Dat wilde jij toch ook?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:39 schreef Brunette het volgende:
...omdat daar van die kindertjes bij stonden, die een hand of een ballon van hem wilden.
Hij had een enorme berenlulquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:55 schreef Alessandro het volgende:
Kun jij door zijn pak naar zijn kruis kijken???
Hij had zo'n opvallend broekje aanquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:55 schreef Alessandro het volgende:
Kun jij door zijn pak naar zijn kruis kijken???
jah maar daar zijn ze toch voor bedoeld of niet dan??quote:Op zondag 6 maart 2005 00:13 schreef Passione het volgende:
Vaak genoeg helaas, ik ben zo dom om die teksten (als die erop staan) op een shirt of trui te lezen bij meiden![]()
Idd, en als het staren toch iets te lang duurt dan zeg je gewoon dat je bril vergeten bent ofzowquote:Op zondag 6 maart 2005 00:15 schreef Brunette het volgende:
[..]
jah maar daar zijn ze toch voor bedoeld of niet dan??
Als je als meisje zo'n T-shirt aantrekt dan vraag je er toch ook om
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:48 schreef LePenseur het volgende:
[..]
dan zeg je gewoon dat je bril vergeten bent ofzow
Probleem is dat ik -6 heb, en mijn bril niet kán vergetenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:48 schreef LePenseur het volgende:
[..]
Idd, en als het staren toch iets te lang duurt dan zeg je gewoon dat je bril vergeten bent ofzow
Ik vond het niet erg hoor, je keek echt geil.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zat een keer vaag naar een klasgenoot van mij te staren terwijl ik aan iets anders dacht. toen riep mijn buurman: He wat zit je nou naar pim te staren vind je hem lekker ofzo?? (natuurlijk weer zo hard dat de halve klas kon meelachen.)
kom je wat tekort ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:27 schreef Miguel het volgende:
Het was een verdwaalde blik en het was redelijk genant... mijn 2 weken oude scooter voor 1500 euro in de prak rijden omdat ik naar een verschrikkelijk mooie dame zat te staren
Ik ga dan altijd heel uitgebreid alles hardop lezen, dan worden ze vaak enigszins rood op de wangetjes. Ach ja, vrouwen. Het zijn allemaal kuthoeren.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:15 schreef Brunette het volgende:
[..]
jah maar daar zijn ze toch voor bedoeld of niet dan??
Als je als meisje zo'n T-shirt aantrekt dan vraag je er toch ook om
Ik word wel moe van dat fluiten wat ze altijd doen. En die huwelijksaanzoeken, wat denk je nou zelf, hoer?quote:Op maandag 7 maart 2005 01:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die blikken raak je wel aan gewend. Gewoon niet op reageren. Of een handtekeningetje hier- en daar.
Toen ik vroeger nog met het OV moest, had ik daar wel last van ja. Ik miste regelmatig een trein of bus, omdat zo'n tienermeisje me weer zo nodig aan moest klampen met allerlei verzoekjes. Huwelijksaanzoeken heb ik in 't echt weinig gehad. Meestal staan die wat heftigere dingen in de brieven.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik word wel moe van dat fluiten wat ze altijd doen. En die huwelijksaanzoeken, wat denk je nou zelf, hoer?
Welke BN ben jij dan als ik vragen magquote:Op maandag 7 maart 2005 01:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Toen ik vroeger nog met het OV moest, had ik daar wel last van ja. Ik miste regelmatig een trein of bus, omdat zo'n tienermeisje me weer zo nodig aan moest klampen met allerlei verzoekjes. Huwelijksaanzoeken heb ik in 't echt weinig gehad. Meestal staan die wat heftigere dingen in de brieven.
Beetje onverstandig om dat hier neer te gaan zitten.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:42 schreef danni het volgende:
[..]
Welke BN ben jij dan als ik vragen mag??
(ben wel benieuwd)
Ik bedoel daar wel haar usericon mee hoorquote:Op maandag 7 maart 2005 01:47 schreef Brunette het volgende:
[..]
Je verwart mij verdomd veel met die schaap![]()
Ik ben ietsje ouder dan Raf.quote:
Ik hoop voor je dat je in je eigen sprookjes gelooft, maar het is voor mij toch wel erg zeker dat je helaas toch niet zo aantrekkelijk bent bij je doelgroep als je pretendeert te zijnquote:Op maandag 7 maart 2005 01:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die stempeltjes zijn toch wel een machtige uitvinding hè? Het lijkt net of ik zelf 'groetjes' heb geschreven.
Bij mij komt alles nu op een grote stapen. Ooit zal ik het wel een keer lezen, maar nu niet. Al die gebroken hartjes doen me toch wel een klein beetje wat.
Ik hoop voor je dat jij je kop niet stoot tegen dat bord wat ervoor hangt.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je in je eigen sprookjes gelooft, maar het is voor mij toch wel erg zeker dat je helaas toch niet zo aantrekkelijk bent bij je doelgroep als je pretendeert te zijn.
loooooooooooooooooooooooooooooooooooo0000000000000000000000000000l niet dusquote:Op maandag 7 maart 2005 01:41 schreef danni het volgende:
Er gaat weer -gemod- worden denk ik
Maar hey brunette, waarom mag hij dan altijd gratis?
Is ie een kennis van je ofzow? (ik haal dit zelf weg binnen de eerstvolgende kwartier )
quote:Op maandag 7 maart 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je in je eigen sprookjes gelooft, maar het is voor mij toch wel erg zeker dat je helaas toch niet zo aantrekkelijk bent bij je doelgroep als je pretendeert te zijn.
Misschien moet je eens de realiteit onder ogen komen, je bent hondslelijk en iedereen zou het liefst op je kotsen. Je eigen moeder houdt niet eens van je, en terecht.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat jij je kop niet stoot tegen dat bord wat ervoor hangt.
Hap jij ook in een stuk stront, want dat is het enige wat ik nog niet heb geprobeerd?quote:Op maandag 7 maart 2005 01:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Misschien moet je eens de realiteit onder ogen komen, je bent hondslelijk en iedereen zou het liefst op je kotsen. Je eigen moeder houdt niet eens van je, en terecht.
Nofi natuurlijk, want je moeder is een geweldige vrouw, maar het is onmogelijk om van zo'n kind te houden. Laat staan om er trots op te zijn!
Die zin past mooi in de context.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hap jij ook in een stuk stront, want dat is het enige wat ik nog niet heb geprobeerd?
Hehe, ja zo gaat het. Ik zal ze waarschijnlijk nooit allemaal lezen, want een groot gedeelte is de vernietiger al ingegaan (als 't goed is). Je moet je juist niet gek laten maken door die gebroken harten van die chicks. Er is namelijk niets aan te doen. Beter niet lezen.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die stempeltjes zijn toch wel een machtige uitvinding hè? Het lijkt net of ik zelf 'groetjes' heb geschreven.
Bij mij komt alles nu op een grote stapen. Ooit zal ik het wel een keer lezen, maar nu niet. Al die gebroken hartjes doen me toch wel een klein beetje wat.
Wie is het dan! wie is het dan!?quote:Op maandag 7 maart 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands, of Engels?quote:Op maandag 7 maart 2005 01:54 schreef danni het volgende:
[..]
Wie is het dan! wie is het dan!?
mail me ze id effe nitespeed (if you like)
(er gaat flink gemod worden.., ze slapen vast nog)
Daarom lees ik het nu ook niet. Binnen een paar jaar zal ik ook wel een grotere schredder aan moeten schaffen, ben ik bang. Voorlopig neem ik me voor om die dingen ooit eens in te kijken...quote:Op maandag 7 maart 2005 01:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hehe, ja zo gaat het. Ik zal ze waarschijnlijk nooit allemaal lezen, want een groot gedeelte is de vernietiger al ingegaan (als 't goed is). Je moet je juist niet gek laten maken door die gebroken harten van die chicks. Er is namelijk niets aan te doen. Beter niet lezen.
Ik baal wel een beetje van die strafport inmiddels. Als die desperate hoeren iets op willen sturen, wat ze ooit in de bilnaad getrokken heeft, moeten ze eens voldoende frankeren.![]()
Och gut zeg. Weer zo'n typetje dat de hele middag kleutertjes in de oren fluistert dat Sinterklaas niet bestaat.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kind, wat ben je dom.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:54 schreef danni het volgende:
[..]
Wie is het dan! wie is het dan!?
mail me ze id effe nitespeed (if you like)
(er gaat flink gemod worden.., ze slapen vast nog)
Probeer je niet zo in te likken.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Of je steekt gewoon de fik erin.
[14.gif]
Ik doe liever andere dingen met kleutertjes.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Och gut zeg. Weer zo'n typetje dat de hele middag kleutertjes in de oren fluistert dat Sinterklaas niet bestaat.
Haal eerst die grammaticale fout eens uit je ondertitel.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:57 schreef heiden6 het volgende:
Kind, wat ben je dom.
okay.. was vroeger erg verliefd op eenmeisje genaamd sandra v.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:53 schreef Sport_Life het volgende:
Ontopic maarweer??
K werd laatst in de sportschool ook door iemand gewezen op mijn "staargedrag", had het zelf niet eens door. Maar ik was dan ook super duf en erg moe
.
Die ondertitel bestaat uit drie woorden, dus wat lul je nou?quote:Op maandag 7 maart 2005 01:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Haal eerst die grammaticale fout eens uit je ondertitel.
quote:Op maandag 7 maart 2005 01:59 schreef danni het volgende:
[..]
okay.. was vorger erg verliefd op eenmeisje genaamd sandra v.
in de klas zat ze dus altijd schuin voor me (in de midden-carré ik in de buitenste)
Dus ik staar echt heel lang naar 'dr en heb het zelf niet door.
En als ze me betrapte dan keek ik snel weg. Dat kon dus 8 tot 10 keer herhalen
binnnen één lesuur!
Op een gegeven moment trok lerares Frans aan de bel. Hey! jij daar.. vetrel de hele klas es
wat jou zo erg fascineert aan dat meisje daar voor je ?
(De hele klas dus naar mij kijken en ik zeggen 'ja, ze is zo erg leuk om te zien'.. ja erg genant
voor mij En zij moest ook lachen.)
Ja hoor en jij weet wel wat humor is.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daarom lees ik het nu ook niet. Binnen een paar jaar zal ik ook wel een grotere schredder aan moeten schaffen, ben ik bang. Voorlopig neem ik me voor om die dingen ooit eens in te kijken...
Heerlijk, die retorische vragen.quote:
Over happen gesproken.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die ondertitel bestaat uit drie woorden, dus wat lul je nou?
Bemoei je gewoon even met je eigen dingetjes; ga in R&P janken of in B&H kwijlen.![]()
Sorry. Wil niet lullig doen, maar dat VALT niet uit te leggen.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:00 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja hoor en jij weet wel wat humor is.
De illusie van aandacht doet rare dingen met je, hè? Ik bedoelde gewoon een schredder, dat jij zo sneu bent om dat als username te kiezen is niet mijn probleem..quote:Op maandag 7 maart 2005 02:00 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja hoor en jij weet wel wat humor is.
Tja dat het in jou geval nou geen enkele kans had, hoeft nog niet te betekennen dat het voor een andere fokker ook een kansloze situatie is..quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 02:03 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Tja dat het in jou geval nou geen enkele kans had, hoeft nog niet te betekennen dat het voor een andere fokker ook een kansloze situatie is..![]()
![]()
Leuk he, al die Kastanova-wannabees!quote:Op maandag 7 maart 2005 02:05 schreef Brunette het volgende:
Hahahahah heeeeeeeerlijk dit
Oogjes dicht, snaveltjes toe.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:05 schreef Brunette het volgende:
Ow ?? zegt die dat ook dan???quote:Op maandag 7 maart 2005 02:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Leuk he, al die Kastanova-wannabees!.
Zit je met een dildo in je kont ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:05 schreef Brunette het volgende:
Voor dat soort opmerkingen moet een keer een centraal huillietopic komen.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Leuk he, al die Kastanova-wannabees!.
Volgens mij weet ze niet eens wat het is.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zit je met een dildo in je kont ofzo.![]()
Dan zou ik dat eens gauw visueel gaan onderbouwen, als ik jou was.![]()
Kont is 't gaatje wat 't verst weg zit.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze niet eens wat het is.
Nee laat ik dit maar verbaal gaan onderbouwen: het is heeeerlijk om te zien hoeveel 'vrienden' Heiden6 hier heeft.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zit je met een dildo in je kont ofzo.![]()
Dan zou ik dat eens gauw visueel gaan onderbouwen, als ik jou was.![]()
Maak dan ook gelijk een topic aan waar al die sukkels "met-zo'n-ongelofelijk-sociaal-leven" ook kunnen janken..quote:Op maandag 7 maart 2005 02:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voor dat soort opmerkingen moet een keer een centraal huillietopic komen.![]()
Niet iedereen is zo afhankelijk van het internet als jij, blondje.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:10 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee laat ik dit maar verbaal gaan onderbouwen: het is heeeerlijk om te zien hoeveel 'vrienden' Heiden6 hier heeft.
Dat las ik niet eens! Dat jij niet eens weet als sommige mensen een grap maken terwijl je zelf sarcastisch bezig bent. Of hopelijk geloof je zelf niet zelf wat je pretendeert te zijn.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De illusie van aandacht doet rare dingen met je, hè? Ik bedoelde gewoon een schredder, dat jij zo sneu bent om dat als username te kiezen is niet mijn probleem..
Schriftelijk bedoel je.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:10 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee laat ik dit maar verbaal gaan onderbouwen: het is heeeerlijk om te zien hoeveel 'vrienden' Heiden6 hier heeft.
Wat een uhhhuuuuum eer dat jij mij adviseertquote:Op maandag 7 maart 2005 02:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo afhankelijk van het internet als jij, blondje.
Ze zit vast hardop mee te lullen en te huilen.quote:
Ik ben het zowaar met je eens, gefeliciteerd.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrienden?
Vijanden?
Het is maar een fucking internetforum hoor, en niets is lekker dan na een dag gezeik wat random mensen afzeiken op een virtuele ontmoetingsplek.
Niets persoonlijks dus, en dat heeft geen ene reet met vrienden te maken.
quote:Op maandag 7 maart 2005 02:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrienden?
Vijanden?
Het is maar een fucking internetforum hoor, en niets is lekker dan na een dag gezeik wat random mensen afzeiken op een virtuele ontmoetingsplek.
Daarom bedoel ik ook ''virtuele vrienden en vijanden''quote:Op maandag 7 maart 2005 02:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrienden?
Vijanden?
een virtuele ontmoetingsplek.
M'n dag minuut is weer goed.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrienden?
Vijanden?
Ik vermaak me hier kostelijk als ik me even de tyfus verveel, en dat komt onder andere door gefrustreerde koters zoals jij, die een schijnbaar onuitputtelijke voorraad kuttopics weten te openen.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:13 schreef Brunette het volgende:
[..]
Wat een uhhhuuuuum eer dat jij mij adviseert
quote:Op maandag 7 maart 2005 02:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier kostelijk als ik me even de tyfus verveel, en dat komt onder andere door gefrustreerde koters zoals jij, die een schijnbaar onuitputtelijke voorraad kuttopics weten te openen.
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=brunette&order=relevance
oww lieve schat van waar die moeite tochquote:Op maandag 7 maart 2005 02:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=brunette&order=relevance
Mij kost het twintig seconden, geen twintig minuten. Het is voor mij lang niet zoveel moeite als het voor jou zou zijn.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
oww lieve schat van waar die moeite toch![]()
omdat jij blijft reagerenquote:Op maandag 7 maart 2005 02:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
oww lieve schat van waar die moeite toch![]()
Jij kan toch ook optyfen, of doodgaan?quote:
Hmmz, door spreken geschiedend, woordelijk, mondeling. Voor deze keer.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Schrift is ook een vorm van verbale communicatie.
Dat lukt me niet op commando en al helemaal niet bij mijn eigen toptics , dus wie moet hier optyfen???quote:Op maandag 7 maart 2005 02:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij kan toch ook optyfen, of doodgaan?
Jij.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:23 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dat lukt me niet op commando en al helemaal niet bij mijn eigen toptics , dus wie moet hier optyfen???![]()
We gaan ervan uit dat iedereen de nettiquette kent en toepast evenals de policy. Behandel/reageer gewoon met fatsoen zoals je zelf ook graag behandelt wordt of reacties krijgt. Val elkaar niet aan maar probeer elkaar te helpen. Beoordeel en veroordeel niet iemand op zijn geaardheid of levensstijl. Kortom probeer het gezellig te houden.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij kan toch ook optyfen, of doodgaan?
Tampons?quote:Op maandag 7 maart 2005 09:41 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Lekker ja..
Maargoed...
Was een keertje in een cafe waar ik nog nooit geweest was, moest ik naar de toilet.. dus ik vraag aan een barman: waar is hier de toilet ?
Dus ik loop "daar" het trappetje af, en loop zonder te denken gewoon een van de 2 deuren door.. Zie ik daar een groepje vrouwen staan, die "de boel" aan het opduwen waren...
ik stap naar binnen, zie ze staan..... en ik denk dat het echt heel stom eruit gezien heeft hoe ik stond te kijken :$ hihi
"Uuhhh.... Sorry.... "
En het kwam niet eens in je op om even de hulpende hand te bieden ?quote:Op maandag 7 maart 2005 09:41 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Lekker ja..
Maargoed...
Was een keertje in een cafe waar ik nog nooit geweest was, moest ik naar de toilet.. dus ik vraag aan een barman: waar is hier de toilet ?
Dus ik loop "daar" het trappetje af, en loop zonder te denken gewoon een van de 2 deuren door.. Zie ik daar een groepje vrouwen staan, die "de boel" aan het opduwen waren...
ik stap naar binnen, zie ze staan..... en ik denk dat het echt heel stom eruit gezien heeft hoe ik stond te kijken :$ hihi
"Uuhhh.... Sorry.... "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |