quote:Op maandag 7 maart 2005 11:43 schreef whoops het volgende:
Hey, een OP van BrauN zonder plaatjes... Ik voorzie een slotje...
Mijn trauma, wat doe je?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:44 schreef LangeJan het volgende:
Ghehehe, die is wel erg (matig)
Hej Henk, je moeder heeft zichzelf opgehangen op zolder!!
*Henk kijkt op zolder en ziet niks
Hahaha, 1 april, ze hangt in de kelder![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klapsigaar!Ha ha!
Snap je 'm?
![]()
Ik zou wel eerst testen bij jezelf of zo een klapsigaar het wel doet. Voor je het weet mislukt je garpjequote:Op maandag 7 maart 2005 11:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klapsigaar!Ha ha!
Snap je 'm?
![]()
Ja... Da's twee keer...quote:Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst testen bij jezelf of zo een klapsigaar het wel doet. Voor je het weet mislukt je garpje![]()
Haha.
Weheehehe.... Jij reageren.... Ik editten...quote:
Hahaha 1 april zeker??quote:Op maandag 7 maart 2005 11:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik zar eraan te denken om in het banmeldtopic te posten.
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:44 schreef LangeJan het volgende:
Hej Henk, je moeder heeft zichzelf opgehangen op zolder!!
*Henk kijkt op zolder en ziet niks
Hahaha, 1 april, ze hangt in de kelder![]()
Moslims hebben over het algemeen geen een ander (matig) gevoel voor humor...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:17 schreef LangeJan het volgende:
Zouden moslims 1 april grapjes ook kunnen waarderen?
Zo van, hej Fatima, je hoofddoek zit los!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:22 schreef foktastic het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Whehehe ROFLOLPIMP...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:24 schreef BrauN het volgende:
Of op 1 april, als je zo naar je baas toeloopt en hem een hand geeft om hem 'zogenaamd goeiemorgen te wensen' (ha ha, hier voel je al nattigheid hè) dan geef je 'm een stevige hand en meteen daarna loeihard een knietje in zijn schaamstreek. Hi hi hi!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:37 schreef foktastic het volgende:
'Er zat een vlieg in je soep'
'Gadverdamme! kuch kuch ble slik hijg hijg'
Geintje whaahaahahaHet was een kakkerlak
quote:
Jaaa Whahahahahah!! ! !11!quote:Op maandag 7 maart 2005 14:12 schreef Reloaded het volgende:
Tijdens een etentje:
Water bij de wijn doen en als klap op de vuurpijl... mosterd na de maaltijd hihihi:D:D:d!1!11
En jij zo van *gniffel*
En dan keihard zeggen van: IK BEN MALLE PIETJE TOCH ZEKER NIET!
En dan keihard stampen, echt keihard, en je dan languit op tafel laten vallen en niks zeggen he:D:D;D
!!11:d1!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |