je heb daar indd wel een heel fout overhemd aan...quote:
Over een jaar of tien mogen ze zich gelukkig prijzen als ze m'n schoenen schoon mogen maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:18 schreef teknomist het volgende:
En over tien jaar hebben al deze nerds goede banen en lachen ze je vierkant uit.
Ik probeer een trend te zetten in het nerd-wereldje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:19 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
je heb daar indd wel een heel fout overhemd aan...
hoort dat ook bij het nerd outfit?
Maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:21 schreef BrauN het volgende:
Goed topic.
Maar overdrijf niet zo, de types die jij beschrijft komen in de film voor ja.
Ik bedoel, ik heb heus geen brilletje ofzo hoor.
foto'squote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar.
Ik heb ze op school zitten
Precies zo!!
aaah daar is er eentje!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:29 schreef FoXje het volgende:
Nicht
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:29 schreef FoXje het volgende:
Nicht
Nerds maken geen ruzie, net als de smurfen. Ze zijn bang voor conflicten. Ze hebben echter wel een pikorde, gebaseerd op technische kennis.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:29 schreef P8 het volgende:
SKV, respect voor deze handleiding van: "herken-de-nerd-in-11-stappen"
maar wat mij ook opvalt aan dit soort is dat het op een geheel eigen manier ruzie maakt en elkaar probeert te verstoten van de "hoogste" plek in hun pik-orde op een geheel eigenzinnige wijze
Ik heb geen vleugje breezah over mequote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:35 schreef P8 het volgende:
jammer dat je een vleugje breezah over je heen hebt, anders had ik je misschien wel gemogen
nee nee, zeker niet. nerds onderling hebben wel degelijk een pikorde, maar slechts zelden is dat zichtbaar. het is een mooi en zeldzaam verschijnsel.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:39 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nerds maken geen ruzie, net als de smurfen. Ze zijn bang voor conflicten. Ze hebben echter wel een pikorde, gebaseerd op technische kennis.
Bullshit. Wel eens op tweakers.net gekeken? Nerds kunnen onderling geweldige vetes uitvechten. Met andere mensen beginnen ze daar liever niet aan, omdat a) nerds daar vaak de sociale behendigheid niet voor hebben en b) nerds erg gevoelig zijn voor sociale uitsluiting.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:39 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nerds maken geen ruzie, net als de smurfen. Ze zijn bang voor conflicten.
De namen van de foto's uit mijn fotoboek dienen dan ook met een vette knipoog genomen te worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:51 schreef ToYDoLL het volgende:
mm een vleugje ? zeg maar heel veel... foto's betitelen met WePKeM!¡! DuSH ! komt nogal BReeZaH op mij over... idee voor een volgend topic ? Maja, over het algemeen zien 'nerds' er wel err... nogal vreemd uit, maar ik heb er geen last van... Ik bedoel, praten doen ze niet... Maar de film Revenge of the Nerds zal wel een jeugdtrauma van je zijn ofzo.. Werd je vroeger gepest ?
Waar heb jíj het nou weer over dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:01 schreef -Angel- het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die hun shirt half open hebben hangen, zodat je ziet dat ze een nep glimmende gouden ketting dragen.
Wat die mensen toch bezielt. Verlangen ze gewoon terug naar de jaren '80, of is dit gewoon een expressie van hun homoseksualiteit? George Michael had volgens mij voordat hij uit de kast kwam ook altijd van die gouden kettingen met een kruis eraan om zijn hals hangen.
Misshien is het wel een goed idee om hierover een topic te openen. Met diverse foto's als voorbeeld.
DAT HEB JE WEL MAN!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:21 schreef BrauN het volgende:
Goed topic.
Maar overdrijf niet zo, de types die jij beschrijft komen in de film voor ja.
Ik bedoel, ik heb heus geen brilletje ofzo hoor.
HAHAHHAhahahaHAHhaHAhAhAAHhH!!!!!!11quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:17 schreef rotskibo het volgende:
1 voordeel van nerds: ze pimpen niet met neppe merkkleding...
In tegenstelling tot jou
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:17 schreef rotskibo het volgende:
1 voordeel van nerds: ze pimpen niet met neppe merkkleding...
In tegenstelling tot jou
Plaatsen van een userfoto. Mag niet hè, stout ventje. Ook al wil je daarmee de lachers op je hand halen.quote:
Net als de meisjes uit je klas?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:07 schreef Skv het volgende:
[..]
De namen van de foto's uit mijn fotoboek dienen dan ook met een vette knipoog genomen te worden.
Dat is geen excuus.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:26 schreef mic_forever het volgende:
Balhaar, die had hij toch al zelf gepost !
http://www.marktplaats.nl(...)3DBikkembergs%2Bvest_O-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |