Denk dat ik hier ook nog wel wat aardigs aan toe kan voegen...
Was 1,5 jaar geleden denk ik. Via internet afgesproken met een gozer, die toen overigens leuk leek. .. hij 17, ik-ook jongen trouwens- 15. Na heel veel gedoe, hij had problemen met z'n ma, die z'n homoseksualiteit niet helemaal 100 procent waardeerde, kwam hij toch opdagen.
Eindhoven Centraal... uurtje of 12. Ik sta op hem te wachten. Bijna iedereen was al uitgestapt tegen de tijd dat ik een figuur zag aan komen wandelen die gelijkenis toonde met de foto. Komt voor me staan, strekt zn arm uit om me een hand te geven en vertelt me z'n naam. (ik antwoordde: ehh.. juist. Nou ik ben dus Marc, maar dat was al duidelijk geloof ik
![]()
)
Zijn eerstvolgende boodschap was dat hij naar de wc moest. Dus ik zei: nou.. dan gaan we zo wat drinken, ga je daar naar wc! Dat bleek voor hem dus te lang te duren. Dus samen wanhopig opzoek naar een wc en vervolgens kon ik nog een kwartier gaan wachten totdat hij weer op kwam dagen.
Ik dacht.. Nou ok, dit is wel een behoorlijke blunder, maar had mij net zo goed kunnen overkomen. Laten we deze jongen een tweede kans geven. Begon dus een 'vraag-antwoord' gesprek. Vragen van mijn kant, antwoorden -steeds korter wordend- van zijn kant. Hield het al gauw weer voor gezien...
Na anderhalf uur doelloos rondgewandeld te hebben- hij wou nieuwe schoenen, tig schoenwinkels in en uitgelopen, maar alles wat ik aanwees vond hij niks.- Onderhand was het lunchtijd, dus stelde ik voor wat te gaan eten. Jammer genoeg was ik vergeten mijn anti-Macdonalds speech te houden, en de grote gele M kwam al gauw in zicht en zijn keuze was gemaakt. De jongen liep enthousiast naar binnen, ging voor de kassa staan en zei: 'Ik wil een SuperMenu!', hij raakte alleen nogal overdonderd toen ze de vraag stelde wat hij dan precies wou. Hij continueerde: 'ik wil gewoon een supermenu!' Na enige discussie met de medewerkster zaten we 10 minuten later toch te eten... Zijn enthousiasme was gedaald, had toch niet zo'n eetlust en liet drie kwart van zijn 'Super Menu' staan.
Toen stonden we weer buiten en ik besloot maar voor mezelf een beetje rond te kijken. Toen stapten we een Levi's winkel in, zag een paar leuke shirts hangen en besloot ze te passen. Stelde hij voor om met z'n tweëen te gaan passen... ik met m'n stomme kop heb toegezegd. Staan we daar.. pakt ie me op m'n bek.. en hoe kwetsbaar en naïef ik nog was
![]()
ging ik er op in
![]()
Toen kwam het dus, een mannenstem: 'Gaat alles goed daarbinnen?', 'ja', 'Eigenlijk mag je niet met meer dan 1 persoon in een pashokje.' Had er misschien aan moeten denken dat onze voeten onder de gordijnen door zichbaar waren.
![]()
Vervolgens kwam de medewerker met het vriendelijke verzoek of we om de beurt naar buiten wilden stappen.
![]()
(vréééselijk moment!!)
Maar goed, ik had al gauw bepaald wie dat moest zijn
Stapte even later zelf naar buiten... de hele winkel keek me aan
Daarna maar gauw besloten dat ik vroeger thuis moest zijn en na een laatste lebber over mijn gezicht (gatverdamme!!) snel per ongeluk de verkeerde trein in gerend, om vervolgens nog net op tijd de juiste in te stappen en weer op veilige afstand te zitten....
Na dit alles durfde hij mij z'n vriendje te noemen
![]()
, nou dacht het niet
[ Bericht 2% gewijzigd door Flexipes op 20-03-2005 00:06:23 ]