Och gut zeg. Weer zo'n typetje dat de hele middag kleutertjes in de oren fluistert dat Sinterklaas niet bestaat.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je in je eigen sprookjes gelooft, maar het is voor mij toch wel erg zeker dat je helaas toch niet zo aantrekkelijk bent bij je doelgroep als je pretendeert te zijn.
Kind, wat ben je dom.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:54 schreef danni het volgende:
[..]
Wie is het dan! wie is het dan!?
mail me ze id effe nitespeed (if you like)
(er gaat flink gemod worden.., ze slapen vast nog)
Probeer je niet zo in te likken.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Of je steekt gewoon de fik erin.
[14.gif]
Ik doe liever andere dingen met kleutertjes.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Och gut zeg. Weer zo'n typetje dat de hele middag kleutertjes in de oren fluistert dat Sinterklaas niet bestaat.
Haal eerst die grammaticale fout eens uit je ondertitel.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:57 schreef heiden6 het volgende:
Kind, wat ben je dom.
okay.. was vroeger erg verliefd op eenmeisje genaamd sandra v.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:53 schreef Sport_Life het volgende:
Ontopic maarweer??
K werd laatst in de sportschool ook door iemand gewezen op mijn "staargedrag", had het zelf niet eens door. Maar ik was dan ook super duf en erg moe
.
Die ondertitel bestaat uit drie woorden, dus wat lul je nou?quote:Op maandag 7 maart 2005 01:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Haal eerst die grammaticale fout eens uit je ondertitel.
quote:Op maandag 7 maart 2005 01:59 schreef danni het volgende:
[..]
okay.. was vorger erg verliefd op eenmeisje genaamd sandra v.
in de klas zat ze dus altijd schuin voor me (in de midden-carré ik in de buitenste)
Dus ik staar echt heel lang naar 'dr en heb het zelf niet door.
En als ze me betrapte dan keek ik snel weg. Dat kon dus 8 tot 10 keer herhalen
binnnen één lesuur!
Op een gegeven moment trok lerares Frans aan de bel. Hey! jij daar.. vetrel de hele klas es
wat jou zo erg fascineert aan dat meisje daar voor je ?
(De hele klas dus naar mij kijken en ik zeggen 'ja, ze is zo erg leuk om te zien'.. ja erg genant
voor mij En zij moest ook lachen.)
Ja hoor en jij weet wel wat humor is.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daarom lees ik het nu ook niet. Binnen een paar jaar zal ik ook wel een grotere schredder aan moeten schaffen, ben ik bang. Voorlopig neem ik me voor om die dingen ooit eens in te kijken...
Heerlijk, die retorische vragen.quote:
Over happen gesproken.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die ondertitel bestaat uit drie woorden, dus wat lul je nou?
Bemoei je gewoon even met je eigen dingetjes; ga in R&P janken of in B&H kwijlen.![]()
Sorry. Wil niet lullig doen, maar dat VALT niet uit te leggen.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:00 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja hoor en jij weet wel wat humor is.
De illusie van aandacht doet rare dingen met je, hè? Ik bedoelde gewoon een schredder, dat jij zo sneu bent om dat als username te kiezen is niet mijn probleem..quote:Op maandag 7 maart 2005 02:00 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja hoor en jij weet wel wat humor is.
Tja dat het in jou geval nou geen enkele kans had, hoeft nog niet te betekennen dat het voor een andere fokker ook een kansloze situatie is..quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 02:03 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Tja dat het in jou geval nou geen enkele kans had, hoeft nog niet te betekennen dat het voor een andere fokker ook een kansloze situatie is..![]()
![]()
Leuk he, al die Kastanova-wannabees!quote:Op maandag 7 maart 2005 02:05 schreef Brunette het volgende:
Hahahahah heeeeeeeerlijk dit
Oogjes dicht, snaveltjes toe.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:05 schreef Brunette het volgende:
Ow ?? zegt die dat ook dan???quote:Op maandag 7 maart 2005 02:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Leuk he, al die Kastanova-wannabees!.
Zit je met een dildo in je kont ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:05 schreef Brunette het volgende:
Voor dat soort opmerkingen moet een keer een centraal huillietopic komen.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Leuk he, al die Kastanova-wannabees!.
Volgens mij weet ze niet eens wat het is.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zit je met een dildo in je kont ofzo.![]()
Dan zou ik dat eens gauw visueel gaan onderbouwen, als ik jou was.![]()
Kont is 't gaatje wat 't verst weg zit.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze niet eens wat het is.
Nee laat ik dit maar verbaal gaan onderbouwen: het is heeeerlijk om te zien hoeveel 'vrienden' Heiden6 hier heeft.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zit je met een dildo in je kont ofzo.![]()
Dan zou ik dat eens gauw visueel gaan onderbouwen, als ik jou was.![]()
Maak dan ook gelijk een topic aan waar al die sukkels "met-zo'n-ongelofelijk-sociaal-leven" ook kunnen janken..quote:Op maandag 7 maart 2005 02:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voor dat soort opmerkingen moet een keer een centraal huillietopic komen.![]()
Niet iedereen is zo afhankelijk van het internet als jij, blondje.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:10 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee laat ik dit maar verbaal gaan onderbouwen: het is heeeerlijk om te zien hoeveel 'vrienden' Heiden6 hier heeft.
Dat las ik niet eens! Dat jij niet eens weet als sommige mensen een grap maken terwijl je zelf sarcastisch bezig bent. Of hopelijk geloof je zelf niet zelf wat je pretendeert te zijn.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De illusie van aandacht doet rare dingen met je, hè? Ik bedoelde gewoon een schredder, dat jij zo sneu bent om dat als username te kiezen is niet mijn probleem..
Schriftelijk bedoel je.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:10 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee laat ik dit maar verbaal gaan onderbouwen: het is heeeerlijk om te zien hoeveel 'vrienden' Heiden6 hier heeft.
Wat een uhhhuuuuum eer dat jij mij adviseertquote:Op maandag 7 maart 2005 02:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo afhankelijk van het internet als jij, blondje.
Ze zit vast hardop mee te lullen en te huilen.quote:
Ik ben het zowaar met je eens, gefeliciteerd.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrienden?
Vijanden?
Het is maar een fucking internetforum hoor, en niets is lekker dan na een dag gezeik wat random mensen afzeiken op een virtuele ontmoetingsplek.
Niets persoonlijks dus, en dat heeft geen ene reet met vrienden te maken.
quote:Op maandag 7 maart 2005 02:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrienden?
Vijanden?
Het is maar een fucking internetforum hoor, en niets is lekker dan na een dag gezeik wat random mensen afzeiken op een virtuele ontmoetingsplek.
Daarom bedoel ik ook ''virtuele vrienden en vijanden''quote:Op maandag 7 maart 2005 02:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrienden?
Vijanden?
een virtuele ontmoetingsplek.
M'n dag minuut is weer goed.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrienden?
Vijanden?
Ik vermaak me hier kostelijk als ik me even de tyfus verveel, en dat komt onder andere door gefrustreerde koters zoals jij, die een schijnbaar onuitputtelijke voorraad kuttopics weten te openen.quote:Op maandag 7 maart 2005 02:13 schreef Brunette het volgende:
[..]
Wat een uhhhuuuuum eer dat jij mij adviseert
quote:Op maandag 7 maart 2005 02:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier kostelijk als ik me even de tyfus verveel, en dat komt onder andere door gefrustreerde koters zoals jij, die een schijnbaar onuitputtelijke voorraad kuttopics weten te openen.
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=brunette&order=relevance
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |