abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2005 @ 15:17:58 #126
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25396707
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:07 schreef BrauN het volgende:
En zo veranderde het 'Skv dissed nerds'-topic in een 'FOK! bashed Skv'-topic.

Dat maakt FOK! zo leuk hè, altijd onverwachte gebeurtenissen, enorm spannend enzo.
FOK! zit stikvol nerds, waaronder ik, dus ik had het wel verwacht.
  zondag 6 maart 2005 @ 15:18:57 #127
113396 Jett
áppel
pi_25396723
ik vind ze handig, ik ben tot nu toe wel elk jaar overgaan door hun
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zondag 6 maart 2005 @ 15:24:24 #128
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25396811
Nerd.... echt zo'n iets wat uit Amerika is over komen waaien.

Laat Amerika Amerika maar zijn
Era Vulgaris
pi_25396838
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:07 schreef BrauN het volgende:
En zo veranderde het 'Skv dissed nerds'-topic in een 'FOK! bashed Skv'-topic.

Dat maakt FOK! zo leuk hè, altijd onverwachte gebeurtenissen, enorm spannend enzo.
het is meer een 'skv dissed nerds topic maar komt er halverwege achter dat hij zelf gebasht word en gaat zichzelf nu bashen topic'
pi_25399527
we hebben dankzij SKV wel een nieuwe term erbij: breezah-nerd
Extremistisch gematigd.
  zondag 6 maart 2005 @ 18:39:59 #131
67670 Skv
Cynist.
pi_25399608
Zo zie je maar hoe een Topic, Echt een hele goeie toch nog leuk kan worden.
Ik verdenk sommige mensen die hier hebben gereageerd wel te voldoen aan de eisen uit de OP, maar dat terzijde.
Nieuwe termen zijn stoer.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_25399628
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:34 schreef P8 het volgende:
we hebben dankzij SKV wel een nieuwe term erbij: breezah-nerd
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 6 maart 2005 @ 18:42:12 #133
67670 Skv
Cynist.
pi_25399638
Jezelf bashen is stoer
  zondag 6 maart 2005 @ 18:46:19 #134
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25399703
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:42 schreef Skv het volgende:
Jezelf bashen is stoer
Bash je ook wel eens in het weekend, als je weer naar de bar gaat?
Ik kan het me wel voorstellen, als je die gouden ketting weer om je hals draagt.
  zondag 6 maart 2005 @ 18:48:01 #135
67670 Skv
Cynist.
pi_25399719
IK MAG NIET NAAR DE BAR!!!!111
  zondag 6 maart 2005 @ 18:51:51 #136
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25399770
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:48 schreef Skv het volgende:
IK MAG NIET NAAR DE BAR!!!!111
Waarom niet meer? Heb je in de darkroom iets gedaan wat niet door de beugel kon. Of was dat juist het probleem, je zat vast in de beugel ondanks dat je gewaarschuwd was door het personeel van de bar.
  zondag 6 maart 2005 @ 18:53:10 #137
36666 Furious
animalist.
pi_25399790
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:42 schreef Skv het volgende:
Jezelf bashen is stoer
Ram jezelf nu eens heel hard voor je oog dan.
Ik post om het posten.
  zondag 6 maart 2005 @ 19:01:07 #138
64244 ToYDoLL
sexy hunk
pi_25399900
Echt... als je gewoon uitgeluld bent, reageer dan niet, of zeg ff dat iedereen hier gelijk heeft, en dat je zielig bent, ipv allemaal zielige posts te maken over hoe rielekst je wel niet bent omdat je jezelf af zit te zeiken...
Time may change me.. But I can't change time
  zondag 6 maart 2005 @ 19:10:26 #139
30429 squEEKer
YEAH BABY YEAH
pi_25400026
nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische
vlak

Mja ik vind het dan alsnog een scheldwoord
http://news.groenelimonade.nl <-- al het nieuws bij elkaar
http://logs.groenelimonade.nl <-- de beste weblogs onder elkaar
pi_25400199
Ik heb nog nooit zo'n stereotype nerd in het echt gezien. En persoonlijk erger ik me meer aan mannen rond de dertig, veertig, die, gekleed in Mickey Mouse T-Shirt met zonnebril in discotheken of op Dance Valley staan te hossen.
pi_25400208
-

[ Bericht 99% gewijzigd door googoodoll op 06-03-2005 19:28:59 (dubbel) ]
  zondag 6 maart 2005 @ 19:41:04 #142
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_25400397

Laatste kans.....
  zondag 6 maart 2005 @ 19:46:21 #143
67670 Skv
Cynist.
pi_25400477
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:01 schreef ToYDoLL het volgende:
Echt... als je gewoon uitgeluld bent, reageer dan niet, of zeg ff dat iedereen hier gelijk heeft, en dat je zielig bent, ipv allemaal zielige posts te maken over hoe rielekst je wel niet bent omdat je jezelf af zit te zeiken...
Je moeder!
  zondag 6 maart 2005 @ 20:01:59 #144
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_25400711
Ik kan de TS heel goed begrijpen. Heb zelf een stiefzus die in de 5e van het gymnasium zit. Die griet zit werkelijk de hele dag keihard te leren, te leren en nog es te leren. Kijk, dat je moet leren voor school snap ik, dat moet iedereen. Maar deze idiote hoeveelheid is abnormaal. Komt ze thuis uit school, metéén door naar boven. Komt ze beneden voor het eten, wordt er de hele maaltijd lang over haar vakken, en toetsen en verschrikkelijke mede leerlingen gelult. Om van over je nek te gaan. Ze denkt trouwens ook alles beter te weten, en als ze een discussie met me verliest wordt ze kwaad. Walgelijk. Zij is zo'n type die leren en school belangrijker vind dan normale sociale contacten. En met normale sociale contacten bedoel ik niet van die walgelijke bekakte en verwijfde studenten typjes. Daar straks meer over. Ze is ook zo'n type dat arrogant tegen je doet en geen interesse in je toont als je niet aan de zelfde opleiding voldoet als zij. Nu heb ik gewoon lekker normaal MAVO gedaan, dus daar lijkt mij niks mis mee denk ik. Maargoed, zo'n type is m'n stiefzus dus. Een vrouwlijke nerd. En ik moet er mee in één huis wonen...

Goed, nu haar vrienden en vriendinnen. Ze zijn om te beginnen allemaal stront-lelijk. Het zijn allemaal van die studie-nerds. De jongetjes hebben allemaal een keurig net blouse-je aan met het kraagje tot halverwege hun nek helemaal dichtgeknoopt. Allemaal hebben ze blonde krulletjes tot net boven hun nek, en zo'n kots-neiging-wekkend pluizig baardje (jongetjes van 16 en 17 jaar hè!). En dan alleen onder het kinnetje. Allemaal van die stoffige blonde haartjes. En als klapper op de vuurpijl roken ze ook bijna allemaal (geloof het of niet) dunne sigaartjes. Ow, en nog iets verschrikkelijks; ze hebben allemaal zo'n bekakte "r" in hun spraak. Een Engelse "r" zeg maar. Walgelijk! En ze hebben ook altijd de neiging je te corrigeren als je iets verkeerd uitspreekt.

Nou dit soort types mogen van mij ontploffen, echt. Kijk dat je een hoge opleiding volgt en een hoge intelligentie hebt vind ik prima. Maar... daarom arrogant zijn en jezelf beter denken te vinden dan anderen, gaat er bij mij echt niet in. Nou en dat soort types komen dus regelmatig over de vloer hier... Die types vragen er echt om om keihard uitgelachen te worden. Ik heb ook regelmatig huilend van het lachen in de keuken gestaan met m'n moeder als het hele zooitje weer es op bezoek was in de huiskamer. Diep triest, inderdaad TS.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_25400784
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:01 schreef Erick1985 het volgende:
Ik kan de TS heel goed begrijpen. Heb zelf een stiefzus die in de 5e van het gymnasium zit. Die griet zit werkelijk de hele dag keihard te leren, te leren en nog es te leren. Kijk, dat je moet leren voor school snap ik, dat moet iedereen. Maar deze idiote hoeveelheid is abnormaal. Komt ze thuis uit school, metéén door naar boven. Komt ze beneden voor het eten, wordt er de hele maaltijd lang over haar vakken, en toetsen en verschrikkelijke mede leerlingen gelult. Om van over je nek te gaan. Ze denkt trouwens ook alles beter te weten, en als ze een discussie met me verliest wordt ze kwaad. Walgelijk. Zij is zo'n type die leren en school belangrijker vind dan normale sociale contacten. En met normale sociale contacten bedoel ik niet van die walgelijke bekakte en verwijfde studenten typjes. Daar straks meer over. Ze is ook zo'n type dat arrogant tegen je doet en geen interesse in je toont als je niet aan de zelfde opleiding voldoet als zij. Nu heb ik gewoon lekker normaal MAVO gedaan, dus daar lijkt mij niks mis mee denk ik. Maargoed, zo'n type is m'n stiefzus dus. Een vrouwlijke nerd. En ik moet er mee in één huis wonen...

Goed, nu haar vrienden en vriendinnen. Ze zijn om te beginnen allemaal stront-lelijk. Het zijn allemaal van die studie-nerds. De jongetjes hebben allemaal een keurig net blouse-je aan met het kraagje tot halverwege hun nek helemaal dichtgeknoopt. Allemaal hebben ze blonde krulletjes tot net boven hun nek, en zo'n kots-neiging-wekkend pluizig baardje (jongetjes van 16 en 17 jaar hè!). En dan alleen onder het kinnetje. Allemaal van die stoffige blonde haartjes. En als klapper op de vuurpijl roken ze ook bijna allemaal (geloof het of niet) dunne sigaartjes. Ow, en nog iets verschrikkelijks; ze hebben allemaal zo'n bekakte "r" in hun spraak. Een Engelse "r" zeg maar. Walgelijk! En ze hebben ook altijd de neiging je te corrigeren als je iets verkeerd uitspreekt.

Nou dit soort types mogen van mij ontploffen, echt. Kijk dat je een hoge opleiding volgt en een hoge intelligentie hebt vind ik prima. Maar... daarom arrogant zijn en jezelf beter denken te vinden dan anderen, gaat er bij mij echt niet in. Nou en dat soort types komen dus regelmatig over de vloer hier... Die types vragen er echt om om keihard uitgelachen te worden. Ik heb ook regelmatig huilend van het lachen in de keuken gestaan met m'n moeder als het hele zooitje weer es op bezoek was in de huiskamer. Diep triest, inderdaad TS.
Op zich ben ik het wel redelijk met je eens, maar ik vertrouw jouw oordeel niet helemaal omdat je een gefrustreerd, dom persoon bent en fan bent van Cher.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 6 maart 2005 @ 20:33:34 #146
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_25401054
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Op zich ben ik het wel redelijk met je eens, maar ik vertrouw jouw oordeel niet helemaal omdat je een gefrustreerd, dom persoon bent en fan bent van Cher.
O, dus omdat ik een fan van Cher ben, vertrouw je mijn mening niet en vind je dat ik een gefrustreerd en dom persoon ben. Nogal slechte mensenkennis heb je. Ik geloof ook niet dat wij elkaar persoonlijk kennen, dus ik snap niet hoe je erbij komt. Maargoed, je hebt me al vaker afgezeken in andere topics, dus wie is er nu een gefrustreerd en dom persoon?
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  zondag 6 maart 2005 @ 20:56:05 #147
36666 Furious
animalist.
pi_25401404
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:41 schreef SilverSpirit het volgende:
[afbeelding]

Wat na je me aap!
Ik post om het posten.
  zondag 6 maart 2005 @ 21:10:09 #148
104022 JasperE
daar is de kont
pi_25401603
wortelbroeken
gezellig!
pi_25401677
Volgens woordenboek:
nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  zondag 6 maart 2005 @ 21:19:26 #150
104022 JasperE
daar is de kont
pi_25401766
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:32 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]

Ben ik hier nu de enige die de avatar van TS ontzettend gay vindt ?
gezellig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')