quote:Op zondag 6 maart 2005 04:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[afbeelding]
De pot verwijt de ketel, lijkt me
UIt fotoboek van TS
quote:Op zondag 6 maart 2005 04:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[afbeelding]
UIt fotoboek van TS
Ik voel me ook een beetje schuldig dat ik nu pas kan slapen...maar dat wil niet zeggen dat ik een nerd ben, ik heb enkel een verstoord bioritme (welke na een week goed op orde geweest weer naar de klote is) door een paar feestjes van afgelopen dagenquote:Op zondag 6 maart 2005 04:57 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt dat 'nerds' in noorwegen het best tot hun recht komen. daar is het nl best cool als nerd.
ehmmm ok...what's the catch?quote:Op zondag 6 maart 2005 04:59 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Ik voel me ook een beetje schuldig dat ik nu pas kan slapen...maar dat wil niet zeggen dat ik een nerd ben, ik heb enkel een verstoord bioritme (welke na een week goed op orde geweest weer naar de klote is) door een paar feestjes van afgelopen dagen![]()
Truste!
dat zijn pas nerdsquote:Op zondag 6 maart 2005 04:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[afbeelding]
UIt fotoboek van TS
Dat is mn av niet eens, mafkeesquote:Op zondag 6 maart 2005 11:32 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]
Ben ik hier nu de enige die de avatar van TS ontzettend gay vindt ?
Bleh good charlotte.quote:Op zondag 6 maart 2005 03:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zij noemt haar ook lelijk : http://www.sugababes.nl/Young*Hopeless
Nou ik vind haar nou ook niet echt heel knap hoor
ondertussen heb jij ook een bikkemsberg avatar net zoals de vest van de TS. dus je loopt net zo te pimpen met merkkleding. trouwens als je er goed bij voelt, who cares a fuck?quote:
Nee.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren in de bar, nog leuke jongens tegen gekomen?
quote:Op zondag 6 maart 2005 12:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren in de bar, nog leuke jongens tegen gekomen?
Teveel breezers op gisterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |