Die hoerige icon van je zegt genoeg. Geen wonder dat je fan van die lichaamsversieringen bent. Volgens mij heeft nog nooit iemand om je innerlijk gegevenquote:Op zondag 6 maart 2005 01:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja dag ik zet mijn foto's niet op internet
Gelkkig dat je het zo sarcastisch zegtquote:
Ooit van zoiets als ''sarcasme'' gehoordquote:Op zondag 6 maart 2005 01:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Misschien als je het eerst bruin verft?
PI's zijn mijn specialiteit.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:23 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Gelkkig dat je het zo sarcastisch zegtEn dan met die avatar erbij ....
Mijn innerlijk is ook kutquote:Op zondag 6 maart 2005 01:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Die hoerige icon van je zegt genoeg. Geen wonder dat je fan van die lichaamsversieringen bent. Volgens mij heeft nog nooit iemand om je innerlijk gegeven.
Jochie...Ik heb geen piercing nodig om serieus genomen te worden. Of het beter staat weet jij niet, want je kent me niet en je weet niet hoe ik eruit zie of hoe het staat. De reden dat ik deze piercing heb is niet omdat ik serieuzer genomen wil worden, maar heeft voor mij een persoonlijke reden. Of ik dom ben? Ik heb de gelukkige beschikking over enige mate van intelligentie. Je manier van denken is bevooroordeeld en kortzichtig te noemen.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ben jij dom zeg. Kijk eens in de spiegel. Wordt je soms serieuzer genomen door die piercing? Staat het beter? Dacht het van niet!
Valt er wel wat te versieren dan?quote:
Voor jou nietquote:
Dat hoorde ik ook altijd bij Jerry Springer. Met zo'n slangennek-beweging en dan de uitspraak: "Don't judge me, because you don't know me". Meestal zeiden de grootste hoeren dat.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:24 schreef -Redhead- het volgende:
[..]
Jochie...Ik heb geen piercing nodig om serieus genomen te worden. Of het beter staat weet jij niet, want je kent me niet en je weet niet hoe ik eruit zie of hoe het staat. De reden dat ik deze piercing heb is niet omdat ik serieuzer genomen wil worden, maar heeft voor mij een persoonlijke reden. Of ik dom ben? Ik heb de gelukkige beschikking over enige mate van intelligentie. Je manier van denken is bevooroordeeld en kortzichtig te noemen.
Het gaat mij ook niet om jou, maar om de algemene zinquote:
Wat wil je hiermee suggereren?quote:Op zondag 6 maart 2005 01:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook altijd bij Jerry Springer. Met zo'n slangennek-beweging en dan de uitspraak: "Don't judge me, because you don't know me". Meestal zeiden de grootste hoeren dat.
Volgens mij wil de TS alleen maar kaalgeschoren vrouwen in tuinbroeken. Vrouwn á la Opzijquote:Op zondag 6 maart 2005 01:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Die hoerige icon van je zegt genoeg. Geen wonder dat je fan van die lichaamsversieringen bent. Volgens mij heeft nog nooit iemand om je innerlijk gegeven.
als je kut dan maar openingstijden heeft, de rest maakt toch niks uitquote:
ehm de meeste Fok!kers preferen kaal boven streepje hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 01:28 schreef Brunette het volgende:
Volgens mij wil de TS alleen maar kaalgeschoren vrouwen
dat je een hoer bent, blonde dollyquote:
Euhm, er niks mis met de Opzij. Ik bedoel: elke vrouw die weet wat ze wil, dat zelf wil bepalen, houdt van consensus, haar eigen keuzes wil maken, er een eigen mening op na houdt en die ook wil uiten en gaat voor gelijkwaardigheid een een gelijke bejegening t.o.v. mannen is feministisch ingesteld. Maar...feminisme is veelal een vies woord (althans zo ervaar ik het) dat impliceert dat je mannenhaatster zou zijn. Maar echt...dat heeft er niks mee te maken.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:28 schreef Brunette het volgende:
[..]
Volgens mij wil de TS alleen maar kaalgeschoren vrouwen in tuinbroeken. Vrouwn á la Opzij![]()
zo'n opmerking was wel te verwachten *zucht*quote:Op zondag 6 maart 2005 01:29 schreef Herald het volgende:
[..]
ehm de meeste Fok!kers preferen kaal boven streepje hoor
Oh...en nu? Tja...da's een nogal pathetisch oordeel. Meelijwekkend. Nee, niet voor moi.quote:
OMG, laat me raden, jij bent al zo vaak geneukt en wel de deur uitgesmeten door een man dat je nu maar een lelijke dikke pot bent geworden ( zo`n tuinbroekenTOR)quote:Op zondag 6 maart 2005 01:31 schreef -Redhead- het volgende:
[..]
Euhm, er niks mis met de Opzij. Ik bedoel: elke vrouw die weet wat ze wil, dat zelf wil bepalen, houdt van consensus, haar eigen keuzes wil maken, er een eigen mening op na houdt en die ook wil uiten en gaat voor gelijkwaardigheid een een gelijke bejegening t.o.v. mannen is feministisch ingesteld. Maar...feminisme is veelal een vies woord (althans zo ervaar ik het) dat impliceert dat je mannenhaatster zou zijn. Maar echt...dat heeft er niks mee te maken.
ik herzie m`n post, jij kunt je lichaam nog niet aan het leger des heils aanbiedenquote:Op zondag 6 maart 2005 01:33 schreef -Redhead- het volgende:
[..]
Oh...en nu? Tja...da's een nogal pathetisch oordeel. Meelijwekkend. Nee, niet voor moi.
Verkeerd geraden. Geen tuinbroeken, geen pot en niet de deur uit gesmeten. Of ik een eigen mening heb heb jij geen zak over te zeggen. Een mening vormen met verkeerde veronderstellingen wordt wel een hele trieste aangelegenheid natuurlijk. Maar jij bent zo zelfingenomen, dat je dat waarschijnlijk zelf niet eens ziet.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:35 schreef laffer het volgende:
[..]
OMG, laat me raden, jij bent al zo vaak geneukt en wel de deur uitgesmeten door een man dat je nu maar een lelijke dikke pot bent geworden ( zo`n tuinbroekenTOR)
en kom nou niet aanzetten dat je een eigen menig hebt want die heb je gewoon niet![]()
Natuurlijk. Mondje dicht, dan ben je lief en krijg je een snoepje. En als je je netjes gedraagt, dan mag je spelen in de zandbak.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:38 schreef laffer het volgende:
[..]
ik herzie m`n post, jij kunt je lichaam nog niet aan het leger des heils aanbieden![]()
zelfs australische dolle dingo`s lopen om jouw smerige verschijning heen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |