quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Frits is fan, dat kan niet missen.
En alle neuzen staan nu wel dezelfde kant op!
Ach man, die Heilige Marco kijkt niet verder dan zijn neus lang is!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Frits is fan, dat kan niet missen.
En alle neuzen staan nu wel dezelfde kant op!
De definitie international vervaagtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Danny Mathijssen vind ik geen international, Diego.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van der Sar
Van Bronckhorst
Boularouz
Mathijssen
Krompkamp
Cocu
Van Bommel
Landzaat
Robben
Van Nistelrooy
Kuyt
Bank:
Timmer
Bouma
Ooyer
Sneijder
Makaay
Castelen
Ik vind het ook raar hoor, wel mooi voor hun, ze vallen echt met hun neus in de boterquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hives vertel eens hoe vaak Maduro en Babel al gespeeld hebben en of ze aan het criteria voldoen van San Marco: “regelmatig spelen bij je club“
Qua talent zijn ze absoluut het neusje van de zalm.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar hoor, wel mooi voor hun, ze vallen echt met hun neus in de boter
Lijkt me off-topic.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Frits zal ik dan maar terugkomen op de mislukte Mandy van FC Utrecht?
ik heb mijn mening over de selectie van Maduro al gegevenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hives vertel eens hoe vaak Maduro en Babel al gespeeld hebben en of ze aan het criteria voldoen van San Marco: “regelmatig spelen bij je club“
Heeft ie ooit ook maar bij de voorselectie van Marco gezeten dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me niet
waarom noem je hem dan een neus?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
.
Van der Sar is overigens niet opgeleid door PSV, net als Van Basten dat ook niet is![]()
![]()
![]()
Dan mag de A1 van PSV automatisch meedoen, bedoel je?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:18 schreef Suijk het volgende:
Even voor de duidelijkheid.
Als je goed genoeg bent voor Ajax 1, ben je automatisch ook goed genoeg voor het Nederlands elftal.
Dat staat er toch niet?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan mag de A1 van PSV automatisch meedoen, bedoel je?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:12 schreef Stpan het volgende:
Bij deze start ik de slogan: Davids op de bank bij Inter = Wereldkampioen na de volgende winter.
Plus Ooijer, Castelen en van Galen nogquote:Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef Radegast het volgende:
Als ik Marco van Basten was zou ik alle Ajacieden afbellen, en meteen Seedorf, Davids, Kluivert en Van Persie oproepen.
![]()
Castelen en Van Persie ook.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:49 schreef SCH het volgende:
Ugur zou de doorslag kunnen geven, als je hem vandaag weer zag
Inderdaad, die Meerdink is gewoon een leuke schakel in het elftal van Co. Maar welke specifieke kwaliteiten Meerdink heeft is mij nog niet geheel duidelijk. Vechtlust, een behoorlijk schot en soms een redelijke assist. Maar een echte rechtsbuiten is het niet, imo.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Voor een matige voetballer wel ja...
Phililp, als je geblesseerd bent, doe maar rustig, ik stel Hedwiges wel opquote:Op zondag 20 maart 2005 22:00 schreef JaWi het volgende:
Marco weet toch ook wel dat er eerst wat meer onderzoek voor nodig is.
Ik vraag me af of dat de reden was.
Idd, heeft ie alvast een smoes klaarstaanquote:Op zondag 20 maart 2005 22:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Phililp, als je geblesseerd bent, doe maar rustig, ik stel Hedwiges wel op
Dat hoeft ook niet, hij kan een goede rechterkant vormen met Kromkamp. Echte rechtsbuitens (actie, achterlijn halen, voorin blijven staan bij een tegenaanval) heeft Nederland mijnsinziens niet veel aan. Meerdink is goed allround en daarom dus erg goed bruikbaar.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:25 schreef Stpan het volgende:
[..]
Inderdaad, die Meerdink is gewoon een leuke schakel in het elftal van Co. Maar welke specifieke kwaliteiten Meerdink heeft is mij nog niet geheel duidelijk. Vechtlust, een behoorlijk schot en soms een redelijke assist. Maar een echte rechtsbuiten is het niet, imo.
Als ie dat niet doet, maakt ie zichzelf direct ultiem belachelijk ja.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
Hij zal Meerdink toch wel gebruiken, gezien zijn argumentatie die te selecteren?
Hij heeft 2 maal in het eerste van AJax gespeeldquote:Op zondag 20 maart 2005 22:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, heeft ie alvast een smoes klaarstaan
al onze gearriveerde vedetten hebben ook al bewezen de natie niet te kunnen redden.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:03 schreef Stpan het volgende:
De basis-11 zal redelijk voordehand liggend zijn. Alleen Davids mis ik echt, en Ooijer een beetje. Maar die bankWe staan 1-0 achter, Babel komt de natie redden?
Onderleiding van de zwaar ervaren Maduro zal een 1-0 voorsprong rustig en professioneeel worden uitgespeeld?
quote:Op maandag 21 maart 2005 13:03 schreef Stpan het volgende:
De basis-11 zal redelijk voordehand liggend zijn. Alleen Davids mis ik echt, en Ooijer een beetje. Maar die bankWe staan 1-0 achter, Babel komt de natie redden?
Onderleiding van de zwaar ervaren Maduro zal een 1-0 voorsprong rustig en professioneeel worden uitgespeeld?
Ik noem Kuyt, Kromkamp en Matthijsen geen gearriveerde vedetten, maar wel redelijk voordehand liggende keuzes.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
al onze gearriveerde vedetten hebben ook al bewezen de natie niet te kunnen redden.
Kromkamp vind ik niet echt begrijpelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:51 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik noem Kuyt, Kromkamp en Matthijsen geen gearriveerde vedetten, maar wel redelijk voordehand liggende keuzes.
Makaay had ie inderdaad gewoon mee moeten nemen, maar Huntelaar is nou ook niet echt in vorm ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Onbegrijpelijk dat ie dan Babel neemt en geen Huntelaar of John, of gewoon Makaay,
Die komt er wel weer bij.quote:Wat zal Yildirim blij zijn dat ie voor Oranje heeft gekozen ipv Turkije, als nu ene simpele boerenlul hem al voor gaat, die blijft dus gewoon op 1 staan en zal nooit meer voor Turkije kunnen voetballen.
denk het ook. maar hij moet hem sowieso niet selecteren omdat hij voor nederland heeft gekozen, als hij geselecteerd wordt moet het zijn omdat hij goed speelt.quote:
Heitinga, Van der Vaart en Sneijder spelen ook niet goed en zitten er wel bij.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk het ook. maar hij moet hem sowieso niet selecteren omdat hij voor nederland heeft gekozen, als hij geselecteerd wordt moet het zijn omdat hij goed speelt.
Makaay is net 1 wedstrijd terug van een blessure (oke Robben ook maar toch)quote:Op maandag 21 maart 2005 14:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Makaay had ie inderdaad gewoon mee moeten nemen, maar Huntelaar is nou ook niet echt in vorm ofzo.
Makaay die net terug is van een blessure is natuurlijk nog steeds 10 x beter dan een Babel.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:37 schreef Suijk het volgende:
Robben is buitenklasse (ook bewezen in oranje) en Makaay niet. Ik snap wat dat betreft zijn redenatie wel om die thuis te laten.
dat is volgens mij vooral met het oog op de toekomst.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Heitinga, Van der Vaart en Sneijder spelen ook niet goed en zitten er wel bij.
Dat dan weer wel natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Makaay die net terug is van een blessure is natuurlijk nog steeds 10 x beter dan een Babel.
Dan had hij Yildirim of Castelen ook moeten selecteren.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is volgens mij vooral met het oog op de toekomst.
door hun spel kan het iig niet komen![]()
1 van die 2 had hij zeker moeten selecteren ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan had hij Yildirim of Castelen ook moeten selecteren.
Meerdink is in het systeem van papa Co bruikbaar, als ie zijn taak kan doen. Zonder papa Co snapt ie er niet veel van.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, hij kan een goede rechterkant vormen met Kromkamp. Echte rechtsbuitens (actie, achterlijn halen, voorin blijven staan bij een tegenaanval) heeft Nederland mijnsinziens niet veel aan. Meerdink is goed allround en daarom dus erg goed bruikbaar.
Dus je bedoelt te zeggen dat Co een wereldtrainer is, die zelfs een middelmatige werker als Meerdink aan het voetballen krijgt?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meerdink is in het systeem van papa Co bruikbaar, als ie zijn taak kan doen. Zonder papa Co snapt ie er niet veel van.
Die had hij juist moeten selecteren ja, en niet zo laten vallen terwijl ze beter spelen dan elke opgeroepen neus.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan had hij Yildirim of Castelen ook moeten selecteren.
En nog steeds maakt ie een factor 2 meer doelpunten dan willekeurig welke speler uit IJdorp en voor z'n aantal assist geldt hetzelfde.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Castelen was z'n plaats kwijt bij Feijenoord.Heeft maanden lang geen deuk in een pakje zachte boter getrapt.
Ja hij scoort er lustig oplosquote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
En nog steeds maakt ie een factor 2 meer doelpunten dan willekeurig welke speler uit IJdorp en voor z'n aantal assist geldt hetzelfde.
Net als Van der Vaart bedoel je.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Castelen was z'n plaats kwijt bij Feijenoord.Heeft maanden lang geen deuk in een pakje zachte boter getrapt.
Die hoort er ook niet bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |