Wie BrauN in zijn gezicht slaat zal boeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
of je geeft BrauN een kusje en zegt: "ik hou van je, ik ben vooraltijd de jouwe"
En dan sla je ehm in zijn gezicht en roept: "viespeuk!!!!!!! hoe durf je??? ik wil je nooit meer zien!!!!!
En 5jaar later praat je weer tegen hem en zegt owh dat van je houden enz... was een 1april grap
geen spank voor jouquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wie BrauN in zijn gezicht slaat zal boeten.![]()
En nee, dan kun je mij niet na 5 jaar terugzien, onmogelijk. Hi hi hi.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Of zo op 1 april: "Het is 31 maart"
en dan zo van: "Nee joh, geintje, 1 april"![]()
![]()
![]()
Oma is zeker overleden!?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:18 schreef Lega-Nord het volgende:
Tegen ma zeggen: Hey, opa is net overleden.
Ma:![]()
1 Apriiihill!!!![]()
: !
11 !
111!!!!1!1!1!!1!1!!
doe er zelf eens een. fokker is met dubbel 'k'. of was dat je 1 aprilgrap?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:22 schreef homieszeist het volgende:
Wat een slappe hap, had wel iets beters verwacht van de fokers
Hahaha en dan wil Dirkh het zo opeten en dan homieszeist zo van: "Grapje! Het is een keiharde hap! Een baksteen! Whehehequote:Op woensdag 9 maart 2005 00:22 schreef homieszeist het volgende:
Wat een slappe hap, had wel iets beters verwacht van de fokers
en als DirkH daar ligt te stikken met die baksteen vast in zijn strot en piepend smeekt "wie kan me helpen??quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:26 schreef BrauN het volgende:
Hahaha en dan wil Dirkh het zo opeten en dan homieszeist zo van: "Grapje! Het is een keiharde hap! Een baksteen! Whehehe"
fuck zeg, zo slecht dat ik echt moest lachenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef heiden6 het volgende:
Ja, of de AIVD opbellen, zeggen dat je een moslimterrorist bent en Schiphol gaat opblazen.
Dan zeggen 'nee hoor, het is maar ene garpje, ik ben helemaal geen moslim.' En dan Schiphol opblazen.
): O |quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:28 schreef Adriaantje het volgende:
Of eeeuhhh.... nou, bijvoorbeeld, je gaat naar de lokale snackbar.
Hallo snackbarmedewerker, mag ik een frikandel?
"Maar natuurlijk jongen, dat is dan 1,60."
Alstublieft meneer.
"Dankjewel, ik gooi 'm nu in het vet."
4 minuten later....
"Hij is klaar, alsjeblieft, je frikandel."
HAHAHAHA![]()
: ;d;d : D:D :d
:D D: d;;d;
![]()
![]()
:D
"Wat is er jongen!?"
1 april!!!!!111 Ik lust helemaal geen frikandel!!!!11 Hahahaha!!!
Zie je 't al voor je?!;)
![]()
;;);
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:30 schreef greatgonzo het volgende:
werk op een lab, kan wel wat antrax rond gaan sturen. En dan: grapje! Het was geen antrax!
'tis SARS![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |