Vluchtwegen? Dan toch dezelfde vluchtwegen als voor Plo, Romius, Hicham en Youssef..quote:Op zondag 6 maart 2005 16:57 schreef ondeugend het volgende:
*blaat*
Ik had het niet eens tegen jouquote:Op zondag 6 maart 2005 17:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Over zwakteboden gesprokenkleuterschool gedrag.
Dus je wilt feedback van de users hier als het maar geen kritiek is ?
Als je geen reactie van mij wilt moet je ook niet op mijn posts terugkomen... C' est simple.
Ik wacht af....
Klaar !
Owww pardon !quote:Op zondag 6 maart 2005 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had het niet eens tegen jouzo makkelijk kom je er niet vanaf hoor
En ik met mn Bandit!!quote:Op zondag 6 maart 2005 17:47 schreef Didiot het volgende:
IK WIL RIJDEN MET M'N SV GVD
Zo, dat lucht op![]()
Namen kunnen mij niks schelen, motorpics welquote:Op zondag 6 maart 2005 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat maakt dat uit? Motoren zonder naam of motoren met naam? Mensen leggen toch de link naar iemand als ze de motor zien. Welke motoren wou jij er in vermelden dan?
Ja, mij ook niet. Maar welke motoren ga je erin zetten dan? Van wie? Anders krijg je daar ook weer gejank door...quote:Op zondag 6 maart 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Namen kunnen mij niks schelen, motorpics wel
Dat maakt het verschil
Iedereen die dat wil en zich als Fok!MC'er ziet. Sim-pelquote:Op zondag 6 maart 2005 17:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, mij ook niet. Maar welke motoren ga je erin zetten dan? Van wie? Anders krijg je daar ook weer gejank door...
Net zo ver als met de fiets hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 17:58 schreef Didiot het volgende:
Maar ja, dat is best wel weer een stuk rijden als je in Zuid Spanje zit
Ok doen we dat, als de rest dat ook wilt. Maar het probleem is dat de rest niet echt (zeg maar geen) feedback geeft... dan kan je ook niet iedereen naar hun zin maken. En als het voor de rest niet hoeft heb ik ook weinig trek om het te regelen...quote:Op zondag 6 maart 2005 17:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Iedereen die dat wil en zich als Fok!MC'er ziet. Sim-pel
Voor kleding kan je er goedkoop terecht. Motoren vallen idd wel mee, zijn niet echt goedkoper dan normaal...quote:Op zondag 6 maart 2005 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Die bodemprijzen op de beurs vallen wel mee hoor...
Ik vond die eerste wel goed hoor, alleen uitkijken met de vrouwen hier, kunnen heel erg krabben zo te zienquote:Op zondag 6 maart 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Moeten dr nou weer wel namen bij![]()
Dan heb je dus hetzelfde als eerst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |