abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25497667
Duke:

Wat een ge-wel-di-ge opmerking over die witte volvo Pijn in mijn buik van het lachen!
Zolang je op de dag des oordeels maar niet moet uitleggen dat alles is mislukt :)
pi_25498431
btw voor de mensen die ut nog wouden weten over die date in limburg....
ik was dus in het plaatsje nuth(teloos) en echt dat mens beelf maar praten en praten over hoe een koe geboren werd ect ik dus beetje droog proberen over andere onderwerpen te praten mar nee ze vond de landbouw en alles wat dr bij hoorde tog wel wat belangrijker..... ik hoorde echt alles ! hoe dr vader zn eerste tracktor kocht en hoe zij dr eerste klompen kreeg maarja opzich om dat 20 min te horen is dat niet zo erg maar dan ook nog eens dat accent drbij !!! maak me af dacht ik ! had ze het over een argem (corect me if im wrong) maar dat was dus als je zielig was......
nouja aan het eind van de dat ff gesms dat het nix zou worden en dat ik best wel baalde dat ik fucking 4 uur in de trein zat en veel geld kwijt was ook !

ik weet niet pcies meer of dr nog meer was gebeurt want we gingen (waar ze ook zat te praten) naar een klein cafeetje en ik met mn zonnebril op (h) oogjes dicht gedaan en half inslaap gevllen ben

Oja het ergste drvan is nog dat ik na 3 maanden een smsje kreeg ofdat ik zin had nog een x te komen.... ik sms dus heel netjes terug: Nee geen zin in kost me teveel geld.
staat ze binnen 2 weken op het station alsdat ik dr even kwam halen ....... nouja ik nog de gentelman spelen en ik kom dr dus halen..begon ze weer over de koeien en hoe mooi het wel niet was waar ik woonde ect.... dus wij weer naar cafeetje (3 uur middag) en ziten praten 2 uur lang wou ze naar mn huis.... nouja ok wij thuis gekomen begon ze me te zoenen ect,Maar ik had dus echt nergens zin in en wimpelde dr dus af.
Wat doet die kut nou: heeft ze het zover laten komen dat ze de laatste trein miste moest ze nog blijven pitten ook !......... zaten "we" tot 5 uur in de ochtend te praten zodat we de eerst trein naar de huis konden pakken (ik inmiddels lekker geslapen maar die kut had het nog nieteens door ook !)
nouja begin van de ochtend werd ik dus wakker gezoend door haar maar ik znap nogsteeds niet dat ze gewoon niet doorhad dat ik dr niet wou! ik bedoel als je iemand zoent en die geeft geen response dan weet je tog dat ie je niet moet ?

ok tot slot ik breng haar naar het station en vroeg zse nog alsdat ze volgende x weer kon komen.....toen heb ik maar gelijk gezecht: NEE en blijf ook maar weg ook had je niet door dat het nooit iets werd tussen ons???.....begon ze te huilen die is dus letterlijk huilen op de trein gezet en heb nooit meer wat van dr gehoort,,,,damn wat was dat een opluchting

sorry voor de taalfouten maar ik ben mn nederelands een beetje verleerd.....
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_25498743
Neo: subtiel! Geweld en bruut gedrag heeft in de loop van de geschiedenis al meer oplost (en veroorzaakt) dan al dat zachte gelul bij elkaar
Zolang je op de dag des oordeels maar niet moet uitleggen dat alles is mislukt :)
  zondag 13 maart 2005 @ 00:54:09 #154
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_25499311
tvp
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2005 @ 06:08:08 #155
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_25501992
neophyte: als je die alles beslissende zin al eerder had gezegt en niet zo nep had meegedaan had je haar hartje toch een stuk minder gebroken
:')
  zondag 13 maart 2005 @ 09:19:30 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_25502382
top-topic dit

Bijna 2 jaar geleden kreeg ik via via eens contact met een meisje over MSN. Ze leek me wel oke en ik stelde voor eens te daten. Dat vond ze wel oke. Maar ze vroeg of er ook een vriendin van haar bij mocht zijn. Eigenlijk hoefde dat van mij niet zo nodig. Maar het leek me niet zo tactisch om daar moeilijk over te doen.

Afijn w srpeken dus af voor een middagje film en terras. Dus we komen samen op het afgesproken punt. Blijkt ze 2 vriendinnen te hebben meegenomen! Waarvan er 1 gruwelijk lelijk en irritant is. Wij dus met zn allen naar de film. Gaat de betreffende meid niet eens naast me zitten. Daarna nog wat gedronken en toen kwam het ten einde. Er was uiteraard niets opwindends gebeurt.

Maargoed op zich was ze ook niet zo verschrikkelijk dat ik haar dus nog wel een kans gunde. Kom ik de dag erna op MSN. Heeft die lelijke irritante vriendin me toegevoegt op MSN. En die blijft iedere keer dat ik online kom nog irritant doen ook. De keer dat ik haar daarna spreek zit ze zelfs te vragen of ik haar de leukste vind of een van haar vriendinnen. Nou was die 2e vriendin die ze bij zich had best leuk/knap. Maar om daar nou weer mee aan te pappen vond ik ook geen leuk idee.

Van een 2e date kwam het echter nooit. Ik stelde voor gewoon eens rustoig wat te gaan drinken en te kunnen kletsen met zn 2en. Maar dat vond ze saai en verder had ze ook niet bepaald veel fantasie over een leuke date.

[ Bericht 55% gewijzigd door Hexagon op 13-03-2005 09:26:38 ]
pi_25502394
quote:
Op zondag 13 maart 2005 09:19 schreef Hexagon het volgende:
top-topic dit

Bijna 2 jaar geleden kreeg ik via via eens contact met een meisje over MSN. Ze leek me wel oke en ik stelde voor eens te daten. Dat vond ze wel oke. Maar ze vroeg of er ook een vriendin van haar bij mocht zijn. Eigenlijk hoefde dat van mij niet zo nodig. Maar het leek me niet zo tactisch om daar moeilijk over te doen.

Afijn
Aha
  zondag 13 maart 2005 @ 09:27:01 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_25502417
sorry had wat te vroeg op invoeren gedrukt
pi_25502428
quote:
Op zondag 13 maart 2005 09:27 schreef Hexagon het volgende:
sorry had wat te vroeg op invoeren gedrukt
Ah ow k dacht al
Leuk verhaal trouwens.
pi_25503358
Geweldig, dit topic!
niet zo vervelend doen, ja?
pi_25504111
quote:
Op zondag 13 maart 2005 00:13 schreef NeoPhythe het volgende:

....... zaten "we" tot 5 uur in de ochtend te praten zodat we de eerst trein naar de huis konden pakken
pi_25506494
quote:
Op zondag 13 maart 2005 06:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
neophythe: als je die alles beslissende zin al eerder had gezegt en niet zo nep had meegedaan had je haar hartje toch een stuk minder gebroken
haha weet ik maar ik ben gewoon niet goed in die shit te bang voor dr gevoelens,wat altijd uitloopt op een ergere reactie

o voor ik het vergeet even een verkapte tvp
MoeMoe.rar !!!!!
  maandag 14 maart 2005 @ 00:17:48 #163
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_25510048
Mh, had al paar weken iets met die meid komt ze met het idee om dagje te shoppen in Den Haag en wat te gaan eten in Scheveningen daarna, ik vond het goed idee, stukje rijden vanuit Limburg dat wel, maar dat vind ik op zich wel leuk. Haar 's morgens opgepikt, auto volgetankt en richting Den Haag vertrokken.

Hele heenreis heeft ze vals meegezongen op haar zelf gemaakte cd. Daar kon ik mee leven, hoorde het na een tijdje niet meer. In Den Haag lekker aan het shoppen en ze blijft maar tassen volladen. Ze sleept met 3 tassen toen ik vraag zal ik er een paar voor je dragen ? Wordt ze me toch potje boos, helemaal over haar toeren heen, hele middag niets meer tegen me gezegd. Zijn we eenmaal in Scheveningen aangekomen stel ik voor om wat te gaan eten, het was al tegen de avond aan aan het lopen. Het gesprek wat volgde ging nergens over, ze was nors, bot en weet ik wat niet al. Maargoed ik denk misschien heeft ze slechte dag, dus ik vraag de rekening. Mag ik niet betalen voor haar, wou ze zelf doen....naja waar gaat het heen met deze wereld. Daarna heeft ze haar mond dichtgehouden en viel ze op de terugweg in de auto in slaap.... tot overmaat van ramp snurkte ze ook nog ( heb ik weer ... )

Nu komt het, onderweg naar huis komt iets in me wielkast terecht en dat shredded de complete binnenkant van de wielkap kapot ( plastic kappen ) ik denk fuck platte band, nieuwe velg kapot ik zag de bui al hangen... auto aan de kant , gekeken gelukkig niets al te ernstig. Terug naar huis haar thuis afgezet, er kon niet eens dank je wel ofzo vanaf dus ik was me al aan het ergeren. Naar huis gegaan, nog pintje gepakt en even buiten gezeten nog beetje alles overdacht en gaan slapen.

Dag erna denk ik van, ik ga toch even naar de garage om te laten checken, ik wil wegrijden en ik hoorde het al.. tonk tonk tonk.. ohoh, heel rustig naar de garage gereden en jawel hoor, buiten de plastic kappen ook de hele schokbreker naar de kut. Kosten ¤ 650,-- inclusief plastic kappen. Potje liggen vloeken onderweg naar huis ( lopend ) kom ik thuis vind ik een brief van me "vriendin" Ze wou me even laten weten dat ze het uit maakte, ik was te "lief" ...... wtf is up with that....

Daarna nooit meer met haar gesproken. Iemand die niet in me gezicht kan zeggen dat het niets wordt....buiten het feit dat het me duurste date ooit was dus kan ik me er nu nog mateloos over ergeren.
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
pi_25514722
dat sux man..... mja sommige dames willen nou eenmaal een "bad-boy" :S
MoeMoe.rar !!!!!
pi_25516036
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:15 schreef Het_Biertje het volgende:
Maar goed ik heet niet voor niks koffie en koffie kan altijd vind ik
[..]

Absoluut ja!!

beste grap van de draad
underground forever baby
pi_25516307
internetdate

Afgesproken met een meisje, waarvan ik geen foto van had gezien. Zij mij wel overigens.

Ze zou ook haar zusje meenemen en een vriendin. Afgesproken op centraal station.
Ik zie ze alle 3 staan en 1 van de 3 meisjes komt naar me toelopen. Ik dacht dat zij dus diegene was waar ik zo close mee was dus hallo hoi ff kort zoenen enzo, meisje zoende ook gewoon vrolijk terug. Vervolgens komen de andere 2 erbij staan en ze zegt, hoi ik ben je msn date.. Ik zo, euhhh hmmm euhh ok wie is zij dan.. M'n zusje
Nou alles dus zo'n beetje verpest, dat zusje praatte meer dan haar zus zelf dus ik deed na ongeveer een uurtje alsof ik werd gebeld en direct weg moest. Nooit meer gezien daarna.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_25516387
En je dacht er niet over na haar zusje dan maar te nemen??
  dinsdag 15 maart 2005 @ 02:35:24 #168
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_25516441
afgelopen zomer, een meisje waar ik in de kroeg weleens mee gezoend had sprak ik op een avond op MSN. we hadden allebei niets te doen en spraken af dat ik haar van het station zou halen en een filmpje gingen kijken bij mij thuis (mijn ouders waren op vakantie). Ik wist echter dat zij wel enigzins verliefd op mij was, ik niet op haar...
We hebben de hele avond netjes de film gekeken, dus tot zover geen probleem. Alleen ze bleef net zo lang hangen (ik moest de volgende dag om 9uur werken) totdat ik haar zoende... het was inmiddels 2 uur dus....(tja, ik ben de moeilijkste niet). En, van het één kwam het ander....
Tot overmaat van ramp bleef ze dus ook nog slapen....volgende dag op weg naar mijn werk thuis gedumpt.

Later op MSN nog een paar keer gesproken en vrij bot gedaan (begon ze daar weer over te zeiken)....tijdje later heb ik haar maar geblocked en verwijderd...
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
pi_25516473
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 02:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
En je dacht er niet over na haar zusje dan maar te nemen??
ja sure, btje vaag vind je niet
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  dinsdag 15 maart 2005 @ 02:48:09 #170
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_25516481
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 02:46 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

ja sure, btje vaag vind je niet
Had ze anders alledrie achterin je Clio gemikt, !
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_25516491
mja, heb ik ook eventjes gedaan van centraal naar een parkeergarage in het centrum
  dinsdag 15 maart 2005 @ 03:00:34 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25516516
Oh jee..ik heb er weinig gehad godzijdank, maar 1 was wel memorabel

Ik was in zeer benevelde toestand een heerschap tegengekomen in een club , alwaar wij nummers hadden uitgewisseld met de intentie elkaar de dag erop weer te zien.

Hij belt dus, maar zegt zijn naam niet en begint meteen te babbelen.
Afgesproken in een waanzinnig restaurant, heerlijk gegeten en daarna even dansen.
Bij hem thuis beland...je kent het wel ( Yes, I fuck on a first date )

Dus ik lig met die knakker in bed en ineens begint hij wild te schreeuwen ( caveman-stylo ), dat ik zijn naam moet roepen.

Saillant detail...ik had geen flauw idee meer hoe hij heette...

Terwijl hij zichzelf naar ongekende hoogten neukte, kraakte mijn brein om te verzinnen wat die gozers naam nou was.
Dus hij zegt ( klootzak had een beetje een accent ) " Zeg het, Xavier!!!, zeg het!!! )
Maar ik verstond echt niet wat hij zei...er zat dan ook niet anders op dan de lieve jongen te vragen zijn naam te spellen

U begrijpt dat er enigzins sprake was van een anti climax en ik nooit meer door hem ben gebeld .. His loss
  dinsdag 15 maart 2005 @ 03:32:19 #173
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_25516622
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 03:00 schreef SHE het volgende:
er zat dan ook niet anders op dan de lieve jongen te vragen zijn naam te spellen
pi_25516632
quote:
Geweldig!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25516805
quote:
Oh jee..ik heb er weinig gehad godzijdank, maar 1 was wel memorabel

Ik was in zeer benevelde toestand een heerschap tegengekomen in een club , alwaar wij nummers hadden uitgewisseld met de intentie elkaar de dag erop weer te zien.

Hij belt dus, maar zegt zijn naam niet en begint meteen te babbelen.
Afgesproken in een waanzinnig restaurant, heerlijk gegeten en daarna even dansen.
Bij hem thuis beland...je kent het wel ( Yes, I fuck on a first date )

Dus ik lig met die knakker in bed en ineens begint hij wild te schreeuwen ( caveman-stylo ), dat ik zijn naam moet roepen.

Saillant detail...ik had geen flauw idee meer hoe hij heette...

Terwijl hij zichzelf naar ongekende hoogten neukte, kraakte mijn brein om te verzinnen wat die gozers naam nou was.
Dus hij zegt ( klootzak had een beetje een accent ) " Zeg het, Xavier!!!, zeg het!!! )
Maar ik verstond echt niet wat hij zei...er zat dan ook niet anders op dan de lieve jongen te vragen zijn naam te spellen

U begrijpt dat er enigzins sprake was van een anti climax en ik nooit meer door hem ben gebeld .. His loss
Geniaal!!!

Ik vraag me af hoe ik zou reageren als ik zo'n first-night stand zou hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')