btw voor de mensen die ut nog wouden weten over die date in limburg....
ik was dus in het plaatsje nuth(teloos) en echt dat mens beelf maar praten en praten over hoe een koe geboren werd ect ik dus beetje droog proberen over andere onderwerpen te praten mar nee ze vond de landbouw en alles wat dr bij hoorde tog wel wat belangrijker..... ik hoorde echt alles ! hoe dr vader zn eerste tracktor kocht en hoe zij dr eerste klompen kreeg
![]()
maarja opzich om dat 20 min te horen is dat niet zo erg maar dan ook nog eens dat accent drbij !!! maak me af dacht ik ! had ze het over een argem (corect me if im wrong) maar dat was dus als je zielig was......
nouja aan het eind van de dat ff gesms dat het nix zou worden en dat ik best wel baalde dat ik fucking 4 uur in de trein zat en veel geld kwijt was ook !
ik weet niet pcies meer of dr nog meer was gebeurt want we gingen (waar ze ook zat te praten) naar een klein cafeetje en ik met mn zonnebril op (h) oogjes dicht gedaan en half inslaap gevllen ben
Oja het ergste drvan is nog dat ik na 3 maanden een smsje kreeg ofdat ik zin had nog een x te komen.... ik sms dus heel netjes terug: Nee geen zin in kost me teveel geld.
staat ze binnen 2 weken op het station alsdat ik dr even kwam halen ....... nouja ik nog de gentelman spelen en ik kom dr dus halen..begon ze weer over de koeien en hoe mooi het wel niet was waar ik woonde ect.... dus wij weer naar cafeetje (3 uur middag) en ziten praten 2 uur lang wou ze naar mn huis.... nouja ok wij thuis gekomen begon ze me te zoenen ect,Maar ik had dus echt nergens zin in en wimpelde dr dus af.
Wat doet die kut nou: heeft ze het zover laten komen dat ze de laatste trein miste moest ze nog blijven pitten ook !......... zaten "we" tot 5 uur in de ochtend te praten zodat we de eerst trein naar de huis konden pakken (ik inmiddels lekker geslapen maar die kut had het nog nieteens door ook !)
nouja begin van de ochtend werd ik dus wakker gezoend door haar maar ik znap nogsteeds niet dat ze gewoon niet doorhad dat ik dr niet wou! ik bedoel als je iemand zoent en die geeft geen response dan weet je tog dat ie je niet moet ?
ok tot slot ik breng haar naar het station en vroeg zse nog alsdat ze volgende x weer kon komen.....toen heb ik maar gelijk gezecht: NEE en blijf ook maar weg ook had je niet door dat het nooit iets werd tussen ons???.....begon ze te huilen
![]()
die is dus letterlijk huilen op de trein gezet en heb nooit meer wat van dr gehoort,,,,damn wat was dat een opluchting
sorry voor de taalfouten maar ik ben mn nederelands een beetje verleerd.....
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ?
jezelf quoten is koelMoeMoe.rar !!!!!