quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Frits is fan, dat kan niet missen.
En alle neuzen staan nu wel dezelfde kant op!

Ach man, die Heilige Marco kijkt niet verder dan zijn neus lang is!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Frits is fan, dat kan niet missen.
En alle neuzen staan nu wel dezelfde kant op!

De definitie international vervaagtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Danny Mathijssen vind ik geen international, Diego.

quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van der Sar
Van Bronckhorst
Boularouz
Mathijssen
Krompkamp
Cocu
Van Bommel
Landzaat
Robben
Van Nistelrooy
Kuyt
Bank:
Timmer
Bouma
Ooyer
Sneijder
Makaay
Castelen

Ik vind het ook raar hoor, wel mooi voor hun, ze vallen echt met hun neus in de boterquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hives vertel eens hoe vaak Maduro en Babel al gespeeld hebben en of ze aan het criteria voldoen van San Marco: “regelmatig spelen bij je club“

Qua talent zijn ze absoluut het neusje van de zalm.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar hoor, wel mooi voor hun, ze vallen echt met hun neus in de boter

Lijkt me off-topic.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Frits zal ik dan maar terugkomen op de mislukte Mandy van FC Utrecht?

ik heb mijn mening over de selectie van Maduro al gegevenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hives vertel eens hoe vaak Maduro en Babel al gespeeld hebben en of ze aan het criteria voldoen van San Marco: “regelmatig spelen bij je club“

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |