Moet je hem ff bij webicon instellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:22 schreef McReal het volgende:
hhmmzz
Bestand te groot
[afbeelding]
Kan em niet als avatar gebruiken
Ja hallo, dat logo heb ik destijds ook bewerkt tot wat het nu is!quote:
Ik wil je alvst bedanken voor mijn avatar, er is alleen nog een probleempje. Ik wilde hem uploaden maar toen kreeg ik de melding:quote:
Tis zonde/onzin om een niet-bewegend plaatje boven het aantal toegestane kb's te fabricerenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:45 schreef Calella het volgende:
[..]
Moet je hem ff bij webicon instellen.
Pak mijn versie, die is onder de 10 kb.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je bestand is 17235 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Nee, dat doe ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, dat logo heb ik destijds ook bewerkt tot wat het nu is!
Nu lopen er twee users met hetzelfde oude Ajax-logootje rond...
Maar ik ga nog proberen om een mooiere versie te vinden van het logoquote:Yeahinho, die van devv05 is echt mooi, maar ik vind het niet netjes om die nu ook te gebruiken
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, dat logo heb ik destijds ook bewerkt tot wat het nu is!
Nu lopen er twee users met hetzelfde oude Ajax-logootje rond...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:41 schreef tha_dark het volgende:
Yeahinho, die van devv05 is echt mooi, maar ik vind het niet netjes om die nu ook te gebruiken
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:17 schreef Mirjamke het volgende:
Zou je bij mijn aanstaande avatar ( http://img160.exs.cx/img160/8411/16qd.gif )
dit plaatje nog kunnen toevoegen: http://img187.exs.cx/img187/8499/images2jh.jpg
Omdat die van de mond het niet deed.
Alvast bedankt!!
Dank je wel,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Pak mijn versie, die is onder de 10 kb.
Dank!quote:
Geheim van de Sint.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tis zonde/onzin om een niet-bewegend plaatje boven het aantal toegestane kb's te fabriceren.
Ik vraag me trouwens sowieso af hoe je dat voor elkaar krijgt. Als ik een icoontje heb gemaakt en bij het maken van de .jpg de beste kwaliteit instel, dan haal ik de 10 kb meestal nog niet eens![]()
.
Ik had de reactie van tha_dark even gemistquote:
Alvast bedankt dat je gaat zoekenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik had de reactie van tha_dark even gemist.
Zal toch nog es kijken of ik dat oude Ajax-logo nog ergens kan vinden....
quote:
[img]url van plaatje[/img]quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:33 schreef theSummoner het volgende:
hoe plaats je eigenlijk plaatjes in eerste instantie?
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:16 schreef Shreever het volgende:
erm.... kunnen de accentjes van de auto die rood waren misschien weer rood?![]()
Ehm.. eigenlijk bedoelde ik heel wat anders ja, maar dit is ook goedquote:Op vrijdag 4 maart 2005 03:24 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
[..]
[afbeelding]
Zoiets? Of bedoel je wat anders?![]()
En hier iets wat je hopelijk bedoelde. Logo is echter niet echt te zien door die grote kop ervoor...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben tevreden met mijn huidige icon, maar als het kan toch een kleine verandering.
[afbeelding]
Kan dit logo misschien als achtergrond van mijn icon. En dan niet helemaal keurig netjes het hele logo, maar dan zeg maar alleen een deel van het hoofd + AJAX.
Alvast hartelijk dank
Dat is waar, ik ben nog wispelturig qua icons. Je mag mij de volgende keer gewoon negeren hoor. Maar ik waardeer je diensten zeer zeker, het is niet zo dat ik ze verander omdat ik je werk niet mooi vind.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En hier iets wat je hopelijk bedoelde. Logo is echter niet echt te zien door die grote kop ervoor...
[afbeelding]
Dit is de achtergrond, die is toch wel aardig op zich:
[afbeelding]
En eigenlijk vraag ik me af waarom ik deze moeite doe... over een paar dagen ben je het icoontje toch weer bui en kom je weer om een nieuwe/aanpassing schooien.
Toevallig kwam ik net ook Ajaxlogo.nl tegen, dus ik vermoedde al dat ie daar vandaan kwam.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ben nog wispelturig qua icons. Je mag mij de volgende keer gewoon negeren hoor. Maar ik waardeer je diensten zeer zeker, het is niet zo dat ik ze verander omdat ik je werk niet mooi vind.
Het plaatje heb ik trouwens van www.ajaxlogo.nl
Goede avond nogen nogmaals bedankt voor het icoontje
Gewoon het hele logo verkleinen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:22 schreef tha_dark het volgende:
Yeahinho kun je van dat oude ajax logo ook meteen even mijn icoon maken want ik moest nog een goed plaatje van het oude logo hebben en die van ThomasBerge is eigenlijk wel goed. Dat logo en mijn gewoon icoontje
Moet dat kunnen?
Als het kanquote:
laat maarquote:Op zondag 6 maart 2005 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
-edit-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |