abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2005 @ 15:44:17 #176
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25567026
tvp eigenlijk
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:55:46 #177
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25568364
De ergste deet die ik ooit gehad heb heb ik op een creatief moment in een liedje verwerkt:

I was tired of my lady,
We've been together too long
Like a worn-out recording,
Of a favorite song
So while she lay there sleeping,
I read the paper in bed
And in the personals column,
There was this letter I read:

"If you like Piña Coladas,
And getting caught in the rain
If you're not into yoga,
If you have half-a-brain
If you like making love at midnight,
In the dunes of the cape
I'm the lady you've looked for,
Write to me, and escape"

I didn't think about my lady,
I know that sounds kind of mean
But me and my old lady,
Have fallen into the same old dull routine
So I wrote to the paper,
Took out a personal ad
And though I'm nobody's poet,
I thought it wasn't half-bad

"Yes, I like Piña Coladas,
I'm not much into health food,
I am into champagne
I've got to meet you by tomorrow noon,
And cut through all this red tape
At a bar called O'Malley's,
Where we'll plan our escape"

So I waited with high hopes,
Then she walked in the place
I knew her smile in an instant,
I knew the curve of her face
It was my own lovely lady,
And she said, "Oh, it's you"
And we laughed for a moment,
And I said, "I never knew"

"That you liked Piña Coladas,
And the feel of the ocean,
And the taste of champagne
In the dunes of the cape
You're the lady that I've looked for,
Come with me, and escape"

If you're not into yoga,
If you have half-a-brain
In the dunes of the cape
Write to me, and escape"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_25568384
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 02:35 schreef erikvw het volgende:
afgelopen zomer, een meisje wa... verhaal
oeh jij bent best lullig
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:42:03 #179
27390 FLipKick
Confused!?
pi_25569437
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De ergste deet die ik ooit gehad heb heb ik op een creatief moment in een liedje verwerkt:

If you're not into yoga,
If you have half-a-brain
In the dunes of the cape
Write to me, and escape"
Is dit echt?
Dus jij reageerde op een ad, sprak iets af. Bleek het dus je eigen vriendin te zijn?
wtf?
Destiny?
pi_25569490
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:42 schreef FLipKick het volgende:

[..]

Is dit echt?
Dus jij reageerde op een ad, sprak iets af. Bleek het dus je eigen vriendin te zijn?
wtf?
Destiny?
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:47:41 #181
42555 Tomek
Take on the world!
pi_25569578
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
volgens mij past die tekst wel aardig op hotel california van the eagles
  vrijdag 18 maart 2005 @ 18:21:22 #182
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25570315
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:47 schreef Tomek het volgende:

[..]

volgens mij past die tekst wel aardig op hotel california van the eagles
Ik zie het alweer, ben de enige ouwe lul hier.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_25572194
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 03:00 schreef SHE het volgende:
Oh jee..ik heb er weinig gehad godzijdank, maar 1 was wel memorabel

Ik was in zeer benevelde toestand een heerschap tegengekomen in een club , alwaar wij nummers hadden uitgewisseld met de intentie elkaar de dag erop weer te zien.

Hij belt dus, maar zegt zijn naam niet en begint meteen te babbelen.
Afgesproken in een waanzinnig restaurant, heerlijk gegeten en daarna even dansen.
Bij hem thuis beland...je kent het wel ( Yes, I fuck on a first date )

Dus ik lig met die knakker in bed en ineens begint hij wild te schreeuwen ( caveman-stylo ), dat ik zijn naam moet roepen.

Saillant detail...ik had geen flauw idee meer hoe hij heette...

Terwijl hij zichzelf naar ongekende hoogten neukte, kraakte mijn brein om te verzinnen wat die gozers naam nou was.
Dus hij zegt ( klootzak had een beetje een accent ) " Zeg het, Xavier!!!, zeg het!!! )
Maar ik verstond echt niet wat hij zei...er zat dan ook niet anders op dan de lieve jongen te vragen zijn naam te spellen

U begrijpt dat er enigzins sprake was van een anti climax en ik nooit meer door hem ben gebeld .. His loss
Xavier?
Donker huidje en donker haar (type indiaan), onwijs brede glimlach met parelwitte tanden en een hoge functie in het leger?
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 18 maart 2005 @ 20:46:43 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25573362
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 18:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Ik zie het alweer, ben de enige ouwe lul hier.
Nee hoor, Rupert Holmes met je Escape .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25574544
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:24 schreef Beach het volgende:
Mijn ergste date was dat ze niet kwm opdagen
Maar in mn eentje kansloos zitten zuipen.
Sorry, maar je was echt te erg. Zag je , ben omgedraaid en weggerend.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 18 maart 2005 @ 21:58:26 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25574934
Een aantal jaren terug zat ik op een forum waar een user een enorme casanova was. Of iig speelde. Ik zat hem altijd een beetje te stangen, maar stiekem wilde ik ook wel aandacht van hem. En ja, na een poosje (en nadat hij vóór mij tig vrouwen virtueel had versleten... ) had ik 'beet'. Zijn mailtjes waren niet echt specta, maar op het forum hadden we erg veel lol en was het geflirt niet van de lucht. De foto die ik van hem had gezien was veelbelovend. Indertijd stond ik al een poosje droog, dus ik had best zin in een wip meet met dat heerschap. Dus een afspraak gemaakt. Door omstandigheden een paar keer verzet.
Een week voor de afspraak echter had ik de man van mijn leven ontmoet en was dus niet meer zo geïnteresseerd in de casanova. Maar goed, koffie drinken kon ook gezellig zijn, dacht ik.
NOT!
We bleken totaal niet elkaars type en hadden weinig te melden. Gelukkig had ik met een vriendin afgesproken dat ze me na een uurtje zou bellen. Dus tja, toen moest ik ineens onverhoopt weg want zij zat plotseling in een heel zware persoonlijke crisis....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:49:34 #187
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_25576058
quote:
Op maandag 7 maart 2005 06:01 schreef Forumschorem het volgende:
Ik had haar leren kennen op parkpop. Nou ja, lekker wijf en leuk mee zitten praten dus daarna telefoonnummers en e-mail uitgewisseld.

+ verhaal
Ben nog op de 1e pagina van dit topic aan het lezen, maar wou jou toch nog even bedanken: lang niet meer zó gelachen op het forum!!!

edit: dit ondanks deze topic: Glimlach doet wonderen... (?)
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:39:36 #188
117266 Tujuh
Letitredno
pi_25596920
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 02:11 schreef ClioSporT het volgende:
dus ik deed na ongeveer een uurtje alsof ik werd gebeld en direct weg moest. Nooit meer gezien daarna.
Simpel bedacht, maar oh zo effectief
Leuk topic! Ben er nu (eindelijk) helemaal doorheen
Ode aan de topicstarter
  Moderator zaterdag 19 maart 2005 @ 22:01:30 #189
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_25597452
hehe nog nooit een date gehad eigenlijk ... toch netjes voor iemand van 23
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_25597693
Heb in korte tijd heeeeel veel dates via internet gehad. Wilde dat gewoon eens uitproberen Hoorde dat het leuk was. Maar nee...... Niet mijn ding. Allemaal flaterdates. Als ik die hier allemaal moet beschrijven dan ben ik morgen nog bezig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25597962
Jemig ... ik had afgesproken donderdag na een aantal mailtjes dan eens te bellen. Nou ... dat werd een gesprek van een goed uur waarin zij alleen maar aan het woord was. ZE HEEFT ME NIET 1 VRAAG GESTELD!!!! Iets na 22.00 uur heb ik maar gezegd dat er een speelfilm begon die ik graag wilde zien. "Enneh ... we bellen zondag wel he?!" NOT
I really like you the way you are
pi_25598829
Weet je wat ook een leuke is???
De date waarvoor nooit een datum wordt geprikt en die dus nooit een date wordt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25600324
Denk dat ik hier ook nog wel wat aardigs aan toe kan voegen...

Was 1,5 jaar geleden denk ik. Via internet afgesproken met een gozer, die toen overigens leuk leek. .. hij 17, ik-ook jongen trouwens- 15. Na heel veel gedoe, hij had problemen met z'n ma, die z'n homoseksualiteit niet helemaal 100 procent waardeerde, kwam hij toch opdagen.

Eindhoven Centraal... uurtje of 12. Ik sta op hem te wachten. Bijna iedereen was al uitgestapt tegen de tijd dat ik een figuur zag aan komen wandelen die gelijkenis toonde met de foto. Komt voor me staan, strekt zn arm uit om me een hand te geven en vertelt me z'n naam. (ik antwoordde: ehh.. juist. Nou ik ben dus Marc, maar dat was al duidelijk geloof ik )

Zijn eerstvolgende boodschap was dat hij naar de wc moest. Dus ik zei: nou.. dan gaan we zo wat drinken, ga je daar naar wc! Dat bleek voor hem dus te lang te duren. Dus samen wanhopig opzoek naar een wc en vervolgens kon ik nog een kwartier gaan wachten totdat hij weer op kwam dagen.

Ik dacht.. Nou ok, dit is wel een behoorlijke blunder, maar had mij net zo goed kunnen overkomen. Laten we deze jongen een tweede kans geven. Begon dus een 'vraag-antwoord' gesprek. Vragen van mijn kant, antwoorden -steeds korter wordend- van zijn kant. Hield het al gauw weer voor gezien...

Na anderhalf uur doelloos rondgewandeld te hebben- hij wou nieuwe schoenen, tig schoenwinkels in en uitgelopen, maar alles wat ik aanwees vond hij niks.- Onderhand was het lunchtijd, dus stelde ik voor wat te gaan eten. Jammer genoeg was ik vergeten mijn anti-Macdonalds speech te houden, en de grote gele M kwam al gauw in zicht en zijn keuze was gemaakt. De jongen liep enthousiast naar binnen, ging voor de kassa staan en zei: 'Ik wil een SuperMenu!', hij raakte alleen nogal overdonderd toen ze de vraag stelde wat hij dan precies wou. Hij continueerde: 'ik wil gewoon een supermenu!' Na enige discussie met de medewerkster zaten we 10 minuten later toch te eten... Zijn enthousiasme was gedaald, had toch niet zo'n eetlust en liet drie kwart van zijn 'Super Menu' staan.

Toen stonden we weer buiten en ik besloot maar voor mezelf een beetje rond te kijken. Toen stapten we een Levi's winkel in, zag een paar leuke shirts hangen en besloot ze te passen. Stelde hij voor om met z'n tweëen te gaan passen... ik met m'n stomme kop heb toegezegd. Staan we daar.. pakt ie me op m'n bek.. en hoe kwetsbaar en naïef ik nog was ging ik er op in Toen kwam het dus, een mannenstem: 'Gaat alles goed daarbinnen?', 'ja', 'Eigenlijk mag je niet met meer dan 1 persoon in een pashokje.' Had er misschien aan moeten denken dat onze voeten onder de gordijnen door zichbaar waren. Vervolgens kwam de medewerker met het vriendelijke verzoek of we om de beurt naar buiten wilden stappen. (vréééselijk moment!!)
Maar goed, ik had al gauw bepaald wie dat moest zijn

Stapte even later zelf naar buiten... de hele winkel keek me aan

Daarna maar gauw besloten dat ik vroeger thuis moest zijn en na een laatste lebber over mijn gezicht (gatverdamme!!) snel per ongeluk de verkeerde trein in gerend, om vervolgens nog net op tijd de juiste in te stappen en weer op veilige afstand te zitten....

Na dit alles durfde hij mij z'n vriendje te noemen , nou dacht het niet

[ Bericht 2% gewijzigd door Flexipes op 20-03-2005 00:06:23 ]
Tristeza não tem fim, Felicidade sim.
pi_25600653
Ik ben echt verbijsterd, wat een ongelofelijke homo klootzak zeg!! Zelfs al zou dat man-vrouw zijn is dat al erg
  zondag 20 maart 2005 @ 00:07:42 #195
111964 Jitse
add goes here
pi_25600840
en ik die dacht dat homo's altijd smaak en klasse hadden...

(nee ik ben hetro, maar zo worden ze gepresenteerd op tv, als echte romantische "vrouwen" / casanova's, fashion victems, enz)
or here.. contact me for further information or prices
pi_25600955
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:44 schreef Flexipes het volgende:
Stelde hij voor om met z'n tweëen te gaan passen... ik met m'n stomme kop heb toegezegd. Staan we daar.. pakt ie me op m'n bek.. en hoe kwetsbaar en naïef ik nog was ging ik er op in Toen kwam het dus, een mannenstem: 'Gaat alles goed daarbinnen?', 'ja', 'Eigenlijk mag je niet met meer dan 1 persoon in een pashokje.' Had er misschien aan moeten denken dat onze voeten onder de gordijnen door zichbaar waren. Vervolgens kwam de medewerker met het vriendelijke verzoek of we om de beurt naar buiten wilden stappen. (vréééselijk moment!!)
Maar goed, ik had al gauw bepaald wie dat moest zijn

Stapte even later zelf naar buiten... de hele winkel keek me aan
Hilarisch!! En dan te bedenken dat het nu m'n vriendje is (Flexipes dan he!)

*... Foutje hier. Bedoeling was dat ik ingelogd was op Strijkplank:)

[ Bericht 3% gewijzigd door Flexipes op 20-03-2005 01:24:13 ]
Tristeza não tem fim, Felicidade sim.
pi_25604240
quote:
Op zondag 20 maart 2005 00:12 schreef Flexipes het volgende:

[..]

Hilarisch!! En dan te bedenken dat het nu m'n vriendje is (Flexipes dan he!)

*... Foutje hier. Bedoeling was dat ik ingelogd was op Strijkplank:)
OOO, ge-wel-dig.... Je bent nu schizofreen en hebt een vriendje met dezelfde gebuikersnaam.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 20 maart 2005 @ 12:08:20 #198
52297 DUSHI82
MeSoCorny
pi_25606961
Had een keer een date met iem. die ADHD had. Hij zei al aan het begin van de avond dat ie miss. " wat druk kon worden", maar dat ik het dan gewoon moest zeggen.

De eerste 2 uur was ie nog wel te genieten...maar toen hielden zijn medicijnen er echt mee op. Ik wilde weg en heel gauw ook.

Was net of ie duizend stuiterballen had ingeslikt en hij BLEEF maar praten,non-stop,zonder ooit adem te halen.

Heeft me nog vaak gebeld om wat af te spreken...
I'm really easy to get along with once you people learn to worship me.
pi_25612344
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:39 schreef Tujuh het volgende:

Ode aan de topicstarter
pi_25612820
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:11 schreef nokwanda het volgende:
Heb in korte tijd heeeeel veel dates via internet gehad. Wilde dat gewoon eens uitproberen Hoorde dat het leuk was. Maar nee...... Niet mijn ding. Allemaal flaterdates. Als ik die hier allemaal moet beschrijven dan ben ik morgen nog bezig.
*herkent*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')