Ahaquote:Op zondag 13 maart 2005 09:19 schreef Hexagon het volgende:
top-topic dit![]()
Bijna 2 jaar geleden kreeg ik via via eens contact met een meisje over MSN. Ze leek me wel oke en ik stelde voor eens te daten. Dat vond ze wel oke. Maar ze vroeg of er ook een vriendin van haar bij mocht zijn. Eigenlijk hoefde dat van mij niet zo nodig. Maar het leek me niet zo tactisch om daar moeilijk over te doen.
Afijn
Ah ow k dacht alquote:Op zondag 13 maart 2005 09:27 schreef Hexagon het volgende:
sorry had wat te vroeg op invoeren gedrukt
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:13 schreef NeoPhythe het volgende:
....... zaten "we" tot 5 uur in de ochtend te praten zodat we de eerst trein naar de huis konden pakken
haha weet ik maar ik ben gewoon niet goed in die shitquote:Op zondag 13 maart 2005 06:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
neophythe: als je die alles beslissende zin al eerder had gezegt en niet zo nep had meegedaan had je haar hartje toch een stuk minder gebroken
Absoluut ja!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:15 schreef Het_Biertje het volgende:
Maar goed ik heet niet voor niks koffie en koffie kan altijd vind ik
[..]![]()
ja sure, btje vaag vind je nietquote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
En je dacht er niet over na haar zusje dan maar te nemen??
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 03:00 schreef SHE het volgende:
er zat dan ook niet anders op dan de lieve jongen te vragen zijn naam te spellen
Geniaal!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 03:00 schreef SHE het volgende:
Oh jee..ik heb er weinig gehad godzijdank, maar 1 was wel memorabel
Ik was in zeer benevelde toestand een heerschap tegengekomen in een club , alwaar wij nummers hadden uitgewisseld met de intentie elkaar de dag erop weer te zien.
Hij belt dus, maar zegt zijn naam niet en begint meteen te babbelen.
Afgesproken in een waanzinnig restaurant, heerlijk gegeten en daarna even dansen.
Bij hem thuis beland...je kent het wel ( Yes, I fuck on a first date)
Dus ik lig met die knakker in bed en ineens begint hij wild te schreeuwen ( caveman-stylo ), dat ik zijn naam moet roepen.
Saillant detail...ik had geen flauw idee meer hoe hij heette...
Terwijl hij zichzelf naar ongekende hoogten neukte, kraakte mijn brein om te verzinnen wat die gozers naam nou was.
Dus hij zegt ( klootzak had een beetje een accent ) " Zeg het, Xavier!!!, zeg het!!! )
Maar ik verstond echt niet wat hij zei...er zat dan ook niet anders op dan de lieve jongen te vragen zijn naam te spellen
U begrijpt dat er enigzins sprake was van een anti climax en ik nooit meer door hem ben gebeld .. His loss
oeh jij bent best lulligquote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:35 schreef erikvw het volgende:
afgelopen zomer, een meisje wa... verhaal
Is dit echt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De ergste deet die ik ooit gehad heb heb ik op een creatief moment in een liedje verwerkt:
"If you like Piña Coladas,
And getting caught in the rain
If you're not into yoga,
If you have half-a-brain
If you like making love at midnight,
In the dunes of the cape
I'm the lady you've looked for,
Write to me, and escape"
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:42 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Is dit echt?
Dus jij reageerde op een ad, sprak iets af. Bleek het dus je eigen vriendin te zijn?
wtf?
Destiny?
volgens mij past die tekst wel aardig op hotel california van the eaglesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De ergste deet die ik ooit gehad heb heb ik op een creatief moment in een liedje verwerkt:
Ik zie het alweer, ben de enige ouwe lul hier.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:47 schreef Tomek het volgende:
[..]
volgens mij past die tekst wel aardig op hotel california van the eagles
Xavier?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 03:00 schreef SHE het volgende:
Oh jee..ik heb er weinig gehad godzijdank, maar 1 was wel memorabel
Ik was in zeer benevelde toestand een heerschap tegengekomen in een club , alwaar wij nummers hadden uitgewisseld met de intentie elkaar de dag erop weer te zien.
Hij belt dus, maar zegt zijn naam niet en begint meteen te babbelen.
Afgesproken in een waanzinnig restaurant, heerlijk gegeten en daarna even dansen.
Bij hem thuis beland...je kent het wel ( Yes, I fuck on a first date)
Dus ik lig met die knakker in bed en ineens begint hij wild te schreeuwen ( caveman-stylo ), dat ik zijn naam moet roepen.
Saillant detail...ik had geen flauw idee meer hoe hij heette...
Terwijl hij zichzelf naar ongekende hoogten neukte, kraakte mijn brein om te verzinnen wat die gozers naam nou was.
Dus hij zegt ( klootzak had een beetje een accent ) " Zeg het, Xavier!!!, zeg het!!! )
Maar ik verstond echt niet wat hij zei...er zat dan ook niet anders op dan de lieve jongen te vragen zijn naam te spellen
U begrijpt dat er enigzins sprake was van een anti climax en ik nooit meer door hem ben gebeld .. His loss
Nee hoor, Rupert Holmes met je Escapequote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zie het alweer, ben de enige ouwe lul hier.
Sorry, maar je was echt te erg. Zag je , ben omgedraaid en weggerend.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:24 schreef Beach het volgende:
Mijn ergste date was dat ze niet kwm opdagen![]()
Maar in mn eentje kansloos zitten zuipen.
Ben nog op de 1e pagina van dit topic aan het lezen, maar wou jou toch nog even bedanken: lang niet meer zó gelachen op het forum!!!quote:Op maandag 7 maart 2005 06:01 schreef Forumschorem het volgende:
Ik had haar leren kennen op parkpop. Nou ja, lekker wijf en leuk mee zitten praten dus daarna telefoonnummers en e-mail uitgewisseld.
+ verhaal
Simpel bedacht, maar oh zo effectiefquote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:11 schreef ClioSporT het volgende:
dus ik deed na ongeveer een uurtje alsof ik werd gebeld en direct weg moest. Nooit meer gezien daarna.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:44 schreef Flexipes het volgende:
Stelde hij voor om met z'n tweëen te gaan passen... ik met m'n stomme kop heb toegezegd. Staan we daar.. pakt ie me op m'n bek.. en hoe kwetsbaar en naïef ik nog wasging ik er op in
Toen kwam het dus, een mannenstem: 'Gaat alles goed daarbinnen?', 'ja', 'Eigenlijk mag je niet met meer dan 1 persoon in een pashokje.' Had er misschien aan moeten denken dat onze voeten onder de gordijnen door zichbaar waren.
Vervolgens kwam de medewerker met het vriendelijke verzoek of we om de beurt naar buiten wilden stappen.
![]()
(vréééselijk moment!!)
Maar goed, ik had al gauw bepaald wie dat moest zijn![]()
Stapte even later zelf naar buiten... de hele winkel keek me aan![]()
OOO, ge-wel-dig....quote:Op zondag 20 maart 2005 00:12 schreef Flexipes het volgende:
[..]
Hilarisch!! En dan te bedenken dat het nu m'n vriendje is
(Flexipes dan he!)
*... Foutje hier. Bedoeling was dat ik ingelogd was op Strijkplank:)
*herkent*quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:11 schreef nokwanda het volgende:
Heb in korte tijd heeeeel veel dates via internet gehad. Wilde dat gewoon eens uitproberen Hoorde dat het leuk was. Maar nee...... Niet mijn ding. Allemaal flaterdates. Als ik die hier allemaal moet beschrijven dan ben ik morgen nog bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |