kom op man, doe het voor onsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
3 details waar ik redelijk positief over ben. Ongeveer 1000 details waar ik redelijk negatief over ben. Maar die ga ik niet neerkalken.
Ja, echt hilarisch. De eerste keer vond ik het niet eens leuk, supervoorspelbaar. Maar weet iemand waar ze dat publiek vandaan halen? Gieten ze die eerst vol met bier en wietsmoke ofzo? Echt superenthousiast, ik snap niet waar ze die positiviteit vandaan halen. Bij die Normaal-act die totaal niet grappig was hoor je iedereen juichen en fluiten enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zelfs de 6de keer blijft de grap van Heerschop grappig. Hoe doet ie het toch.
Ik gok de ondertitelingquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Waarom was het liedje leuk? Totaal geen goede grap zat erin.
Nee, zelfs met dat was het totaal niet grappigquote:
Gelukkig zonder bert?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:08 schreef Huta het volgende:
Ik vond het best goed vandaag! Gelukkig zonder Bert! Een 7!
Het liedje was goed deze keer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Waarom was het liedje leuk? Totaal geen goede grap zat erin.
Jezus, kan je alleen maar aan politiek denken of zo? Probeer eens te ontspannen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een 2,5 voor de enige lachwekkende opmerking van Opstelten.
Nee, Heerschap was hilarisch met z'n 10 keer herhaalde drankjesact, en tolk-verkeerd-begrijpenquote:
Applausmachinequote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, echt hilarisch. De eerste keer vond ik het niet eens leuk, supervoorspelbaar. Maar weet iemand waar ze dat publiek vandaan halen? Gieten ze die eerst vol met bier en wietsmoke ofzo? Echt superenthousiast, ik snap niet waar ze die positiviteit vandaan halen. Bij die Normaal-act die totaal niet grappig was hoor je iedereen juichen en fluiten enzo
Mike Boddé kan beter andere dingen doen ...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:55 schreef rotskibo het volgende:
Zo, Ivo Opstelten wordt echt dramatisch slecht nagedaan.
Gedraag je ofzo.
Jaquote:
Ik heb ook liever Bert hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Heerschap was hilarisch met z'n 10 keer herhaalde drankjesact, en tolk-verkeerd-begrijpen.
Ja, dacht ik ook al door die smileyquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook al door die smiley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |