quote:Op zondag 6 maart 2005 04:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[afbeelding]
De pot verwijt de ketel, lijkt me
UIt fotoboek van TS
quote:Op zondag 6 maart 2005 04:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[afbeelding]
UIt fotoboek van TS
Ik voel me ook een beetje schuldig dat ik nu pas kan slapen...maar dat wil niet zeggen dat ik een nerd ben, ik heb enkel een verstoord bioritme (welke na een week goed op orde geweest weer naar de klote is) door een paar feestjes van afgelopen dagenquote:Op zondag 6 maart 2005 04:57 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt dat 'nerds' in noorwegen het best tot hun recht komen. daar is het nl best cool als nerd.
ehmmm ok...what's the catch?quote:Op zondag 6 maart 2005 04:59 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Ik voel me ook een beetje schuldig dat ik nu pas kan slapen...maar dat wil niet zeggen dat ik een nerd ben, ik heb enkel een verstoord bioritme (welke na een week goed op orde geweest weer naar de klote is) door een paar feestjes van afgelopen dagen![]()
Truste!
dat zijn pas nerdsquote:Op zondag 6 maart 2005 04:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[afbeelding]
UIt fotoboek van TS
Dat is mn av niet eens, mafkeesquote:Op zondag 6 maart 2005 11:32 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]
Ben ik hier nu de enige die de avatar van TS ontzettend gay vindt ?
Bleh good charlotte.quote:Op zondag 6 maart 2005 03:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zij noemt haar ook lelijk : http://www.sugababes.nl/Young*Hopeless
Nou ik vind haar nou ook niet echt heel knap hoor
ondertussen heb jij ook een bikkemsberg avatar net zoals de vest van de TS. dus je loopt net zo te pimpen met merkkleding. trouwens als je er goed bij voelt, who cares a fuck?quote:
Nee.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren in de bar, nog leuke jongens tegen gekomen?
quote:Op zondag 6 maart 2005 12:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren in de bar, nog leuke jongens tegen gekomen?
Teveel breezers op gisterquote:
FOK! zit stikvol nerds, waaronder ik, dus ik had het wel verwacht.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:07 schreef BrauN het volgende:
En zo veranderde het 'Skv dissed nerds'-topic in een 'FOK! bashed Skv'-topic.
Dat maakt FOK! zo leuk hè, altijd onverwachte gebeurtenissen, enorm spannend enzo.
het is meer een 'skv dissed nerds topic maar komt er halverwege achter dat hij zelf gebasht word en gaat zichzelf nu bashen topic'quote:Op zondag 6 maart 2005 15:07 schreef BrauN het volgende:
En zo veranderde het 'Skv dissed nerds'-topic in een 'FOK! bashed Skv'-topic.
Dat maakt FOK! zo leuk hè, altijd onverwachte gebeurtenissen, enorm spannend enzo.
quote:Op zondag 6 maart 2005 18:34 schreef P8 het volgende:
we hebben dankzij SKV wel een nieuwe term erbij: breezah-nerd
Bash je ook wel eens in het weekend, als je weer naar de bar gaat?quote:
Waarom niet meer? Heb je in de darkroom iets gedaan wat niet door de beugel kon. Of was dat juist het probleem, je zat vast in de beugel ondanks dat je gewaarschuwd was door het personeel van de bar.quote:
Je moeder!quote:Op zondag 6 maart 2005 19:01 schreef ToYDoLL het volgende:
Echt... als je gewoon uitgeluld bent, reageer dan niet, of zeg ff dat iedereen hier gelijk heeft, en dat je zielig bent, ipv allemaal zielige posts te maken over hoe rielekst je wel niet bent omdat je jezelf af zit te zeiken...
Op zich ben ik het wel redelijk met je eens, maar ik vertrouw jouw oordeel niet helemaal omdat je een gefrustreerd, dom persoon bent en fan bent van Cher.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:01 schreef Erick1985 het volgende:
Ik kan de TS heel goed begrijpen. Heb zelf een stiefzus die in de 5e van het gymnasium zit. Die griet zit werkelijk de hele dag keihard te leren, te leren en nog es te leren. Kijk, dat je moet leren voor school snap ik, dat moet iedereen. Maar deze idiote hoeveelheid is abnormaal. Komt ze thuis uit school, metéén door naar boven. Komt ze beneden voor het eten, wordt er de hele maaltijd lang over haar vakken, en toetsen en verschrikkelijke mede leerlingen gelult. Om van over je nek te gaan. Ze denkt trouwens ook alles beter te weten, en als ze een discussie met me verliest wordt ze kwaad. Walgelijk. Zij is zo'n type die leren en school belangrijker vind dan normale sociale contacten. En met normale sociale contacten bedoel ik niet van die walgelijke bekakte en verwijfde studenten typjes. Daar straks meer over. Ze is ook zo'n type dat arrogant tegen je doet en geen interesse in je toont als je niet aan de zelfde opleiding voldoet als zij. Nu heb ik gewoon lekker normaal MAVO gedaan, dus daar lijkt mij niks mis mee denk ik. Maargoed, zo'n type is m'n stiefzus dus. Een vrouwlijke nerd. En ik moet er mee in één huis wonen...
Goed, nu haar vrienden en vriendinnen. Ze zijn om te beginnen allemaal stront-lelijk. Het zijn allemaal van die studie-nerds. De jongetjes hebben allemaal een keurig net blouse-je aan met het kraagje tot halverwege hun nek helemaal dichtgeknoopt. Allemaal hebben ze blonde krulletjes tot net boven hun nek, en zo'n kots-neiging-wekkend pluizig baardje (jongetjes van 16 en 17 jaar hè!). En dan alleen onder het kinnetje. Allemaal van die stoffige blonde haartjes. En als klapper op de vuurpijl roken ze ook bijna allemaal (geloof het of niet) dunne sigaartjes. Ow, en nog iets verschrikkelijks; ze hebben allemaal zo'n bekakte "r" in hun spraak. Een Engelse "r" zeg maar. Walgelijk! En ze hebben ook altijd de neiging je te corrigeren als je iets verkeerd uitspreekt.
Nou dit soort types mogen van mij ontploffen, echt. Kijk dat je een hoge opleiding volgt en een hoge intelligentie hebt vind ik prima. Maar... daarom arrogant zijn en jezelf beter denken te vinden dan anderen, gaat er bij mij echt niet in. Nou en dat soort types komen dus regelmatig over de vloer hier... Die types vragen er echt om om keihard uitgelachen te worden. Ik heb ook regelmatig huilend van het lachen in de keuken gestaan met m'n moeder als het hele zooitje weer es op bezoek was in de huiskamer. Diep triest, inderdaad TS.
O, dus omdat ik een fan van Cher ben, vertrouw je mijn mening niet en vind je dat ik een gefrustreerd en dom persoon ben. Nogal slechte mensenkennis heb je. Ik geloof ook niet dat wij elkaar persoonlijk kennen, dus ik snap niet hoe je erbij komt. Maargoed, je hebt me al vaker afgezeken in andere topics, dus wie is er nu een gefrustreerd en dom persoon?quote:Op zondag 6 maart 2005 20:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Op zich ben ik het wel redelijk met je eens, maar ik vertrouw jouw oordeel niet helemaal omdat je een gefrustreerd, dom persoon bent en fan bent van Cher.![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 11:32 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]
Ben ik hier nu de enige die de avatar van TS ontzettend gay vindt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |