Bron: Fokquote:Nieuw Rechts geweigerd en boos
De partij wil op het congres het tien-punten programma 'Houden van Nederland' presenteren voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Verder zal een ''Houden van Nederland''-cd worden gepromoot met daarop onder meer de nummers 'Oh jee, alweer een moskee' en 'Spreek Nederlands'.
quote:Op maandag 7 maart 2005 08:57 schreef So_Addictive het volgende:
"Wens Shouf-Shouf Habibi leukemie"
"Besmeur eens een Burqa met een pak vla"
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 09:42 schreef Intxaurraga het volgende:
-Ik heb een tante uit Marokko en die gaat
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:13 schreef Posdnous het volgende:
Ik verscheurde je paspoort,
Heb je visum verbrand.
In m'n hart moet ik huilen,
Maar het is voor mijn land
quote:
Beetje lange titel voor in de hitlijsten.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:23 schreef Habiba het volgende:
hahhahahahahhahaahha ga weg man, wat een l0wsers!!
dan zou k niet met een twingo'tje rijden en dan zou k mezelf hier tentoonstellen vanwaar ik kom en wie k ben, zullen ze hem wel 7 kleuren schijten!
Rare titel, die past beter in een ander topic van mij: Onzinnig lange titels van nummers :').quote:Op maandag 7 maart 2005 12:23 schreef Habiba het volgende:
dan zou k niet met een twingo'tje rijden en dan zou k mezelf hier tentoonstellen vanwaar ik kom en wie k ben, zullen ze hem wel 7 kleuren schijten!
Ja nu je het zegt inderdaad. Veel te veel l0wsers hier.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:23 schreef Habiba het volgende:
Featuring Ali. B?quote:Op maandag 7 maart 2005 12:23 schreef Habiba het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2005 13:28 schreef So_Addictive het volgende:
"De meeste dromen zijn bedrog,
Want als ik wakker word dan zijn ze er nog,
Zwarte scholen en moskeeën vervuilen je zicht,
Ze zijn de oorzaak dat de maatschappij ontwricht,
Ze kijken je aan en lachen je uit,
Ja binnenkort dan breekt de pleuris uit......!"
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 17:10 schreef Nagz het volgende:
Met een marokkaanse vlag in de hand, AOW trekken voor het vaderland.
Heb jij ook al nachtmerries over Michiel Smitquote:Op maandag 7 maart 2005 19:16 schreef Toad het volgende:
pberends, ik zat gisternacht ook aan een dergelijk topic te denken.... je bent me dus voor...
Ja komt door de FP, waar een zeker persoon de nieuws subsmit vol spammed met artikelen over Smit en consorten.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb jij ook al nachtmerries over Michiel Smit?
Het was alleen een update hoor.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja komt door de FP, waar een zeker persoon de nieuws subsmit vol spammed met artikelen over Smit en consorten.
JeWeEtToCh FaWaKa EnZoWquote:Op maandag 7 maart 2005 12:23 schreef Habiba het volgende:
Met de vlam in de pijp,quote:Op maandag 7 maart 2005 12:19 schreef LangeJan het volgende:
Met de vlam in de pijp,
Zetik hem in zijn achteruit
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:07 schreef MofoF1 het volgende:
Er is geen mooier land dan het buitenland
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:50 schreef Janetje het volgende:
The only boy who could ever teach me, was the son of a dutch Imam..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |