Zou wel komen door de katrollen toch?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:32 schreef Un-X-PecteD het volgende:
ligt ook aan het apparaat. Bij ons op school hebben ze van die oude apparaten staan, daar is het maximum 200 kg, en dat haalde ik zonder moeite, maar bij mij op de sportschool heb ik moeite met 150 kg...
Zou geen neckpresses behind the neck en lat pulldown behind the neck doen. Misschien beter ook geen upricht rows. Deze oefeningen doe ik zo ie zo nooit ivm mogelijke slijmbeurs irritaties/ontstekingen.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ik heb nu dus voor de zoveelste keer weer last van me slijbmeursen...
welke oefeningen kan ik nu beter even vermijden (zoals bankdrukken) ?
Volgens mij is bankdrukken niet zo erg..quote:Op maandag 21 maart 2005 12:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ik heb nu dus voor de zoveelste keer weer last van me slijbmeursen...
welke oefeningen kan ik nu beter even vermijden (zoals bankdrukken) ?
ik ook pijn in me polsquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:03 schreef diep-in-de-war het volgende:
wat zijn upright rows? zijn dat shrugs? er zijn ook niet echt alternatieven voor die oefening.
je kan bv een tijdje andere oefeningen gaan doen voor de middelste schouder kop..bv laterale raise of side raisequote:Op maandag 21 maart 2005 23:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb het gevoel dat het door upright row komt.......ik weet niet het is gewoon een kut oefening, maar toch doe ik hem elke keer weer.
nog tips om de polsen sterker te maken? Wanneer ik specifieke pols oefeningen (om ze juist sterker te maken) doe krijg ik meestal dus last van me pols en kan ik gelijk niet meer bankdrukken etc. Ik heb het idee dat mijn polsen nu echt mijn 'bottle-necks' zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:22 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik doe nooit upright row want dan krijg ik last van me polzen (keer scheur in een pees gehad). fuk zooi al die oefeningen die er slecht voor zijn doe ik al niet.
Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij was de enige oplossing polsbandjes kopen en totaal geen polsoefeningen doen. Bij mij is het na een tijd wel vooruit eggaan, maar bij de zware oefeningen voor mn pols (zware borst en biceps oefeningen vooral) doe ik nog steeds de bandjes om.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
nog tips om de polsen sterker te maken? Wanneer ik specifieke pols oefeningen (om ze juist sterker te maken) doe krijg ik meestal dus last van me pols en kan ik gelijk niet meer bankdrukken etc. Ik heb het idee dat mijn polsen nu echt mijn 'bottle-necks' zijn.
Kan het ook komen dat de sterkte van je polsen relatief langzamer vooruit gaat dan wat je borsten, schouders en armen aankunnen?
Ik ben in +/- 3 maanden tijd van 40kg bankdrukken naar 75kg gegaan, is dat te snel voor de polsen? Ik herhaal nu vaker i.p.v. dat ik meer gewicht neem om me polsen wat rust te geven.
quote:Animal Stak 2, de natuurlijke vervanger Animal Test!
Universal Nutrition heeft na zeer lang en intensief onderzoek eindelijk het antwoord op de alom bekende pro-hormonen en presenteert u met trots de nieuwe Animal Stak 2, 's werelds sterkste natuurlijke groei booster. Nu zelfs in de Verenigde Staten pro-hormonen (Animal Stak en Animal Test) verboden zijn moest Universal Nutrition wel met een alternatief op de markt komen.
Tot voor kort hield iedereen het voor onmogelijk om de werking van pro-hormonen na te bootsen of zelfs te benaderen, neveneffekten die men kan verkrijgen bij het gebruik van pro-hormonen moesten natuurlijk vermeden worden. Een State-Of-The-Art natuurlijke Testosteron Booster Complex, GH booster, Arginine/Ornithine Complex zorgen voor ongekende spierregeneratie en groeiprikkels. Tegelijkertijd wordt voorkomen dat er in het lichaam testosteron zal converteren naar DHT of oestrogeen hetgeen uiteraard ongewenst is.
De aanmaak van het spierafbrekende Cortisol wordt geremd waardoor bij intensieve training de gerealiseerde extra groei van spiermassa zoveel mogelijk behouden blijft. In deze uiterst krachtige formule bevindt zich een natuurlijke reinigend complex die een positieve invloed heeft op de lever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |