quote:Op maandag 7 maart 2005 15:11 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand nog een mooie avatar van Nathalie voor me?![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 15:11 schreef Orginial het volgende:
TVP. Jeroen, Manja & Krieke, Nathalie zijn het leukst.![]()
Heeft iemand nog een mooie avatar van Nathalie voor me?![]()
Geweldig manquote:Op maandag 7 maart 2005 02:29 schreef -Mk- het volgende:
En hier nog even de quote-mix van aflevering 1 op mp3.
Verslag aflevering 1: Site vt4
Same here, vond er nog niet 1 team echt uitspringen. Hoewel er al wel een paar teams meteen zijn afgevallen wat mij betreftquote:Op maandag 7 maart 2005 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk heb ik nog niet echt een favoriet ookdat komt pas als er wat meer teams gaan afvallen en de huidige deelnemers wat beter leren kennen denk ik zo
![]()
Iddquote:Op maandag 7 maart 2005 18:43 schreef cptmarco het volgende:
waarom heeft er maar eentje de moeite genomen om een paar woordjes chinees te leren
Nou, dat was geen kus op de mond hoor, eerder een vette smakkert. Maar goed, het zal de schrik wel zijn geweest.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:19 schreef Adelante het volgende:
Is een kus op de mond tussen familie nou werkelijk zo vreemd?
Heb jij een avatar voor me van Nathalie. Die van jou is BTW geweldig.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:37 schreef keijz het volgende:
Ik zie die mannelijke heft van de tweeling nog wel met stephan en marco de tent in duiken
zal wel mijn bourgondische inslag zijn danquote:Op maandag 7 maart 2005 19:31 schreef schatje het volgende:
Nou, dat was geen kus op de mond hoor, eerder een vette smakkert. Maar goed, het zal de schrik wel zijn geweest.![]()
.
vraag het hier eens: [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #42quote:Op maandag 7 maart 2005 19:41 schreef Orginial het volgende:
Heb jij een avatar voor me van Nathalie. Die van jou is BTW geweldig.![]()
Heb nog niet echt een mening over hem kunnen vormen.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:37 schreef keijz het volgende:
Ik zie die mannelijke heft van de tweeling nog wel met stephan en marco de tent in duiken
jup....ze doelden vast op de glijmiddelquote:Op maandag 7 maart 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Zaten zei nou met die twee nichten samen een potje met vet te zingen?![]()
.
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jup....ze doelden vast op de glijmiddel
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jup....ze doelden vast op de glijmiddel
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:31 schreef alwaysthebest het volgende:
En toch vinden veel mensen hier Roos het leukst in het programma om te zien... en terecht![]()
je mag die van mij wel gebruiken hoorquote:Op maandag 7 maart 2005 19:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb jij een avatar voor me van Nathalie. Die van jou is BTW geweldig.![]()
Thanks.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:44 schreef keijz het volgende:
[..]
je mag die van mij wel gebruiken hoor
of deze:
[afbeelding]
Ik twijfel ook nog. Al neig ik naar Jeroen en Manja.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk heb ik nog niet echt een favoriet ookdat komt pas als er wat meer teams gaan afvallen en de huidige deelnemers wat beter leren kennen denk ik zo
![]()
Dan wil ik dat Nathalie en Jeroen hier komen posten.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Het zou ook leuk zijn als een paar deelnemers hier ook komen posten...
Vorig jaar hebben Reinier en Clarina dat ook gedaan, ze beantwoorden zelfs emailtjes van ons! da's toch wel sportief![]()
wtfquote:Op maandag 7 maart 2005 21:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Vorig jaar hebben Reinier en Clarina dat ook gedaan
niet hier op Fok! toch?quote:Op maandag 7 maart 2005 21:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Vorig jaar hebben Reinier en Clarina dat ook gedaan, ze beantwoorden zelfs emailtjes van ons! da's toch wel sportief![]()
Adres, telefoonnummers uitwisselen enzoquote:Op maandag 7 maart 2005 21:14 schreef Perrow het volgende:
[..]
Dan wil ik dat Nathalie hier komt posten.![]()
En die andere een gezichtsreiniging.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Die ene homo moet trouwens wel nodig naar de tandarts
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Die ene homo moet trouwens wel nodig naar de tandarts
Als ze niet posten lezen ze misschien wel meequote:Op maandag 7 maart 2005 21:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja gewoon toen wij het ook besproken etc,quote:Op maandag 7 maart 2005 22:02 schreef RobinhoX het volgende:
wtfik wist wel dat pe altijd meelas
maar wanneer hadden ze dat gedaan dan? nadat alle afleveringen waren afgelopen?
Hmm nou ik irriteer me (nog) niet aan zn vervanger, maar ik mis toch wel EP hoor, t hoort er wel bij zegmaarquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:07 schreef haagse_elfje het volgende:
nou Ernst als je dit leest kom alsjeblieft volgende keer weer terug want je vervanging is bagger....
Ook Sofie heeft zich voorbereid en Chineese zinnen bestudeerd.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:43 schreef cptmarco het volgende:
waarom heeft er maar eentje de moeite genomen om een paar woordjes chinees te leren
Mijn favorieten tot nu toe zijn Krieke en Natalie, het grootste jeuk-stel is vader en dochter Rink en Jorien.... Op de voet gevolgt door domme dozen Sophie en Karla....
Leuke laatste foto. Is uit haar Eden tijd. Seafood is een leuke cd overigens.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]![]()
![]()
tis het mooiste nu op tv![]()
![]()
![]()
hier kan je toch niet omheen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |