantje het volgende:
Of eeeuhhh.... nou, bijvoorbeeld, je gaat naar de lokale snackbar.
Hallo snackbarmedewerker, mag ik een frikandel?
"Maar natuurlijk jongen, dat is dan 1,60."
Alstublieft meneer.
"Dankjewel, ik gooi 'm nu in het vet."
4 minuten later....
"Hij is klaar, alsjeblieft, je frikandel."
HAHAHAHA![]()
: ;d;d : D:D :d
:D D: d;;d;
![]()
![]()
:D
"Wat is er jongen!?"
1 april!!!!!111 Ik lust helemaal geen frikandel!!!!11 Hahahaha!!!
Zie je 't al voor je?!;)
![]()
;;);
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:30 schreef greatgonzo het volgende:
werk op een lab, kan wel wat antrax rond gaan sturen. En dan: grapje! Het was geen antrax!
'tis SARS![]()
en dan gooi je die Frikandel op de grond en ga je er op stampen....quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:28 schreef Adriaantje het volgende:
Of eeeuhhh.... nou, bijvoorbeeld, je gaat naar de lokale snackbar.
Hallo snackbarmedewerker, mag ik een frikandel?
"Maar natuurlijk jongen, dat is dan 1,60."
Alstublieft meneer.
"Dankjewel, ik gooi 'm nu in het vet."
4 minuten later....
"Hij is klaar, alsjeblieft, je frikandel."
HAHAHAHA![]()
: ;d;d : D:D :d
:D D: d;;d;
![]()
![]()
:D
"Wat is er jongen!?"
1 april!!!!!111 Ik lust helemaal geen frikandel!!!!11 Hahahaha!!!
Zie je 't al voor je?!;)
![]()
;;);
![]()
![]()
Dat kunnen alleen negerinnen doen hequote:Op donderdag 24 maart 2005 13:22 schreef Adriaantje het volgende:
Leuke grap voor zwangere vrouwen die toch ook een lolletje willen:
Schat, schááát!De weëen zijn begonnen! Ik ga het kind werpen! Wat moet ik dooeeen!?
![]()
![]()
"Eh, kalm blijven schat, diep ademhalen, ik bel de dokter."
Ik hou het niet méééér! Ik ren nú naar de wc!
"Nee liefste! Niet doen!"
Oóóóh!!*prrrt*
""
1 april! Ik hoefde alleen maar te schijten hoor! Ha ha ha!![]()
![]()
""
Ja, dan is het dus geen grap meer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:40 schreef Tique het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen negerinnen doen he![]()
Racist.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:44 schreef Adriaantje het volgende:
[..]
Ja, dan is het dus geen grap meer.
Braun jammer dat je een ban hebt, maar we zullen je topic in ere houdenquote:Op maandag 7 maart 2005 11:40 schreef BrauN het volgende:
Weten jullie al wat je voor duvelse streken gaat uithalen op 1 april? Wie ga je in het ootje nemen?![]()
Ik heb zelf al een goeie in gedachten...![]()
"Hey pa, je klitteband zit los man!"
*kijkt
"Ha ha, 1 april, je heb helemaal geen schoenen aan!"![]()
![]()
bij een reanimatie schijnen ze minstens 5 ribben te breken...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:14 schreef Tique het volgende:
In de trein aan de noodrem trekken omdat je een hartaanval hebt, blijven liggen tot de conducteurs komen en net voor ze willen gaan reanimeren '1 April' schreeuwen!
BrauN hef een maand banquote:
haha owja kloptquote:
Ja maar dat was toch niet bewezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:04 schreef greatgonzo het volgende:
nee, nog langer...
hij heeft gekloont, of hoe spel je dat
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:48 schreef BrauN het volgende:
Ga ik zo op 1 april met de bus, pak ik expres de verkeerde.
Maar daar zeg ik dan lekker niks over tegen de buschauffeur!
Zul je 'm op z'n neus moeten zien kijken jongen, als ie merkt dat ik de foute bus heb genomen!![]()
![]()
![]()
ze houden een IP-log bijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch niet bewezen
het leek teveel op een bestaande user las ik ergens
Nee, folie om gewoon te klooten. En dan als andere grap fietsen op hangen aan die buizen (bij ons op school hebben we een kelder waar de fietsen in staan (zit op de zelfde schoo als jojarno)) de fietsen staan echt atlijd in de weg dus toen een tijdje terug was ik het zat en had ik de fiets die het meest in de weg stond samen met jarno (alias jojarno) opgehangen aan zo'n buisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |