Van wat ik zo van de race gezien heb vond ik hem idd geen zak aanquote:Op zondag 6 maart 2005 19:15 schreef Romius het volgende:
[..]
Vond jij de race echt leuk? Ik vond er niets aan eigenlijk, niemand haalde inhaalacties uit, geen leuke pitstops meer, geen leuke gevechten. Gewoon maar een beetje zo snel mogelijk die baan rondtuffen en je banden in de gaten houden.
En die Gixxer, tja er naar kijken is leuk, maar meestal stap ik gewoon op om ff te knallen![]()
Idem, ben eerlijk gezegd een beetje klaar met Formule 1. Ik vind het gewoon simpelweg geen reet meer aan... doe mij maar qua autosporten maar DTM, FIA GTR etc. etc.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:15 schreef Romius het volgende:
[..]
Vond jij de race echt leuk? Ik vond er niets aan eigenlijk
quote:Op zondag 6 maart 2005 19:16 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik waardeer vrouwen zeer zekers wel![]()
![]()
Ze zien er namelijk een stuk beter uit dan mannen![]()
hum, hier heb ik zo mijn bedenkingen bij. Ik geef je maar het voordeel van de twijfel.quote:Wat de rest van de capaciteiten betreft onthoud ik me wijselijk van ieder commentaar![]()
![]()
![]()
Copyrights..quote:Op zondag 6 maart 2005 19:18 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Echt wat voor mijn broertje, volgens mij heeft ie alvast een projectplan klaarliggen
quote:Op zondag 6 maart 2005 19:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
[..]
hum, hier heb ik zo mijn bedenkingen bij. Ik geef je maar het voordeel van de twijfel.
Damn girlquote:Op zondag 6 maart 2005 19:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Riet, volgens mij ziet jouw opzet over de Fok MC er nu wel heel aardig uit.
Als ik het zeggen mag, dan vind ik alleen dat 'meestal' in '(meestal) gezellige leden' echt een anti-reclame. Ik geloof niet dat het motiveert om met de club mee te rijden.
Dat is net zoiets als die tv-reclame van een aardappelproduct. 'Deze aardappel komt misschien wel uit Kelpen'. Als de maker al niet eens weet waar de zooi vandaan komt, dan zou ik zoiets dus nooit kopen. Snap je 'm? Iedereen weet dat mensen ook wel eens een minder leuke bui hebben, maar het moet gewoon uitstralen dat dit een kei toffe club is.
O ja, en verder vind ik het een beetje onzin dat jij meestal de ritten voorrijdt. Volgens mij is dat afgelopen jaar al achterhaald en dit jaar waarschijnlijk zeker. Het klinkt dan meer als het 'clubje van Riet' i.p.v. de 'Fok MC'. Ik vind dat je dat niet moet doen in de Fok MC en het ook brengt alsof dat de stelling van Fok MC is, want ik ben het er in ieder geval niet mee eens.
quote:En trouwens, elke club moet een leider hebben
Ph44444444tt!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:03 schreef ploderus het volgende:
Dit weekend redelijk wat tijd aan mijn schoolproject besteed. Resultaat:
opstartscherm![]()
[afbeelding]
tijdens rijden
[afbeelding]
let niet op de combinatie snelheid/toerental/versnelling
Voor diegenen die nog niet weten wat het moet gaan worden: een digitaal (grafisch) dashboard voor de motor. (Je moet wat en het levert 12 studiepuntjes op)
Komt nog een grote led-rij boven voor het toerental. Verder worden er nog status-leds toegevoegd voor de standaard dingen, zoals oliedruk, groot licht enz.
Verder komen er nog knoppen op om op het scherm dingen te kunnen veranderen.
De tweede foto geeft een mogelijke schermindeling weer. Lijkt dit jullie een handige indeling?
Hebben jullie hier op/aanmerkingen kritiekop? Verbeteringen? Toevoegingen?
Tell me!
Ik weet niet hoe dat bij moslims zit maar je gelooft of je gelooft niet.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag willen gaan hoorMaar goed, het is voor mij gewoon makkelijker om niet te gaan. Onder andere omdat ik 5x per dag moet bidden ja
Natuurlijk is dit allemaal makkelijk op te lossen, maar ik weet onderhand uit ervaring dat er meestal niks van terecht komt
ik weet dat je moeite heb met begrijpend lezen,quote:Op zondag 6 maart 2005 19:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Een feit is een feit... dat laatste is maar gekkigheid.
Enne wat betreft die FAQ, het is gewoon informatie voor een nieuwe user wie wat doet
Waar zeg ik dan dat het mijn clubje isDat wil jij lezen geloof ik.. zodat je weer kan ouwehoeren
![]()
Dit soort dingen zijn idd best leuk om te doen. Je kunt er ook heel erg veel mee! We willen bijv ook inbouwen dat je de tijd kan meten die je er over doet om van 0-100km/u of 80-120km/u etc te accelereren. En verder zou je (met wat uitbreiding) zelfs gegevens (snelheid, toerental, versnelling, watertemp etc) kunnen opslaan tijdens het rijden. Dit maakt het project echter wel heel wat moeilijkerquote:Op zondag 6 maart 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ph44444444tt!!!![]()
![]()
Dit soort dingen maken is echt leuk of niet?
Mijn eerste embedded project waarbij we zelf de opdracht mochten verzinnen was in het vorige blok. Ik kwam niet verder dan een rijtje van 11 LEDjes en die dan op een bepaalde manier laten aan/uit gaan. Dus zeg maar knightrider stijl, en als je op een knopje drukt dan dansen de lichtjes op een andere manier. Vond dat al moeilijk genoeg![]()
Die opdracht was bedoeld om te leren omgaan met microcontrollers. Ik weet niet of we binnenkort weer zo een opdracht krijgen waarbij je zelf mag verzinnen wat je maakt, maar ik vind het wel leuk om dat te doen. Heb hier trouwens nog een 2x14 LCD schermpje liggen. Kan ik ook nog een keer mee spelen(is wel simpeler dan dat grafische ding wat jij hebt
)
Je moet nog een foto inleveren hollanderquote:Op zondag 6 maart 2005 19:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij moslims zit maar je gelooft of je gelooft niet.
Als je vergeet te bidden kan je dat toch alsnog inhalen later?Voor zover ik wat van de islam begrepen heb worden deze "zonden" je ook vergeven als je met vastentijd jezelf aan de regels houd en netjes mee doet.
Dan nog, het is "maar" een geloof, als jij in je hart weet dat je moslim bent ben je dat ook. Laat Hem maar oordelen op de dag die voor jou gepland staat of je hebt voldaan of niet. Als het goed is zal elke oprechte moslim die zijn geloof bij zich heeft gedragen en heeft gekoesterd beloond worden dus maak je niet druk.![]()
Ja natuurlijk maakt het niets uit als je het vergeet, maar je moet er wel op lettenquote:Op zondag 6 maart 2005 19:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij moslims zit maar je gelooft of je gelooft niet.
Als je vergeet te bidden kan je dat toch alsnog inhalen later?Voor zover ik wat van de islam begrepen heb worden deze "zonden" je ook vergeven als je met vastentijd jezelf aan de regels houd en netjes mee doet.
Hoe kan je dat nou zeggen? Je zegt net zelf, je gelooft. Of je gelooft niet. Wat ben je voor een gelovige als je de geboden en verboden van je geloof niet serieus neemtquote:{sub]Dan nog, het is "maar" een geloof, als jij in je hart weet dat je moslim bent ben je dat ook. Laat Hem maar oordelen op de dag die voor jou gepland staat of je hebt voldaan of niet. Als het goed is zal elke oprechte moslim die zijn geloof bij zich heeft gedragen en heeft gekoesterd beloond worden dus maak je niet druk.[/sub]
Nee nee nee Riet, voordat het weer helemaal verkeerd loopt, dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb daar geen moeite mee. Wie zegt dat ik het als aanval zie? Ouwehoeren is niet aanvallen... heb jij soms moeite met begrijpend lezen?
Dat andere gedeelte van Raus van dat ik waarschijnlijk geen routes meer ga verzorgen klinkt dan weer wel als de groote BS in de oren. vraag me af wie er dan iets probeerd om te eisen, jullie of ik
quote:[b]Op zondag 6 maart 2005 19:53 schreef Hoe kan je dat nou zeggen? Je zegt net zelf, je gelooft. Of je gelooft niet. Wat ben je voor een gelovige als je de geboden en verboden van je geloof niet serieus neemtDit is gewoon typisch een opmerking voor een ongelovige, het is 'maar' een geloof.
Kan ik me goed voorstellen Hichamquote:Op zondag 6 maart 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maakt het niets uit als je het vergeet, maar je moet er wel op lettenEn ik vind het makkelijker om dan gewoon niet te gaan, heb geen zin om een groep op te houden of om steeds rekening te houden met anderen. Kijk, als ik met mijn broertje ga toeren ofzo, dan bidden we allebei en dan is het veel makkelijker. Maar ik weet nu al uit ervaring als je met veel anderen gaat (die niet bidden) dat het dan lastig is om de boel te onderbreken ofzo. en het is gewoon minder prettig
Ok..quote:Op zondag 6 maart 2005 20:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee nee nee Riet, voordat het weer helemaal verkeerd loopt, dat bedoel ik niet.![]()
Met 'achterhaald' bedoel ik dat ik weet dat in het afgelopen jaar ook een aantal anderen meets hebben voorgereden. Niet alleen Rietvaerder dus. Ik weet niet hoe het daarvoor ging, maar ik heb het idee dat in het afgelopen jaar de verhouding tussen jou en anderen die voor hebben gereden ongeveer gelijk loopt. Daarmee klopt jouw MC Fok verhaal niet helemaal.
Met het komende jaar bedoel ik dat er inmiddels meer leden bij zin, c.q. bij komen, en dat er dan waarschijnlijk ook wel meer door anderen wordt voorgereden. Ik denk dat je anderen voor het hoofd stoot als je zegt dat jij meestal de meets voorrijdt. Dat was misschien zo (dat weet ik dus niet), maar ik denk dat dat al aan het veranderen is.
Dat is alles. Volgens mij klinkt dit niet als 'opeisen' of als 'Riet gaat dit jaar geen meets meer voorrijden'. En voor het geval dat je nog meer dingen zoekt of ziet, ik bedoel dus ook niet dat het niet leuk is als jij voorrijdt, ik bedoelde gewoon wat ik hiervoor uitleg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |