C'est le probleme de la vie. Ofzoquote:Op zondag 6 maart 2005 18:17 schreef Didiot het volgende:
[..]
Voor kleding kan je er goedkoop terecht. Motoren vallen idd wel mee, zijn niet echt goedkoper dan normaal...
Maak het dan..quote:Op zondag 6 maart 2005 18:16 schreef hicham het volgende:
Nee, eerst was een lijstje met namenNu is het een lijstje met motoren, waarbij achter de motor staat van wie die is snap je wel?
![]()
Die bodemprijzen zijn zoals al gezegd niet echt van toepassing op motoren. Bij kleding is dit ook alleen bij de dumpartikelen. Voor de rest van het spul is het voor de meeste verkopers gewoon een centrale verkoopdag. Het beste is ook om gericht te zoeken en van te voren op internet te kijken wat de prijzen normaal voor die producten zijn. Zelf heb ik vorig jaar op de beurs een nieuwe helm gekocht (voor 350, normale prijs >475) Hiervoor heb ik wel een tijdje lopen zoeken. Want de prijsvreschillen op de beurs zelf zijn ook al groot. Deze zaak bood de helm aan voor 350, terwijl ik hem ook diverse keren voor normale winkelprijs heb zien staan..quote:Op zondag 6 maart 2005 18:12 schreef Youssef het volgende:
Wat is nu het beste?Zondag naar de motorbeurs voor bodemprijzen of donderdag en/of wanneer het me uitkomt? Ws zal ik toch pas zondag echt kunnen dus, maar dan ga ik nog even langs de motoren, kan de kans dat ik daar een koopje vind natuurlijk niet laten varen
![]()
Donderdag als het eindelijk eens mooi weer wordt langs de zxr400
quote:Op zondag 6 maart 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga je nou nog naar de beurs vroeg ik ?
Dan moeten de vrouwen door de andere leden maar gewaardeerd worden dan hoeven ze niet zo te krabben.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik vond die eerste wel goed hoor, alleen uitkijken met de vrouwen hier, kunnen heel erg krabben zo te zien
quote:
Daarom doe ik deze opleiding ookquote:Kan je geld mee verdienen jongen
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Geen commentaar
Maare, gaat het ook echt werken?
quote:Op zondag 6 maart 2005 14:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wasmogen geen banden meer wisselen dus die
strategieen van vorige jaar kunnen niet meer.
![]()
Je moet nu zuinig met je banden omgaan, dus Schumi die achteraan start moet heel voorzichtig doen met die dingen.
"vroeger" kon je ze op rijden, even pitstopje en knallen weer..
Raar de de commentatoren dat nog niet gevisioniseerd hebben.![]()
Verder zit ik te kijken als raceliefhebber, en dan maakt het niet uit of er een 1 wieler rijdt of een driewieler.
Stiekempjes ben ik zelfs zelf aan het rijden, en voelen hoe de F1 auto door de bocht gaat.![]()
![]()
En ik kijk ook niet langer dan 5 minuten naar een Gixxer, terwijl sommigen er uren er naar kunnen kijken, en er zelfs nooit genoeg van kunnen krijgen.
![]()
![]()
![]()
Ik waardeer vrouwen zeer zekers welquote:Op zondag 6 maart 2005 19:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan moeten de vrouwen door de andere leden maar gewaardeerd worden dan hoeven ze niet zo te krabben.![]()
Ja, het is ook maar een grapje... gezien de relletjes somsquote:Op zondag 6 maart 2005 19:14 schreef Rausdouwer het volgende:
Riet, volgens mij ziet jouw opzet over de Fok MC er nu wel heel aardig uit.
Als ik het zeggen mag, dan vind ik alleen dat 'meestal' in '(meestal) gezellige leden' echt een anti-reclame. Ik geloof niet dat het motiveert om met de club mee te rijden.
Dat is net zoiets als die tv-reclame van een aardappelproduct. 'Deze aardappel komt misschien wel uit Kelpen'. Als de maker al niet eens weet waar de zooi vandaan komt, dan zou ik zoiets dus nooit kopen. Snap je 'm? Iedereen weet dat mensen ook wel eens een minder leuke bui hebben, maar het moet gewoon uitstralen dat dit een kei toffe club is.
quote:Op zondag 6 maart 2005 19:03 schreef ploderus het volgende:
Dit weekend redelijk wat tijd aan mijn schoolproject besteed. Resultaat:
opstartscherm![]()
[afbeelding]
tijdens rijden
[afbeelding]
let niet op de combinatie snelheid/toerental/versnelling
Voor diegenen die nog niet weten wat het moet gaan worden: een digitaal (grafisch) dashboard voor de motor. (Je moet wat en het levert 12 studiepuntjes op)
Komt nog een grote led-rij boven voor het toerental. Verder worden er nog status-leds toegevoegd voor de standaard dingen, zoals oliedruk, groot licht enz.
Verder komen er nog knoppen op om op het scherm dingen te kunnen veranderen.
De tweede foto geeft een mogelijke schermindeling weer. Lijkt dit jullie een handige indeling?
Hebben jullie hier op/aanmerkingen kritiekop? Verbeteringen? Toevoegingen?
Tell me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |