Nee joh, Romeo is exit!!!!! Toch.... toch??quote:Op maandag 7 maart 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze Romeo nog aan Julia gaan proberen te koppelen...
?quote:Op maandag 7 maart 2005 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Wat is die Marjolijn een lekker wijf, zeg!!!!!!!!!!!
jij vaart ook met alle winden mee.....quote:Op maandag 7 maart 2005 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Wat is die Marjolijn een lekker wijf, zeg!!!!!!!!!!!
hehe eindelijk iemand die het snapt.....quote:Op maandag 7 maart 2005 19:46 schreef Wup het volgende:
maar......dat is juist leuk..........
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Marnix vindt dat Renee gefraudeert heeft om Marjolein een baan te geven en dus: ruzie.
ja eindelijk weer eens iemand die niet de braafheid zelve is....quote:Op maandag 7 maart 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
hehe eindelijk iemand die het snapt.....
ze is tot nu toe nog niet echt vals, maar [zoals verwacht] een echte golddigger.
komisch toch!?
me neither... maar níet om een re-cast vragen hoor!!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2005 21:01 schreef Wup het volgende:
ja eindelijk weer eens iemand die niet de braafheid zelve is....
en golddiggers gaan vanzelf op vals als het even niet volgens plan loopt
maar haar acteerprestaties.... sorry maar ik ben er niet van gecharmeerd
yep hij hoeft pas over 3 weken terug te komen, om 't af te ronden...quote:ik heb dankzij het geintje van UPC alleen helft 2 gezien maar is die neppychiater van Chris er nou ingetrapt? jammer, dat verhaaltje begon zo sterk..... [ waar is Duuk als je hem nodig hebt...]
Neeeeeeeee, alsjeblieft zeg, gewoonquote:Op maandag 7 maart 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
me neither... maar níet om een re-cast vragen hoor!!!!!!!
hahahahahaquote:yep hij hoeft pas over 3 weken terug te komen, om 't af te ronden...
mja Duuk had 'm waarschijnlijk levend begraven ofzo, als alternatieve therapie;
die was daar wat creatiever in
quote:trouwens over nep gesproken, ik vergeet 't elke keer te melden [maar bedenk 't me nu ineens weer]:
Gyman heeft toch 2 jaar PIJ gehad?!?! Dat kan dus helemaal niet, want kids onder de zestien krijgen nóóit meer dan 1 jaar opsluiting... [zullen ze bij ONM uberhaupt mensen hebben die eerst wat onderzoekjes doen, of verzinnen ze echt alles ter plekke?!]
Weet ik toch...quote:Op maandag 7 maart 2005 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Rustig maar! Die tekst heb ik niet zelf ingetikt!
ja, nee, lekker duidelijk weerquote:Op maandag 7 maart 2005 23:03 schreef haagse_elfje het volgende:
we krijgen een bitchfight tussen de bejaarden...
dyke meets nix
Julia bakt er niet veel van....ik begin haar bijna net zo erg te vinden als Suzyquote:Op maandag 7 maart 2005 23:48 schreef MirSus het volgende:
Nouja vind ONM zo treurig zonder een Claire! Laat dan idd die Julia er maar wat pit in brengen dan.
Yolanthe mag denk ik zich eerst gaan inschrijven voor een enkele maanden ( jaren) acteerlessenquote:Op maandag 7 maart 2005 23:50 schreef MirSus het volgende:
Yolanthe is niks nee! Maar Julia kon wat worden!
Oo maar dat mag zowat hèèl het nieuwe ONM wel hoor! Of ben ik nu te critisch?quote:Op maandag 7 maart 2005 23:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Yolanthe mag denk ik zich eerst gaan inschrijven voor een enkele maanden ( jaren) acteerlessen
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:55 schreef MirSus het volgende:
[..]
Oo maar dat mag zowat hèèl het nieuwe ONM wel hoor! Of ben ik nu te critisch?![]()
Ze heeft een paar flinke joekels, dus heeft ze geen acteerlessen nodig.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Yolanthe mag denk ik zich eerst gaan inschrijven voor een enkele maanden ( jaren) acteerlessen
Ik proef bij jou enige jaloezie jegens Yolanthe Cabau van Kasbergen. Slechte eigenschap van jou.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:20 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is ook het enige wat jij ziet, heb je die bek gezien zo scheef als het maar kan....
Met haar oppomp ballen![]()
![]()
![]()
van mij mag ze een enkele reis terug krijgen
![]()
![]()
Ja maar die "joekels" zijn al geweest nu zij nog ff!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze heeft een paar flinke joekels, dus heeft ze geen acteerlessen nodig.
Ik kan een heel seizoen van een stel joekels genieten.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:18 schreef MirSus het volgende:
Ja maar die "joekels" zijn al geweest nu zij nog ff!!!
Niet weer Aafke... Bedenk eens wat anders!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik proef bij jou enige jaloezie jegens Yolanthe Cabau van Kasbergen. Slechte eigenschap van jou.
Btw.: Julia zorgt er voor dat Hugo en Joost morgen slaande ruzie krijgen. Leuk toch!? En wie moet de zaak gaan sussen? Juist! Aafke!
Mijn theorie...quote:Op maandag 7 maart 2005 23:29 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wil geen angst hier creeëren maar volgende week is het zover, dan is het terug....Daan Starrenburg![]()
![]()
Is er ook al bekend wanneer die weg gaat, of mag ik niet zo ver vooruit denken....
Ik geloof het pas als ik het in de herhaling zie.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:24 schreef MirSus het volgende:
Iwan is ook goedgelovig geworden geloof ik![]()
Ik heb het ook gehoord maar waarschijnlijk is dit dan niet Wendy.
* Wup dankt het laatste gedeelte van die roddel op haar blote knietjes;)quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:24 schreef MirSus het volgende:
Iwan is ook goedgelovig geworden geloof ik![]()
Ik heb het ook gehoord maar waarschijnlijk is dit dan niet Wendy.
Kyra?! Die is gewoon bijzonder!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:44 schreef Wup het volgende:
waarom hoeft Kyra geen co-schappen te lopen?
Dat hebben we allemaal aan Victor te danken.quote:
mja, ik ging ervan uit dat we verlost waren van dat hyperslimme Kyra gedoe, wat was dat irritant zeg... NIET voor herhaling vatbaar........quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat hebben we allemaal aan Victor te danken.
Ik had verwacht dat het op de lange duur nog een negatief (lees: fataal) effect op haar zou hebben....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:01 schreef Wup het volgende:
mja, ik ging ervan uit dat we verlost waren van dat hyperslimme Kyra gedoe, wat was dat irritant zeg... NIET voor herhaling vatbaar........
Dan komt ze er achter dat ze een dochter van Oscar Couwenberg is en dat ze met haar broer Niels heeft liggen te wippen. En dat ze aan haar halfzus Renée heeft gelurkt. Wat een incestfamilie!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoorde ik het nu goed en gaat Niels Marjolein elektro-stimuleren?
Die heeft zich niet al te stiekem omhoog geneukt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:44 schreef Wup het volgende:
waarom hoeft Kyra geen co-schappen te lopen?
Wendy Brouwer was leuk. Had een mooi figuur.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:42 schreef Wup het volgende:
Wup dankt het laatste gedeelte van die roddel op haar blote knietjes;)
imagine....nee doe maar niet dat wordt denk ik een beetje te......quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan komt ze er achter dat ze een dochter van Oscar Couwenberg is en dat ze met haar broer Niels heeft liggen te wippen. En dat ze aan haar halfzus Renée heeft gelurkt. Wat een incestfamilie!![]()
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic4.wmvquote:Op maandag 7 maart 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
Brombeertje, die filmpjes zijn geweldig
quote:WESTENWIND OP DVD
Seizoen 1 van de populaire RTL 4 dramaserie Westenwind verschijnt op 10 juli op DVD. Westenwind was van 1999 tot 2003 te zien op RTL 4 met castleden als Joep Sertons (Max), Inge Ipenburg (Sophie), Daan Schuurmans (Anton), Miryanna van Reeden (Charlotte), Linda Wagenmakers (Keela), Henriëtte Tol (Conny) en Marlies van Alcmaer (Emma). Met 136 afleveringen is Westenwind de succesvolste 50 minuten dramaserie van de Nederlandse televisie. In 2000 werd Westenwind bekroond met de Gouden Televizierring. De serie wordt momenteel herhaald in de nacht bij Yorin.
BRON: rtlnl.web-log.nl
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor de fans van Hidde Maas, Robin Rienstra, Fleur van de Kieft, Youssef Edilbi, Kirsten Mulder, Joep Sertons, Maiko Kemper, Hero Muller, Dennis Overeem (ja, die ook), Johnny Williams, Mark Kleuskens, Dieke de Vries, Eva Marie de Waal, Tygo Gernandt, Marcel Faber, Niek Pancras e.v.a.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |